Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Skjegg-tråden


Ikke noe sånn helt sinnsykt mye, men det kommer mer og mer jo mer jeg barberer meg
...So Heres A Resignation From Me...
  • 0
Eirik, om du ikke vil dele med oss om du har skjegg eller ikke så skal du heller ikke komme meg og si "denne tråden suger" osv. La vær og poste istedet. Og ja, denne tråden er litt i grenseland..for hva vi stenger/ikke stenger.
Respect my AUTHORITAH!
  • 0
er 14 og har ikke noe sjegg! og er glad for det
Buuuuuuurn!
  • 0
Siterer Eirikizer:
Hvordan kan man komme på en så jævlig dårlig forumtråd? Jeg skulle ønske det var bedre ting dere kunne diskutere. "Høyh! Hvor mange av dere fant gøgg i navlen i dag tidlig. Det gjorde jeg, og spiste det!" er en like bra tråd...


Han er vist 15 år så jeg skal ikke kritisere han for ord bruk fordi at ikke vet så mye ting akkurat men hva er big deal?

Hvis man ikke liker tråden som man synses er dårlig så er det bare la væra å legge kommentar i denne tråden og skrive i andres tråder som man synes er grei. Jeg lagde denne tråden for å se om det kom negative kommentarer (da mener jeg stygge kommentarer) for å se hvilken brukere som jeg kunne unngå å snakke med, jeg selv synes at tråden ikke er den beste spørsmål å stille på men tråden er ikke stygt ment, man bare spør om man har fått en ting som er del av oppveksten i livet.

Når jeg ser rare tråder så jeg driver ikke shit kastning på han som lagde denne rare tråden men spørre hva er grunnen til at han lagde denne tråden i stedet for å legge stygge kommentarer.
  • 0
ProNoob enig med deg. spør først, shit senere
Buuuuuuurn!
  • 0
er 14 og har hatt bart i snart et år... stusser`n når det passer
Knurr...
  • 0
  • Missing Avatar
  • M
Fikk skjegg for noen år siden, litt kjipt siden barberblad koster penger (ikke lite heller ) og jeg ikke har så mye penger. Klør som besatt!
  • 0
har ikke shaver jeg sist måtte jeg shave med ei saks
Knurr...
  • 0
Har ikke fått skjegg.
Children of Bodom <3
  • 0
dere bør nyte tiden dere har uten skjegg, det er bare pes... og jeg kunne godt klart meg uten hår i ræva... og jeg kunne godt spart dere for slik informasjon...
Bytta til nicket K!M
  • 0
Har litt.....litt.....litt.....,men ikke stift
PST...se bak deg!
  • 0
Det kalles dun...
IMDb Vote History: http://www.imdb.com/mymovies/list?l=29921837
  • 0
begynner og få endel ja.
lugger under haja hver gang jeg kommer borti t sjorta

Lagt til 2006-12-27 06:48:
haka+
  • 0
Siterer Razorsharp:
dere bør nyte tiden dere har uten skjegg, det er bare pes... og jeg kunne godt klart meg uten hår i ræva... og jeg kunne godt spart dere for slik informasjon...


Haha

Kjipern med hår i rævva ja..

Har skinnskjegg, det er fett

Har såpass mye bart og skjegg at det synes, så jeg må fjerna det vær 2. dag
  • 0
  • Odah
  • Odah
Begynner å få litt bart da, men er heldigvis bare dun ennå

Ehh Bare kødder
Æ ska gift mæ me en medisinstudent fra NTNU! <<<C.A.333
  • 0
Mmmm. Nais, Oda
Respect my AUTHORITAH!
  • 0
  • Odah
  • Odah
Skikkelig sexeh, Krish
Æ ska gift mæ me en medisinstudent fra NTNU! <<<C.A.333
  • 0
  • ES
  • ES
Æsj, Oda er umoden, ikke bart

...
"Always know if the juice is worth the squeeze."
  • 0
liker ikke jenter med bart så d er bra
  • 0
  • LuXe
  • LuXe
Som faren min sier;

"De e ikke de kvinnfolke som e fint uten krafti hårvekst!"
  • 0
haha,, huff
Bygones
  • 0
d er jævli drit!
når jeg ligger i senga og spiller psp, stikker d ganske, på brystkassa der jeg kommer borti
  • 0
... skjegget har sitt eget liv og vokser vilt i rundt seg, så barbermaskinen går gjevnt og trutt
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Siterer Bernt Erik:
... skjegget har sitt eget liv og vokser vilt i rundt seg, så barbermaskinen går gjevnt og trutt


begynner og kjenne meg igjen der
ta kontakt vis du trenger photograf, bil modder (PS), lys,lys og dj eller om du bare har lyst til og slå av en prat =)
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!