Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Hva skal du gjøre resten av dagen


Hei her sier du hva du skal gjøre resten av dagen legg gjerne til et bilde som passer hvis du har lyst gå på bildr.no last opp bilde så gi linken her. Det jeg skal gjøre resten av dagen er å spille litt internett spill så spise taco mens jeg har filmkveld også hvis jeg har tid så spiller jeg videre på Fable II eller går på youtube så legger jeg meg med Ipod'en i senga! =)



Lagt til 2011-01-29 18:57:
Å være på GR hvis jeg får tid

Skal se på:
http://bildr.no/view/811808
"Doh!"
  • 0
kult
Love will tear us apart.
  • 0
Si hva dere skal gjøre! =)
"Doh!"
  • 0
Jeg skal spise pizza og loke på PC'n til jeg sovner. Godteri er involvert.
Fem-stjerners medlem
  • 0
Nice! =)
"Doh!"
  • 0
Se om jeg klarer å svindle til meg penger til en kopi av Monday Night Combat.
CD drives eject stuff , my ass ejects stuff, therefore my ass must be a CD drive.
  • 0
Skal være barnevakt for kusinen min resten av kvelden mens mine foreldre, venner og svigersøsken skal spise og drikke.. Greit med penger uansett
  • 0
  • Play
  • Play
Pc'en min har hatt problemer i månedsvis, og nettet våres e så f*cked up at eg ikke kan spille online på Ps3'en heller. Kommer nok sikkert til å tilbringe det meste av kvelden på keyboard'et mitt og lese en bok or w/e
  • 0
Skal drikke, spise, spille, sitte på PC'n og se Big Bang Theory. En ganske så chill lørdagskveld.
[19:38] <Taxta> laserpistol og homofile bjørner som snakker rart
  • 0
Er "fullsjuk" etter i går kveld, så skal ta det med ro. Men må nok skrive en rapport om en film som skal leveres til mandag. Tror jeg skal skrive den nå .
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
  • 0
Skal spise lasagne og se på en film som enda ikke er plukket ut.

Robin Hood-filmen var forøvrig skuffende.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Husk at dette gjelder ikke bare i dag for alltid så lenge tråden varer
"Doh!"
  • 0
Jeg skal skrive to saker. -.-
  • 0
Jeg skal fortsette å spille Fable III, som jeg har gjort de siste 7 timene!

Endelig dukket det opp i posten etter over halvannen måneds venting
  • 0
Jeg og noen homeboys skal se film og overnatte. Nothing much, men hyggelig all the same.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
I dag skal jeg på kino se megahjerne så når jeg kommer hjem skal jeg være på youtube og etter det tenkte jeg å spille Fable II coop noen som joiner? og etter det skal jeg nok begynne å lage ny video på youtube så skal jeg ligge å lese i senga og legge meg til å sove! =)
"Doh!"
  • 0
Jeg skal bygge ferdig lego middelalder byen jeg fikk til jul og kansje spille litt minecraft. Samt nørde Tribal Wars

Lagt til 2011-01-30 11:14:
For alle som ikke spiller Tribal Wars:
http://www.tribalwars.no.com/
  • 0
Gjøre ferdig en presentasjon om norsk/nynorsk/samnorsk-debatten og norskens utvikling etter 1814. SÅ skal jeg kjøpe Monday Night Combat.
CD drives eject stuff , my ass ejects stuff, therefore my ass must be a CD drive.
  • 0
Siden det er søndag skal jeg opprettholde tradisjonen ved å ikke gjøre noe som helst ;)
ps3trophies.no
  • 0
Nå skal jeg sove, så skal jeg våkne, så skal jeg se film, så skal jeg spille i band, så skal jeg skrive manus til en propagandafilm, så skal jeg sove.... awesome!
I bet Darth Vader listens to Slayer.
  • 0
Definer "dag" Heksekongen.^^
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Siterer Strategist:
Definer "dag" Heksekongen.^^



Denne Søndagen, 6. Februar, 2011. Fra første til siste time.

Jeg trur planen min om å sove gikk i vasken.
I bet Darth Vader listens to Slayer.
  • 0
Ha. Min også. Jeg har ikke insomnia, bare dårlig disciplin.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Spille Darksiders.

Også skal jeg...

Tja, fortsette å spille Darksiders tipper jeg.

Har ikke noe annet på planen før til onsdag,
så det blir 100% sløving på meg idag.
  • 0
Skal skrive ferdig Naturfag prosjektet. Og etter det spille litt Littlebigplanet 2 også se på big bang theory. (Big Bang Theory er genialt"
Yeah Mr.White! Yeah Science!
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!