Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Hva skal du gjøre resten av dagen


- Kjøre bil 2,5t tilbake til hybel'n på Gjøvik
- Vaske et par maskiner med klær
- Se Chelsea mot Liverpool
- Kanskje gjøre litt på et prosjekt vi har gående..
core i5-2500k (klokket 4,5 ghz) | 8gb Corsair Dominator | Gigabyte Geforce GTX 570 | ASUS P8P67 EVO s-1155 | Corsair HX750W PSU | Fractal Design R3 midi-tower
  • 0
Game, og så dra på besøk til en kompis
  • 0
Blir vel i all hovedsak å lese gjennom Scott Pilgrim bøkene som kom i posten for noen dager siden.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Vaske klær, ta oppvask, rydde, støvsuge, tørke støv, vaske, gjøre skolearbeid og kanskje jeg rekker å se en film.
IMDb Vote History: http://www.imdb.com/mymovies/list?l=29921837
  • 0
Skal gjøre lekser spise middag Spille eller dra til en venn hvis jeg drar til en venn så etter det vil jeg nok spille og hvis jeg ikke drar til en venn spiller jeg og ser litt på Friends
"Doh!"
  • 0
Surfe på nettet, gjøre RLE framføring, prøve å få spilt litt, spise GOD middag, og slækken...
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
Spille Super Street Fighter IV 3D, dukket opp i posten i stad
There is a sufficiency in the world for man's need but not for man's greed ~ Mohandas K. Gandhi
  • 0
Jeg skal slappe av. Helga blir awesome.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
har no drikke, pizza og doritos, så skal feire at tentamen er over!
Living so the last night feels like a past life
  • 0
Skal se om jeg får karret meg på trening senere. Først litt mer spilling, tror jeg
Jeg er ikke lat, jeg er en chillpadde
  • 0
Skal slappe av med Borderlands 2, musikk og vente på at det skal bli helg.
  • 0
Skal leste på en historie prøve.
  • 0
Skal sjå Hobbiten: En Uventet Reise.
  • 0
Har spilt BFBC2, men nå skal jeg bare sløve på PCen.
  • 0
Må klare å få skrevet ferdig en sluttrapport til en dokumentarfilm som jeg har lagd. Håper at jeg får tid til litt LoL før jeg tar senga, angrer nesten litt på at jeg startet med LoL, er altfor avhengighetsskapende. (:
  • 0
Ha framføring om elektrisk installasjon, reise hjem, spille litt Guitar Hero og muligens reise ut på festligheter.
Penger er verdiløse inntil du bruker dem.
  • 0
Skal vente til gymmen starter.
  • 0
Vært på trening, så neste stopp er dusjen før jeg skal på skolen for å å programmere. Kveldingen blir brukt til "SPOjam", spillekveld for studentene som er medlem i linjeforeningen til spill
Jeg er ikke lat, jeg er en chillpadde
  • 0
Nå blir der en tur på trening, så hjem å dusje, en tur på butikken å handle mat og litt snacks til helga, spise middag,organisere tegneserie samlinga mi, Iron Man 3 premiere og etter det blir det vel å avslutte kvelden med gaming
You tell me to get a life?Well I have an answer for you: I'm a gamer, I don't need to get one, I have many lives:D
  • 0
Jobbe de to siste timene, lage middag, spille sammen med barna og venner samt delta på friday pub i kveld
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Spise middag og deretter på besøk til ein kompis.
  • 0
Slappe av, kanskje trekke inn litt oksygen i lungene min. I kveld skal jeg på lan, da blir det å spille Guitar Hero, Tomb Raider og Sleeping dogs.
Penger er verdiløse inntil du bruker dem.
  • 0
Masse skolearbeid, ugh.
  • 0
Siterer fantomena:
Masse skolearbeid, ugh.


Ganske enig. Har rundt 5 innleveringer jeg jobber med akkurat nå. Alt fra Knut Hamsun til politiske ideer og utviklingen av demokratiet.
  • 0
Siterer Nero The Elder:
Citerer fantomena:Masse skolearbeid, ugh.

Ganske enig. Har rundt 5 innleveringer jeg jobber med akkurat nå. Alt fra Knut Hamsun til politiske ideer og utviklingen av demokratiet.


Jeg har munltig presentasjon i HIF, skriftlig og muntlig i Historie, skriftlig innlevering i PIS, Tysk heldagsprøve, Matte heldagsprøve.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!