Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Fotball-tråden


Siterer A to the H:
Og så tok han media med buksene nede og signerte Fellaini. Niiiice.


Major bombshell liksom.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Moyes er en ordentlig rebell! Nuff said!
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel988:
Moyes er en ordentlig rebell! Nuff said!


En hårreisende ræva rebell.
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
Siterer A to the H:
En hårreisende ræva rebell.


Du er hårreisende.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Moyes er en rebell mot attraktiv fotball.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Moyes er en rebell mot attraktiv fotball.


This.

Siterer Glorfindel988:
Du er hårreisende.


Hårreisende attraktiv ja.
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
Siterer A to the H:
Hårreisende attraktiv ja.


Du er stemplet som skummel inntil det motsatte er bevist.

Men siden dere er så ekle mot United hele tiden så tenkte jeg å bytte lag til Harrogate Railway Athletic i stedet.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel988:
Du er stemplet som skummel inntil det motsatte er bevist.


Skummel = Sexy.

Lagt til 2013-11-12 00:53:
Siterer Glorfindel988:
Men siden dere er så ekle mot United hele tiden så tenkte jeg å bytte lag til Harrogate Railway Athletic i stedet.


Der har du endelig et sjarmerende lag.
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
http://www.tv2.no/sport/fotball/tippeligaen/godsetfansen-oppgitt-ov
er-nff-trangsynt-og-amatoermessig-4156107.html


For noen kålhuer som styrer norsk fotball. For å sitere meg selv:

Siterer The Cookiemonster:
Jeg ser egentlig ikke helt grunnen til at NFF blander seg når ingen har reagert på hendelsen utenom de. Det skjedde jo når kampen var over, det avbrøt ikke spillet på noen som helst måte. I tillegg, storming av banen er helt vanlig når lag vinner serien eller rykker opp.

Som sagt i artikkelen, det er ikke rart at tilskuertallet går ned i tippeligaen, når alt av tribunekultur skal slås ned på. Snart vil vel NFF forby supportere å synge og.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
For noen kålhuer som styrer norsk fotball. For å sitere meg selv:


Er stolt over å ha en så invalid gjeng i det høyeste organ til en av Norges viktigste og mest sette idretter. HELT sjukt.
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
Helt søkt at NFF skal gidde å holde på sånn, se klipp fra andre ligaer også hvor ting feires. Vi må ikke tro vi har større tilstander enn at det er lov å utvise glede. Blir voldsomt provosert, og litt lei meg... Som nevnt lenger opp er det jo bare NFF som gidder å si noe negativt om dette, lavmål...
Post proelia praemia bitches!
  • 0
Jeg har erget meg over NFF lenge nå. Irritasjonen ble litt borte igjen under sesongen, men når saken om Drillo kom opp, kom det tilbake. Denne saken her er NFF i et nøtteskall.
Oh yeah? Says you and what army?
  • 0
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel988:
http://assets.diylol.com/hfs/045/82e/34e/resized/dog-scientist-me
me-generator-we-have-no-idea-what-we-re-doing-d9d291.jpg


http://cdn.arwrath.com/1/157473.jpg
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
http://cdn.arwrath.com/1/157473.jpg


Åhåhåhåhå, den så jeg aldri komme.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel988:
Åhåhåhåhå, den så jeg aldri komme.


http://p.twimg.com/A1NAMOGCEAE90iH.jpg:large
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
NøFF
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
Landskamp i morgen. Hvem gleder seg?!?! Jeg gleder meg ALLTID til landskamp, uansett hvor dårlig de har spilt i forkant. Og jeg er en av dem som har troen på Høgmo. #EM2016
"I'm gonna go have a smoke right now. You want a smoke? You don't smoke, do ya, right? What are ya, one of those fitness freaks, huh? Go fuck yourself."
  • 0
Siterer Jack the Lack of Crack:
Landskamp i morgen. Hvem gleder seg?!?! Jeg gleder meg ALLTID til landskamp, uansett hvor dårlig de har spilt i forkant. Og jeg er en av dem som har troen på Høgmo. #EM2016


Jeg gleder meg aldri.
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
Siterer A to the H:
Jeg gleder meg aldri.


Ikke siden Hareide tok over laget. Det var da ting gikk til helvete.
  • 0
Siterer ElGamer:
Ikke siden Hareide tok over laget. Det var da ting gikk til helvete.


I agree. Er så lei landslag. Det kommer en pause mitt i Premier League-sesongen. Det kan jeg aldri tilgi landslag for.
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
Ey gutta, vis respekt for Drillo!!

Men dere bør se i morgen, hvor kult hvis vi banket opp lavlandsapene og viste storspill? Ja, jeg vet at det mest sannsynlig ikke skjer, men hva har vi hvis vi ikke har håp?
"I'm gonna go have a smoke right now. You want a smoke? You don't smoke, do ya, right? What are ya, one of those fitness freaks, huh? Go fuck yourself."
  • 0
Siterer Jack the Lack of Crack:
Landskamp i morgen. Hvem gleder seg?!?! Jeg gleder meg ALLTID til landskamp, uansett hvor dårlig de har spilt i forkant. Og jeg er en av dem som har troen på Høgmo. #EM2016


Frister egentlig mer å se på Frikanalen...
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer A to the H:
Det kommer en pause mitt i Premier League-sesongen. Det kan jeg aldri tilgi landslag for.


Nei, enig der!

Siterer Jack the Lack of Crack:
Ey gutta, vis respekt for Drillo!!


Respekterer Drillo for det han gjorde før, når Norge faktisk hadde et lag som kunne spille fotball på og vinne mot lag som Brasil. Drillo startet greit i comebacket, men det er ikke godt nok. Dessuten så legger jeg skylda på Hareide som ødela det norske landslaget. Når han gikk fra RBK til Norge, så gikk alt i dass.

Siterer Jack the Lack of Crack:
Men dere bør se i morgen, hvor kult hvis vi banket opp lavlandsapene og viste storspill? Ja, jeg vet at det mest sannsynlig ikke skjer, men hva har vi hvis vi ikke har håp?


Har jobb og andre landskamper som frister mer. Så nei.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!