Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Jobb for 14-15-åring?


Hei, la ut dette fordi bare lurer på hvilke jobber som finnes for meg som er imellom 14-15 år og jeg vil helst ikke jobbe som avisbud men må jeg så må jeg( skal kjøpe gaming laptop og oppgraderinger til desktoppen min ) er åpen for alle forslag.
Dere kan også snakke om egne erfaringer i jobber .
  • 0
Det er få jobber som tar folk under 16 i min erfaring, du kan sjekke butikker som coop obs, prix, rema osv å sjekke om de trenger for i panten. Tror det er eneste plass de har lov å ha folk under 16, men er ikke sikker..
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Siterer Trym-ern:
Det er få jobber som tar folk under 16 i min erfaring, du kan sjekke butikker som coop obs, prix, rema osv å sjekke om de trenger for i panten. Tror det er eneste plass de har lov å ha folk under 16, men er ikke sikker..


Jeg jobber med å selge VG, får 6,50 + tips og selger på søndagene.

Tjener opptil 200++ kr hver gang med tanke på at jeg selger mellom 25-35 aviser hver gang.

jeg ser ikke annet valg enn avis selging, men det er et bra alternativ
  • 0
  • Kiya
  • Kiya
Størst sjans har du nok igjennom å snakke med familie og venner: en snill onkel eller en bekjent av foreldre har kanskje en vaskejobb, barnepass, eller - hvis du er heldig - rydding/vasking på kiosk/butikk, men da uten å sitte i kassa (tror det er aldersgrense 16 år på det, uten at jeg kan bekrefte det).

Lykke til!
Book: If you take sexual advantage of her, you're going to burn in a very special level of Hell. A level they reserve for child molesters and people who talk at the theater.
  • 0
Aldersgrense for kasse er nok 18 da man selger rusvarer.