Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Julebrus!


  • gnyg
  • gnyg
Den til gran er helt grei. Men svært billig her.
Lillehammer julebrus er den jeg sverger til.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Kan bare melde om at priskrigen mellom ulike kjeder fører til at Grans julebrus selges for 3-4 kroner.

Flaks for oss som synes at Grans julebrus er den beste.
"I'm gonna go have a smoke right now. You want a smoke? You don't smoke, do ya, right? What are ya, one of those fitness freaks, huh? Go fuck yourself."
  • 0
Siterer Jack the Lack of Crack:
Flaks for oss som synes at Grans julebrus er den beste.


Grans er veldig god, men ingen favoritt. Går hovedsaklig i Ringnes, Hansa eller Lillehammer Julebrus på denne fronten.

Men til den prisen blir det sikkert kjøpt noen flasker. Hvilke butikker er det hovedsaklig som selger Grans?
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
  • Play
  • Play
Grans går for 2,8,- på remaen her. Frustrerende å håndtere kunder som klikker vinkel når vi pent må be dem begrense seg til to hver.
  • 0
Fikk grans når jeg var liten, så den er godt likt! Hamar julebrusen er best da. Forresten, disse nye prisene er jo nesten for lave. Hvordan er det mulig?
Oh yeah? Says you and what army?
  • 0
Siterer Jack the Lack of Crack:
Kan bare melde om at priskrigen mellom ulike kjeder fører til at Grans julebrus selges for 3-4 kroner.


Og dette har ført til at Rema 1000 ikke har hatt Grans Julebrus X inne på en uke nå. Helt forferdelig.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer dark samus nemesis:
Hvilke butikker er det hovedsaklig som selger Grans?


Kun Rema 1000.

Siterer Play:
Grans går for 2,8,- på remaen her. Frustrerende å håndtere kunder som klikker vinkel når vi pent må be dem begrense seg til to hver.


Haha, jeg har ikke sett noen som har gått bananas for dette enda, men jeg har sett mange gå bananas av andre årsaker, og tviler ikke et sekund på at det fins folk som synes slike begrensninger er noe tull og liker å gjøre et poeng ut av det (til folk som ikke kan gjøre noe med det, selvfølgelig).

Siterer Royality-indeed:
Fikk grans når jeg var liten, så den er godt likt! Hamar julebrusen er best da. Forresten, disse nye prisene er jo nesten for lave. Hvordan er det mulig?


De tjener vel så grovt på andre varer at de tåler litt midlertidig tap på tilbudsvarene.

Siterer Glorfindel:
Og dette har ført til at Rema 1000 ikke har hatt Grans Julebrus X inne på en uke nå. Helt forferdelig.


Nettopp, jeg har ikke funnet X enda selv, og har ikke tenkt meg frem til at det kan være relatert til tilbudskrigen som foregår. Vel, med så billig brus får vi vel bare slå til i mellomtiden, og heller gå en ekstra runde rundt juletreet eller to for å kompensere for kaloriinntaket.
"I'm gonna go have a smoke right now. You want a smoke? You don't smoke, do ya, right? What are ya, one of those fitness freaks, huh? Go fuck yourself."
  • 0
Siterer Royality-indeed:
Forresten, disse nye prisene er jo nesten for lave. Hvordan er det mulig?


De er latterlige! Kjøpte 2 sixpacks med Hamar Julebrus for drøyt 40 kroner. Bare synd jeg ikke fikk handle mer.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!