Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Chat 4.0


Siterer Zyrocz:
Citerer Duckislate:

Denne gruppa vil ikke at spillet skal slippes så raskt som mulig, de vil vite om det kommer eller ikke.



Citerer Zyrocz:

Muligens Valve tenker litt for godt om sin egen fanbase. De trodde vel at... det ikke var noen grunn til å "state the obvious", men kan hende at noen ikke har forstått det og lever i den tro at Valves ansatte bare sitter å stirrer på veggen.


Angående informasjon osv. er det nok unnødvendig å gå å vente på dette. Alle som gleder seg til neste HL har nok alt spilt HL og de vet derfor hvordan gameplayet er og siden HL2E2 sluttet med en cliffhanger vet de fleste hvor historien fortsetter.

HL fans som skriker over mangel på HL3/episode 3 fremstår som noen tryhard fanboys som bare må "stå sammen" for å overkomme en hverdag hvor de møter mange "fryktelige" sosiale "utfordringer". Sakte men sikkert dør deres diskusjoner ut og det ser mørkt ut for denne gruppen "fans" og de må derfor finne på events som gjør at gnisten tennes igjen.


Det er å overdrive litt. Man kan ønske at et spill kommer uten å ha sosiale utfordringer på grunn av det
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Siterer Strategist:
Er i Åre med linjeforeningen for å stå på ski, men de fleste har benyttet anledningen til å konsummere store mengder svensk øl. Resultatet er at jeg holdes våken av at romkameraten min løper på toalettet og spyr flere ganger i halvtimen.

Livet er hardt
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Når vi først er inne på katter: http://www.youtube.com/watch?v=MSBkK2B6AfI
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Når vi først er inne på katter: http://www.youtube.com/watch?v=MSBkK2B6AfI


Mest interessante som skjedde i hele kampen.


Btw, skrives det sånn? "interessante" ? Eller er det en "G" inni der :/ Interessange ser ekstremt feil ut.
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Interessante er et av de norske ordene jeg synes det er vanskeligst å skrive
Tok lang tid før jeg lærte meg å skrive det riktig.
  • 0
Siterer Sithlord:
http://barcraftoslo.no/?p=102

Barcraft på The Scotsman i Oslo 29 Februar. Anbefaler alle som liker StarCraft 2 og Esports å komme. Gratis inngang, 18-års grense. Gleder meg sykt mye


Respekt! Starcraft 2 for life!
http://markusgamesdesign.weebly.com/
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Den katten er jo søt da. Var sikkert stresset som fy. Men at folk, tv2 bruker tid på å lete opp kampen er utenfor min rekkevidde. Hvorfor lette de ikke opp ekornet fra Man Utd - Villareal kampen for en tid tilbake?
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Fytti helsike for noen priser det er hos tannlegen.

Sjekket priser, fordi jeg har hatt tannverk så det holder idag.
Ca 2400 for å sjekke radene, fjerne tannstein og hovedsaklig fylle ei tann.
(vet jeg har hull i hvertfall en)
Har heller ikke vært hos tannlegen siden jeg var 16, så det kan godt være han finner mer.
To av visdomstennene begynner også å kødde, så hvis jeg må fjerne dem er det 2000 til.

Ugh... men det får være, jeg kan ikke konsentrere meg om arbeid hvis jeg heile dagen har lyst til å hente ei tang og trekke tenna sjøl
  • 0
I dag har jeg truffet et av mine største "idoler" til den grad jeg har noe slikt. Tore Renberg var på Samfundet og hadde en samtale om sitt forfatterskap og alt og ingenting. Fantastiske greier
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Kingdom of Amalur.. Går det ut på monsterjakt eller noe annet?
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Siterer NewAge:
Citerer The Cookiemonster:
Når vi først er inne på katter: http://www.youtube.com/watch?v=MSBkK2B6AfI


Mest interessante som skjedde i hele kampen.


Btw, skrives det sånn? "interessante" ? Eller er det en "G" inni der :/ Interessange ser ekstremt feil ut.


Det skrives "interessante" og uttales "interessange"
  • 0
Søren ass, "kompisen" min sendte og lurte meg ista med et falskt virus. Panic deluxe.
  • 0
Første offisielle trening på 3 uker. jaja, har vært litt lat i det siste
I'll shove that bat up your ass and turn you into a popsicle
  • 0
Siterer Elektro Banana:
Første offisielle trening på 3 uker. jaja, har vært litt lat i det siste


Welcome to the club!
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Så jeg lurer. Har Sharon Osbourne et godt tak om bikkjelenka til Ozzy og et sykelig behov for mer penger? Blir nysgjerrig når Bill Ward har fått SPARKEN fra Black Sabbath.. http://metaltalk.net/news2012/2012585.php
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Siterer Duckislate:
Det skrives "interessante" og uttales "interessange"



Det jeg trodde, thanks :3
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Ser ut som at den amerikanske kongressen driver propaganda.

Gå innpå TVShack.net og vær der i et par sekunder.
  • 0
Hva i helvete? 10 år? Fy faen.
  • 0
Kjøpte nettopp Dark Messiah of Might & Magic: Elements og X-men Origins: Wolverine for 59 kr stk på lefdal. Er spillene noe bra? Har hørt mye bra om X-men, men har ikke hørt så mye om Dark Messiah.
  • 0
  • Ine
  • Ine
Siterer fantomena:
Ser ut som at den amerikanske kongressen driver propaganda.


Nei, det kan ikke stemme.
Riddle me this
  • 0
Siterer gnyg:
Så jeg lurer. Har Sharon Osbourne et godt tak om bikkjelenka til Ozzy og et sykelig behov for mer penger? Blir nysgjerrig når Bill Ward har fått SPARKEN fra Black Sabbath..


Drittkjerring!! Er vel mulig å fikse denne konflikten uten at kona til ett av medleme skal sparke folk!
Let the voice of love take you higher
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!