Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Fotball-tråden


Siterer Strategist:
Hvis jeg hadde hatt flere TV-kanaler hadde det vært tid for å skru på Brann-kampen nå. Har ikke enorme håp for denne sesongen nå, men flott at de banker Vålerenga.


Det varmer mitt RBK hjerte å se Vålerenga få juling. Selv om det er Brann som vinner.

Siterer The Cookiemonster:
Ah, klassisk Liverpool.

Rævva kamp av Skrtel, Johnson, Allen og Sturridge.

Allen viste nok en gang at han ikke funker med to på midten, Skrtel bekreftet at han er på vei bort, Johnson la inn en søknad om plass på benken og Jones var vår MOTM.

Sånn, det oppsummerer egentlig kampen.


Spørs om det blir stor handling til sommern for dere. Ganske mange plasser dere trenger bedre spiller atm.
  • 0
Hvor lenge skal Van Persie ha måltørken?
Og 15 poengsledelse nå, er vel avgjort det her nå?
  • 0
Siterer xezopen:
Hvor lenge skal Van Persie ha måltørken?
Og 15 poengsledelse nå, er vel avgjort det her nå?


Var avgjort før dette

Og Van Persie vil starte igjen neste kamp! Og da stopper det ikke før sesongen er over! Har hatt seg de sesongene Van Persie har hatt måltørke, så kommer han sterkt tilbake
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Fikk ikke sett kampen til Liverpool. Og det er jeg glad for når jeg leser kampbildet.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Siterer gnyg:
Fikk ikke sett kampen til Liverpool. Og det er jeg glad for når jeg leser kampbildet.

Du gikk ikke glipp av stort. Litt av hvert jeg kunne sagt om denne kampen.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Du gikk ikke glipp av stort. Litt av hvert jeg kunne sagt om denne kampen.


Som far min sa: "Når vi (Liverpool) endelig har en sjans til å klare å ta 4. plassen, klarer vi å rote alt til. Typisk Liverpool i år!"
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
På sett og vis kan man sammenligne Liverpool sine spillere med norske politikere. Flotte ord, men det er som regel bare i kjeften. Om politikk generelt, det er en annen debatt.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Siterer gnyg:
På sett og vis kan man sammenligne Liverpool sine spillere med norske politikere. Flotte ord, men det er som regel bare i kjeften. Om politikk generelt, det er en annen debatt.



Hahahaha! Er bra sagt
  • 0
Herlig at Wigan vant i dag, et nytt steg mot overlevelse. Også herlig at Villa vant, jeg vil at de to skal holde seg oppe. Reading og QPR vil jeg ha ned.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Herlig at Wigan vant i dag, et nytt steg mot overlevelse. Også herlig at Villa vant, jeg vil at de to skal holde seg oppe. Reading og QPR vil jeg ha ned.


Ja. Wigan tror jeg som alltid klarer å holde seg i PL. Når det gjelder Reading og QPR, så kan de godt rykke ned. Selv om QPR har begynt med redningsopperasjonene nå.
  • 0
Siterer ElGamer:
Citerer The Cookiemonster:Herlig at Wigan vant i dag, et nytt steg mot overlevelse. Også herlig at Villa vant, jeg vil at de to skal holde seg oppe. Reading og QPR vil jeg ha ned.

Ja. Wigan tror jeg som alltid klarer å holde seg i PL. Når det gjelder Reading og QPR, så kan de godt rykke ned. Selv om QPR har begynt med redningsopperasjonene nå.

QPR fikk jo et lite tilbakeslag mot Villa. I realiteten kan jo faktisk også Sunderland og Southampton rykke ned igjen, de ligger ett poeng over Aston Villa med like mange kamper spilt. Wigan er tre poeng bak Villa med en kamp mindre spilt og bedre målforskjell.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
QPR fikk jo et lite tilbakeslag mot Villa. I realiteten kan jo faktisk også Sunderland og Southampton rykke ned igjen, de ligger ett poeng over Aston Villa med like mange kamper spilt. Wigan er tre poeng bak Villa med en kamp mindre spilt og bedre målforskjell.


Ja! Serie innspurten for bunnlaga kommer til å bli veldig spennende i år! Så selv om spenninga i toppen er omtrent borte (bortsett fra CL plassene) vil det fortsatt være utrolig spennende i bunn.
  • 0
Liverpool U21 vant 2-1 mot Wolverhampton U21 på bortebane med et ganske svekket lag.

En spiller debuterte fra start, en spilte sin andre kamp for sesongen (andre på rad), en spiller fikk sin første kamp for U21, og da fra start, en fikk sin første kamp for U21 som innbytter osv. osv.

I tillegg stilte vi uten Sterling, Suso, Shelvey, Wisdom og Danny Ward, samt at vi har Jakub Sokolik, Brad Smith, Marc Pelosi, Jon Flanagan, Samed Yesil og Krisztian Adorjan ute med skader. Kort sagt: Et ekstremt svekket lag.

Heldigvis scoret Jack Dunn i sin første kamp fra start, og Conor Coady var sikker fra straffemerket som vanlig. Debutanten Jordon Ibe spilte også ganske bra, og kunne fort endt opp med en assist. Den tredje debutanten, Yalany Baio gjorde som han vanligvis gjør: takler motstanderen hardt og nødeløst, og bommet på ballen. Og fikk på tradisjonelt Baio-vis et gult kort.

Lagt til 2013-03-19 00:34:
Joe Allen skal forøvrig opereres denne uka, så han er ute resten av sesongen.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Denne var litt stilig:
http://www.leagueslider.com/
There's a reason it isn't called Grand Theft Public Transport.
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Siterer The Cookiemonster:
Joe Allen skal forøvrig opereres denne uka, så han er ute resten av sesongen.


Hurra. Endelig kan vi spille med Henderson igjen. Kan ikke forstå hvorfor han ikke har spilt oftere i det siste i og med at han hadde meget bra form for ikke så lenge siden. Kan skjønne at Rodgers vil teste, men tror Gerrard/Henderson/Leiva er den beste trioen.

Har også gjort meg opp noen tanker om sommervinduet. Det snakkes om 3-4 spillere. Håper disse koster og hever laget vårt. Forsvar er åpenbart den viktigste delen å styrke. Med et klart førstevalg som midstoppter siden Carragher legger opp, og Skrtel er ut døra til sommern. Agger vil jeg ha med videre. Vi trenger også en stopper til føler jeg.
Johnson og Enrique trenger konkurranse. Spesielt førstnevnte varierer for mye. En sterk, og rask DM er ikke dumt det heller, for å gi Lucas konkurranse. Vil glede mitt hjerte å se Alonso komme til oss igjen. Med Alonso så vil jeg tro at Alonso/Gerrard/Leiva/Henderson/+ny DM, blir en veldig sterk midtbane. Alonso blir ikke så dyr heller.

Ut døra blir i alle fall: Carragher (legger opp), Skrtel, Shelvey, Downing (hvis prisen er god), Spearing.

Oppsummering: Forsvaret må styrkes MYE, offensivt er vi godt nok skolert, og midtbanen er ikke så langt unna tror jeg.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Siterer gnyg:
Hurra.

Hurra og hurra, er vel ikke positivt at vi mister en spiller ut sesongen. Nå få uansett Henderson mer spilletid igjen, som fortjent.

Siterer gnyg:
Ut døra blir i alle fall: Carragher (legger opp), Skrtel, Shelvey, Downing (hvis prisen er god), Spearing.

Slenger på Carroll, og er generelt enig i lista. Downing kan derimot beholdes hvis vi får tak i noe høyre kant. Han fungerer som god backup, og jobber iallefall godt begge veier.

Siterer gnyg:
En sterk, og rask DM er ikke dumt det heller, for å gi Lucas konkurranse. Vil glede mitt hjerte å se Alonso komme til oss igjen. Med Alonso så vil jeg tro at Alonso/Gerrard/Leiva/Henderson/+ny DM, blir en veldig sterk midtbane. Alonso blir ikke så dyr heller.

Joe Allen eksisterer enda, tross av at han skal operere. Noe sier meg at Gerrard og Reina kommer til å hjelpe Rodgers med å overtale styret til å signere Alonso. Får vi den i boks kan vi skrinlegge alle planer om Christian Eriksen - heldigvis.

Personlig mener jeg at vi minst burde hente to midtstoppere, en rutinert leder og et yngre talent, samt en defensiv midtbanespiller som kan konkurrere med Lucas. I tillegg bør det å skaffe en reservespiss vurderes, samt at vi bør være på utkikk etter høyrevinger.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer gnyg:
Oppsummering: Forsvaret må styrkes MYE, offensivt er vi godt nok skolert, og midtbanen er ikke så langt unna tror jeg.


Må vel kunne sies å være en god oppsummering. Dere kan trenge et mer stabilt forsvar og en spiller som kan ta kontroll på midten. Når det gjelder fremover, så er dere ganske bra styrket.
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Ser at Ashley Williams blir erstattern til Carragher. Føler meg ikke helt fornøyd.

Glemmer Allen ja. Legg til han i midtbane-rekka så er vi godt dekket tror jeg. Man trenger jo squad-spillere også.

Shelvey er kanskje ikke spesielt god, men virker som han har bra holdninger. Hvor mange ber sjefen om å få spille på U21 siden han ikke har spilt på en stund for førstelaget. Viser at han vil holde seg i en hvis form i alle fall.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Siterer gnyg:
Ser at Ashley Williams blir erstattern til Carragher. Føler meg ikke helt fornøyd.

Hva forventet du? Mats Hummels?

Siterer gnyg:
Glemmer Allen ja. Legg til han i midtbane-rekka så er vi godt dekket tror jeg. Man trenger jo squad-spillere også.

Allen tilbake i form er mer enn kapabel til å tilføre laget kvaliteter, så han er nok ikke bare en squadspiller.

Siterer gnyg:
Shelvey er kanskje ikke spesielt god, men virker som han har bra holdninger. Hvor mange ber sjefen om å få spille på U21 siden han ikke har spilt på en stund for førstelaget. Viser at han vil holde seg i en hvis form i alle fall.

Flott med gode holdninger, men det faktum at han nå er 21 og enda har den fryktelige førstetouchen sin og den manglende ballkontrollen får meg til å tvile på han. Han har gutsen, men ikke kvaliteten. Han har nok ikke de rette kvalitetene til å være vår fremtidige angripende midtbanespiller.

Jeg satser heller på Suso, som er en teknisk overlegen spiller ift. til Shelvey istedet. I tillegg har vi João Carlos Teixeira fra reservene som ser utrolig spennende ut på som angripende midtbane og i rollen Gerrard bekler for A-laget.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Slenger på Carroll, og er generelt enig i lista.


Haha, hadde helt glemt at dere fortsatt hadde han jeg :p
3 mål på 16 kamper for West Ham i år, hvor mye går han for tror du?
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Siterer The Cookiemonster:
Hva forventet du? Mats Hummels?


Neinei. Slike spillere har vi ikke sjangs på.
Siterer The Cookiemonster:
Allen tilbake i form er mer enn kapabel til å tilføre laget kvaliteter, så han er nok ikke bare en squadspiller.



Siterer The Cookiemonster:
Allen tilbake i form er mer enn kapabel til å tilføre laget kvaliteter, så han er nok ikke bare en squadspiller.


Squadspiller, førstelag. Konkurranse trenger man uansett.

Om shelvey, han blir nok aldri fast lag. Ville bare poengtere at det er ikke mange som ville gått ned et nivå for å kunne spille.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Siterer xezopen:
Citerer The Cookiemonster lenger på Carroll, og er generelt enig i lista.

Haha, hadde helt glemt at dere fortsatt hadde han jeg :p
3 mål på 16 kamper for West Ham i år, hvor mye går han for tror du?

£10-15m, siden han er en engelsk spiss. Engelske spisser er mangelvare for tiden.

Lagt til 2013-03-19 17:42:
Siterer gnyg:
Citerer The Cookiemonster:
Allen tilbake i form er mer enn kapabel til å tilføre laget kvaliteter, så han er nok ikke bare en squadspiller.


Squadspiller, førstelag. Konkurranse trenger man uansett.

Om shelvey, han blir nok aldri fast lag. Ville bare poengtere at det er ikke mange som ville gått ned et nivå for å kunne spille.

Situasjonen var vel slik at han ble flyttet ned en kamp, og etter den kamp spurte han om han kunne spille flere kamper hvis det passet ift. terminlista.

Å ha en spiller i troppen som antageligvis ikke blir noe stort i spillestilen vår og som står i veien for yngre spillere er ikke noe spesielt lurt.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Citerer xezopen:<quote author="The Cookiemonster">
Slenger på Carroll, og er generelt enig i lista.

Er siteringa litt klikk for øyeblikket? :s
  • 0
Siterer xezopen:
Er siteringa litt fucka elno for øyeblikket? :s


Nei, du bare rotet til koden litt. Fikset det for deg.
                                • Community Manager og hardware-skribent @ Gamereactor.no •
  • 0
Siterer xezopen:
Citerer The Cookiemonster:Citerer xezopen:<quote author="The Cookiemonster">
Slenger på Carroll, og er generelt enig i lista.
Er siteringa litt klikk for øyeblikket? :s

Du hadde klart å fjerne noen tegn som var litt viktige, det var bare det.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!