Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Skjegg-tråden


Jag har fått skjegg. Se Luxes avatar. Jag har en liknande skjegg stil.
  • 0
  • LuXe
  • LuXe
Ja, Che har det beste skjegget
  • 0
ja, skulle jeg da rooolig mene!
  • 0
Siterer sakkosekken:
er 14 og har ikke noe sjegg! og er glad for det


även jag är 14 men har faktiskt fått skägg.
jag är en hårig stor svensk......
det är det enklaste sättet att beskriva mig...
flying monkeys stole my signature. damn them.
  • 0
Har fjerna barten to ganger
Den kom tidlig though, begynnelsen av da jeg ble 14. Blir 15 snart
Your hands can't hit what your eyes can't see. Float like a butterfly, sting like a bee.
  • 0
  • eppi
  • eppi
bare 15 ennå, s¨eg harsje skjegg ennå, men d komme seg
Sk8 is a job, I love it
  • 0
niks har ikke det nei...
  • 0
nope
Yes I'm White & Nerdy
  • 0
Har bart
Nintendo Fan Boy
  • 0
Siterer Dark_Vegeta:
Har bart

Sa 12 åringen fra oslo

Neida vet ikke om du er utelandsk(de pleier å ha en del dunn på den alderen)

Men har begynt å anlegge litt skjegg selv.
An eye for an eye will only make the world go blind.
  • 0
nah, barberer det bort!
It's not about how hard you can hit, but about how much you can take and ceep on moving
  • 0
Har ikke skjegg, men dunet vokser veldig fort, så har jeg en del sorte små hår
"Ash nazg durbatulúk, ash nazg gimbatul,ash nazg thrakatulûk agh burzum-ishi krimpatul."
  • 0
Siterer Disharmony:
Har ikke skjegg, men dunet vokser veldig fort, så har jeg en del sorte små hår


haha!! herlig!! trodde det bare var meg! bortsett fra at jeg må la det vokse i minst en uke før det blir dun da

men som det gamle ortaket sier... gutter uten hår, de får
Be quiet brain!!! Or I'll stab you with a q-tip!!
  • 0
Siterer Ragish:
Citerer ProNoob:
Har du fått skjegg?


Nei, heldigvis ikke


Det skal du være glad for xD

Jeg er 16,5 år. Begynner å få ordentlige, mørke stubber på kinna. Mer dun på haka og overleppe. Nå er det sånn at det blir sandpapir 2 dager etter barbering Sparer ikke på skjegget ennå, vil få kraftig skjegg først, for da skal jeg bli hårete i trynet xD

Lagt til 2007-07-05 12:18:
Siterer Verus Venatus Diabolus:
Sa 12 åringen fra oslo

Neida vet ikke om du er utelandsk(de pleier å ha en del dunn på den alderen)


Ja, det er rart egentlig. De som har svart hår får ofte fortere synlige dun da. En jeg kjenner fra Chile hadde dun fra den alderen, men det var nok fordi de var så mørke.

En som er 2 år eldre enn meg hadde ordentlig fullskjegg i 7. klasse. Det er rekorden her på byen tror jeg
Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
  • 0
jess... jess... jeg har nå fullt skjegg!!!!!! altså det vokser ikke så fort at det gjør noe.. men det er bare svarte hår nå.. fortsatt litt myke da.. men svarte hår likeså
G.O.T.Y 2008 Metal Gear Solid 4:Guns Of The Patriot's
  • 0
Dessverre ikke
"Man trenger ikke to når man har Truls"
  • 0
  • LuXe
  • LuXe
Gått en stund siden sist post nå, og puberteten har nok slått in for full guffe. Nå er det shavings annenhver dag.
  • 0
Hater å barbere meg Jeg har jo ikke skikkelig skjegg, men det er så stygt med sånn "skinnskjegg-dun"
Heihei
  • 0
Ok,for en rar tråd"Har du skjegg"
Bla bla bla...
  • 0
Jeg har ikke begynt å fått skjegg.....Heldigvis
Dtno!
  • 0
Er litt smålat med barberinga, men har ikke så altfor mye skjegg at det gjør no :p

Dama barberte meg sist, hu syntes tydeligvis det var for mye
core i5-2500k (klokket 4,5 ghz) | 8gb Corsair Dominator | Gigabyte Geforce GTX 570 | ASUS P8P67 EVO s-1155 | Corsair HX750W PSU | Fractal Design R3 midi-tower
  • 0
Barberer meg vel et par ganger i uka. Våkner nok ikke opp med skjegg etter barbering nei Men det kommer seg.. xD
  • 0
Siterer Icecold:
Ok,for en rar tråd"Har du skjegg"


Synes det er litt morsomt jeg, og det er jo trafikk her!

Siterer Paulie:
Hater å barbere meg Jeg har jo ikke skikkelig skjegg, men det er så stygt med sånn "skinnskjegg-dun"


Jeg synes det er greit, men jeg pleier å klø veldig mye når skjegget vokser ut igjen. Derfor er det greit å la duna stå noen ganger Synes også det er stygt å ha masse dun, jeg vil liksom få ordentlig skjegg før jeg sparer. Tror jeg er omtrent den eneste av vennene mine som gidder å barbere meg forholdsvis regelmessig. Det er digg å ha 2 mm-stubber på kinna synes jeg
Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
  • 0
ja, men jeg shaver det bort..skal spare når det vokser litt mer enn nå
I bet Darth Vader listens to Slayer.
  • 0
Når jeg kjeder meg sitter jeg å klør, og drar med i det lille ordentlige skjegget jeg har på haka. Er Straks 16 år nå så det blir vel bare værre og værre! På skolen vår en gang det to gutter. (begge 16 de gikk i 10. klasse) De konkurerte i hvem som så jæveligst ut etter 2 måneder uten barberings! Den siste dagen så de ut som to uteliggere! (det grodde vilt!) Det var en merkelig blanding av ordentlig skjegg og dun og det var ikke lik lengde på noe av det, bare ett rot! Etter en avstemning på skolen vant han ene, han smilte bredt og gikk hjem og barberte seg, neste dag var det nesten ingen som kjente han igjen!
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!