Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Argument-tråden


Folk som røyker der det er forbudt er faktisk noe av det som irriterer meg mest her i verden. At folk er så sinnsykt egoistiske at de ikke klarer å følge enkle regler er helt utrolig. Får lyst til å gå bort og stumpe røyken dems.
Fem-stjerners medlem
  • 0
Siterer Strategist:
Vel. Men det hele er utrolig fail om jeg ikke får en sneip...

Sant, sant. Hva med vannpistol?
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Siterer Kronoz:
Citerer Strategist:
Vel. Men det hele er utrolig fail om jeg ikke får en sneip...

Sant, sant. Hva med vannpistol?
HahaXD Episk.
Siterer fattigmann:
Folk som røyker der det er forbudt er faktisk noe av det som irriterer meg mest her i verden. At folk er så sinnsykt egoistiske at de ikke klarer å følge enkle regler er helt utrolig. Får lyst til å gå bort og stumpe røyken dems.
Mye det samme for min del. Til nå har jeg nøyd meg med å få hosteanfall helt til de beveger seg bort fra der hvor jeg er på plattformen. Men i dag var det en fyr som stod rett foran meg og lot røyken sive opp i ansiktet mitt. Han var kulerund også så jeg var på nippet til å si noe om at han var så stor at han stod i veien for at jeg fikk lese røykfri-plattform-skiltet. Men tykke folk pleier ikke å like å få størrelsen sin pirket på, så jeg kom til at det var best å ikke risikere en løs knyttneve.
Han flyttet seg etter et par kraftige hostekuler dog. Var vel redd for å bli smittet..
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Røykere, røyker på perrongen, fordi de skal på et tog. For noen tapere. Snus er varene.

Uansett, så ville jeg tatt det venlig, og sagt "Du har vel ikke nerver av stål du?"
Paint the man, cut the lines. Paint the man, cut the lines.
  • 0
Du vet røyking kan føre til impotens?
Big man, pig man, ha ha charade you are.
  • 0
Siterer KamikazeKnut:
Du vet røyking kan føre til impotens?

KAN

*ler*
Paint the man, cut the lines. Paint the man, cut the lines.
  • 0
Jeg googlet "røyking impotens" og fant siden til lommelegen: http://www.lommelegen.no/322935/royking-og-impotens



Røyking - hvorfor farlig for ereksjonen?
Det er særlig tre grunnet til at røyking fører til ereksjonssproblemer.
Langvarig røyking fører til arteriesklerose (åreforkalkning), og dette gjør det vanskeligere for blodet å strømme inn i penis. Dermed blir ereksjonen svakere.
Nikotin gjør at blodårene trekker seg sammen, noe som fører til at det strømmer mindre blod til penis under ereksjonen.
Når ereksjonen oppstår er det klaffer som hindrer blodet i å strømme ut av penis igjen. Ved røyking vil nikotin hindre klaffene i å fungere effektivt, og blodet strømmer derfor raskere ut av penis, og ereksjonen blir mer kortvarig.


Røyking og sædkvalitet
Det er også kjent at røyking fører til dårligere sædkvalitet. De fleste aspekter ved sæd og sædproduksjon påvirkes:
Mindre volum ved orgasme
Færre sædceller
Unormal form på sædcellene
Redusert bevegelighet


Beklager jeg tok feil, røyking fører til impotens.
Big man, pig man, ha ha charade you are.
  • 0
"Visste du at røykere er en utrydningstruet rase? Ikke-røykere har et fysiologisk fortrinn i evolusjonen."

"Death by natural selection!"
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
The dawn of the snusers is approaching...
Paint the man, cut the lines. Paint the man, cut the lines.
  • 0
Siterer KamikazeKnut:
lommelegen


Haha!
"You were born free, you got fucked out of half of it and you wave a flag celebrating it." - Doug Stanhope
  • 0
Siterer zelda7:
The dawn of the snusers is approaching...

På engelsk så blir snus til «scruff». Just so you know it.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Siterer Kronoz:
Citerer zelda7:
The dawn of the snusers is approaching...

På engelsk så blir snus til «scruff». Just so you know it.


Nei, snus er snus på engelsk som på norsk/svensk. Det heter i hvert fall snus i USA selv om det ikke er like populært der som her. I Amerika går det mest i dip, sitter med en klump Skoal Wintergreen i underleppa akkurat nå btw.
"You were born free, you got fucked out of half of it and you wave a flag celebrating it." - Doug Stanhope
  • 0
Var scruff i Nord-Irland, og England Der så blir det forøvrig ikke solgt i det hele tatt.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Siterer Kronoz:
Var scruff i Nord-Irland, og England Der så blir det forøvrig ikke solgt i det hele tatt.


Du tenker ikke på Skruf altså?
"You were born free, you got fucked out of half of it and you wave a flag celebrating it." - Doug Stanhope
  • 0
Nei, temmelig sikker på at de Irske dudene som vi fikk til å prøve ut det skrev scruff. Men, jeg kan alltids ta feil
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Siterer Kronoz:
Nei, temmelig sikker på at de Irske dudene som vi fikk til å prøve ut det skrev scruff. Men, jeg kan alltids ta feil


OK
"You were born free, you got fucked out of half of it and you wave a flag celebrating it." - Doug Stanhope
  • 0
Har hørt at de bruker ordet snuff, men jeg veit at det brukes om all tobakk som ikke røykes, så det er mulig folk kan tro du snakker om f.eks. tobakk som du sniffer igjennom nesa.
"Don't waste your time or time will waste you"
  • 0
Siterer pernell:
Har hørt at de bruker ordet snuff, men jeg veit at det brukes om all tobakk som ikke røykes, så det er mulig folk kan tro du snakker om f.eks. tobakk som du sniffer igjennom nesa.


Det finnes snus under navnet snus i USA, som f.eks Camel snus, men har hørt at den er ganske dårlig. Snuff er mer vanlig men det er mer som dip.
"You were born free, you got fucked out of half of it and you wave a flag celebrating it." - Doug Stanhope
  • 0
Snus har altså oppstått i Sverige, og er lite adoptert utenfor skandinavia, så jeg tviler sterkt på at de har et eget ord for det.

Den største playern jeg kjenner tok skrittet inn i et forhold idag. Kom med en killer-kommentar. Iallefall hvis du kjenner ham. Mer som meg, korte, korte relasjoner med jenter.
Sa: "Gleder meg til 12. Oktober neste år, da blir det ettårsjubileum" <3
Paint the man, cut the lines. Paint the man, cut the lines.
  • 0
Chuck norris er enig med meg
  • 0
Siterer zelda7:
Snus har altså oppstått i Sverige, og er lite adoptert utenfor skandinavia, så jeg tviler sterkt på at de har et eget ord for det.


Så vidt jeg vet er det forbudt med snus i det meste av EU. Var i Praha, og der røyka de kule folka hasj som en skorstein, men SNUS, det var sjuuukt farlig og tøft De ble helt euforiske da de fikk snus av nordmennene som var på besøk.
Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
  • 0
Siterer Suppeelsker:
Citerer zelda7 nus har altså oppstått i Sverige, og er lite adoptert utenfor skandinavia, så jeg tviler sterkt på at de har et eget ord for det.

Så vidt jeg vet er det forbudt med snus i det meste av EU. Var i Praha, og der røyka de kule folka hasj som en skorstein, men SNUS, det var sjuuukt farlig og tøft De ble helt euforiske da de fikk snus av nordmennene som var på besøk.


Er egentlig bare i Norden snus er lovlig.. Mest vanlig her I norge og svergie.. var i danmark en gang.. var bare 1 butikk som solgte snus... Mange som tror at snus er farligere en Røyk av en eller annen mystisk grunn.. Jeg røyker.. Snuser ikke pga det er mer skadelig for tannkjøttet

BTW.. Snus er snus på engelsk
Rock this earthlings
  • 0
Siterer JollyH:
BTW.. Snus er snus på engelsk

Tror vi kom frem til at det varierer fra plass til plass
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Siterer JollyH:
Citerer Suppeelsker:
Citerer zelda7 nus har altså oppstått i Sverige, og er lite adoptert utenfor skandinavia, så jeg tviler sterkt på at de har et eget ord for det.

Så vidt jeg vet er det forbudt med snus i det meste av EU. Var i Praha, og der røyka de kule folka hasj som en skorstein, men SNUS, det var sjuuukt farlig og tøft De ble helt euforiske da de fikk snus av nordmennene som var på besøk.


Er egentlig bare i Norden snus er lovlig.. Mest vanlig her I norge og svergie.. var i danmark en gang.. var bare 1 butikk som solgte snus... Mange som tror at snus er farligere en Røyk av en eller annen mystisk grunn.. Jeg røyker.. Snuser ikke pga det er mer skadelig for tennene

BTW.. Snus er snus på engelsk


LES lommelegeinnformasjonen på nytt. Tenk deg om.
Snus er sunt for tennene. Dermed ikke så bra for tannkjøttet, men geez. Heller tankjøttet enn lungene.

Pluss at vinter is closing by, og jeg takker meg selv for at jeg ikke må ut å fryse for å nyte rusen min.
Paint the man, cut the lines. Paint the man, cut the lines.
  • 0
Siterer zelda7:
Citerer JollyH:Citerer Suppeelsker:
Citerer zelda7 nus har altså oppstått i Sverige, og er lite adoptert utenfor skandinavia, så jeg tviler sterkt på at de har et eget ord for det.

Så vidt jeg vet er det forbudt med snus i det meste av EU. Var i Praha, og der røyka de kule folka hasj som en skorstein, men SNUS, det var sjuuukt farlig og tøft De ble helt euforiske da de fikk snus av nordmennene som var på besøk.


Er egentlig bare i Norden snus er lovlig.. Mest vanlig her I norge og svergie.. var i danmark en gang.. var bare 1 butikk som solgte snus... Mange som tror at snus er farligere en Røyk av en eller annen mystisk grunn.. Jeg røyker.. Snuser ikke pga det er mer skadelig for tennene

BTW.. Snus er snus på engelsk

LES lommelegeinnformasjonen på nytt. Tenk deg om.
Snus er sunt for tennene. Dermed ikke så bra for tannkjøttet, men geez. Heller tankjøttet enn lungene.

Pluss at vinter is closing by, og jeg takker meg selv for at jeg ikke må ut å fryse for å nyte rusen min.


Ooops.. Var jeg som skrev feil.. Men uansett... Heller lungene en tannkjøttet vil du virkelig at tennene dine skal se sån ut http://ijustloveclothes.blogg.no/images/271627-1-1243627654039-
n400.jpg
?`Tror du at du kommer til å få noen jenter med tenner som det?
Rock this earthlings
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!