Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Top 5 Spillbilder (Konkurranse)


Hei top 5 spillbilder er en konkurranse (hvor du ikke vinner noe) hvor du sender inn et spillbilde og de 5 beste kommer jeg til å vise hvem er i slutten av uka på søndagen. Den som kommer på første plass får stå her som eks. Månde 1 Vinner: The gamer 459 Bilde: også linken til bilde.

Det kan være fra hvilket som helst spill.

Eksempel:f.eks tatt dette bilde: http://www.photoshopstar.com/wp-content/uploads/2007/09/halo-c
utout-render.png
og lage det til noe kult noe i photoshop
eller andre editing greier

Du kan lage hva som helst i photoshop eller lignene programmer så lenge det er noe med spill.

Vi kommer til å ha en liste over brukere her som har vunnet og hvor mange ganger de har vunnet.
Når du skal sende inn bilde bare ha linken i posten din.

1 runde i gang du har til 14 mars Kl. 19:00
"Doh!"
  • 0
Grei idè, men føler kanskje det klæsjer litt med Tommy sin konk som går hver måned. Det kan også bare være meg da
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Aldri negativt med flere konkurranser!

Spørs hvor mange du får inn når folket bare har en uke på seg da.
  • 0
Siterer Tommy Kvaernerud:
Aldri negativt med flere konkurranser!

Spørs hvor mange du får inn når folket bare har en uke på seg da.


Jo jo men hvis de har noen bilder fra før så kan de ta dem og den konkurransen din.

Siterer NewAge:
Grei idè, men føler kanskje det klæsjer litt med Tommy sin konk som går hver måned. Det kan også bare være meg da


Hva mener du med klæsjer?
"Doh!"
  • 0
Når du sier ikke stjel noen andres bilde. Hva vil det egentlig si?
vil det si at jeg bare kan bruke bilder som jeg har tatt med in-game funksjonen til f.eks. Halo eller Uncharted? Eller vil det si at jeg kan photoshoppe et bilde som er spill realitert. Eller vil det si at jeg ikke kan ta bilder fra andre brukere her på GR.

Lagt til 2011-02-27 17:26:
Siterer NewAge:
Grei idè, men føler kanskje det klæsjer litt med Tommy sin konk som går hver måned. Det kan også bare være meg da

Det er da plass til flere konkurranser en bare en kokurranse her på GR. Hvis Tommy sin konkurranse går vær måned. Når er det da plass til en annen konkurranse som f.eks. denne?
You either die as a real gamer, or you live long enough to see yourself becoming a fanboy.
  • 0
Ikke stjel noen andres bilde vil si ikke ta bilder som andre har lagd. Du må ta bilde selv. Glemte å si at du må si hvilken konsoll og spill det er.
"Doh!"
  • 0
Alltid fint men fler konker men siden Tommy sin konk har oppgaver hver måned blir dette mer spennende og tar mer tid (pluss mulighet for å vinne en premie i slutten av året) og for meg blir det kjekkere å tegne til en sånn konk enn en konkurranse som går hver uke, som gir folk veldig liten tid til å gjøre noenting som helst viss ikke de har planlagt bilde på forhånd. (Ihvertfall i tempoet osv som jeg jobber.)

Men som sakt så kan dette bare være meg også
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Nå må du ikke glemme at Tommy sin konurranse kanskje ikke passer alle. Denne kanskje passer bedere for noen. Du har jo rett i det du sier. For de som er intressert i f.eks. Tommy sin konkurranse som f.eks. deg så blir som oftest konkurranser som dette kanskje ned prioritert. selv skal jeg ikke være med i noen av disse konkurransene. Ville bare få oppklart noen små ting
You either die as a real gamer, or you live long enough to see yourself becoming a fanboy.
  • 0
Har ombestemt meg dette blir måntlig.
"Doh!"
  • 0
Siterer ps3 er bra:
Nå må du ikke glemme at Tommy sin konurranse kanskje ikke passer alle. Denne kanskje passer bedere for noen. Du har jo rett i det du sier. For de som er intressert i f.eks. Tommy sin konkurranse som f.eks. deg så blir som oftest konkurranser som dette kanskje ned prioritert. selv skal jeg ikke være med i noen av disse konkurransene. Ville bare få oppklart noen små ting


Derfor jeg skrev at dette bare kan være meg.

Og vis man kunne f.eks tatt dette bilde: http://www.photoshopstar.com/wp-content/uploads/2007/09/halo-c
utout-render.png

og lagd det til noe kult noe i photoshop er det noe jeg ville vært med på. (Fordi det tar mindre tid en en tegning) Men etter hva jeg har forstått så var ikke det lov...
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
NewAge!!!! Herlig!!!!!!!!! Takk jeg forandrer denne konkurannsen til at du må lage et bilde til photoshop greier eller hva annet slags editing bilde greier man har. Sånn som NewAge ga eksempel på folkens.
"Doh!"
  • 0
Siterer The Gamer 459:
NewAge!!!! Herlig!!!!!!!!! Takk jeg forandrer denne konkurannsen til at du må lage et bilde til photoshop greier eller hva annet slags editing bilde greier man har. Sånn som NewAge ga eksempel på folkens.


Du får endre litt på første posten da og si at folk kan lage hva de vil... (Og vis det er photoshop ting kan det også være en i uken eller annen hver uke siden det går fort)
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Du har til 14 mars Kl. 19:00
"Doh!"
  • 0
http://bildr.no/view/833472
Her er da mitt bidrag!
"When you are sick in US and A, you don't drink soup from retard boys' pubics, instead you go to a magician called a doctor."
  • 0
Du må ikke ta bilde i eksempelet du kan ta hvilket som helst bilde bare det er noe med spille du kan også bare tegne en spillfigur i photshop eller annet lignene
"Doh!"
  • 0
Det heter et "Render" btw.. Vis du vil ha et bilde av f.eks Master Chief googler du bare "Master Chief render" så finner du det ganske fort...
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Kan det ikke være et krav at man må rendre alt selv? Blir i overkant enkelt å bare laste ned et screenshot, laste ned en fractal, slå dem sammen og kalle det noe man selv har lagd.
CD drives eject stuff , my ass ejects stuff, therefore my ass must be a CD drive.
  • 0
Rendere selv er STRESS! defor du har siden som planetrenders.
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Error 404 - Page not found!

fint spill bilde duuu
"Et kult sitat jeg ikke har funnet på selv" - Et fancy navn
  • 0
Siterer simidude:
Error 404 - Page not found!



fint spill bilde duuu


Linken i førstepost er feil bare kopier linken pluss det på linjen nedenfor duuu så skal den nokk funke...
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Siterer NewAge:
utout-render.png

ta linken din, og kjør den gjennom denne siden http://bit.ly/ duuuu
"Et kult sitat jeg ikke har funnet på selv" - Et fancy navn
  • 0
Siterer VaultDweller:
Motivet til dette bildet har jeg rendret selv.

http://bildr.no/view/833789


Orginalen: http://bildr.no/view/833790


Jada, du rendret selv og hentet ikke fra Fallout-wikien i det hele tatt.

Mhm.
CD drives eject stuff , my ass ejects stuff, therefore my ass must be a CD drive.
  • 0
Når jeg sier rendre, så mener jeg at jeg har klippet ut motivet. Og det har jeg gjort!
"When you are sick in US and A, you don't drink soup from retard boys' pubics, instead you go to a magician called a doctor."
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!