Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Skole 2010/2011


oi Musikk, dans og drama virker helt sykt gøy kjenner noen som har gått der, dem liker seg SVÆRT godt!
  • 0
Siterer bendik920:
Jenter på internett? i think not.


Hvad mente du med det, lil' boy?
  • 0
Skal gå Vg1, Design og håndverk(hatepå, hadde det bare som 3. valg fordi jeg måtte ta noe, er egentlig bare ett videregående-fag fag som interesserer meg nå) Ville egentlig inn på media, men kom bare inn på tredjevalget(La meg bare si at gym og musikk var med på å hjelpe å dra ned snittet mitt...) Oh well, krysser fingrene for at jeg kommer inn på andreopptaket.
Take off every zig, for great justice
  • 0
Jeg har kommet inn på Helsefagarbeider så langt og venter på førstevalget som er barne- og ungdom . Håper jeg kommer inn på førstevalget i byen, vil helst slippe å bo i hybel:/
  • 0
Spill og Opplevelsesteknologi på HiNT (Høgskolen i Nord-Trønderlag) i minst et år.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Jeg begynner i 9.klasse på ungdomskolen.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Siterer Predator:
Jeg begynner i 9.klasse på ungdomskolen.


Hvor mange ganger skal du si det?
Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
  • 0
hihihiih
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
  • Ine
  • Ine
Jeg begynner i 9.klasse på barneskolen.
Riddle me this
  • 0
Siterer F0xHunter:
Citerer Noral:
Fun fact: Alle som har kommentert denne bloggen har svart fordi det er en jente som har skrevet den.
Tragisk.
(F0xHunter, jeg ser deg)


Lulwut? Jente? Vel, nå vet jeg det også. Det er ikke sånn at jeg jakter på jenter på Gamereactor. Litt liv har jeg, mkai?


Du skjønte den ikke du.
Jeg nevnte deg i den forstand at du var ekskludert fra mitt drag med kam. Siden du ikke var som de andre.

MEGALOLZ! - I går satt jeg de 5 minuttene jeg er på Facebook, og da dukket det opp en Mr. Lukas på "Recommended Pages" - Jeg har ingen venner som er venn med deg, så det var virkelig ett skikkelig 50ptz treff fra FB sin side.
I'm not just sure, I'm HIV positive!
  • 0
@Predator haha! si det igjen xD
  • 0
Jeg vil ha flere poster
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
  • Los
  • Los
Begynner på år to av min høyskole utdanning som Førskolelærer jeg. Det blir gøy!
Vis vinden løye går e rett på tryne
  • 0
Siterer Los:
Begynner på år to av min høyskole utdanning som Førskolelærer jeg. Det blir gøy!


Chill!
Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
  • 0
Siterer Los:
Begynner på år to av min høyskole utdanning som Førskolelærer jeg. Det blir gøy!


Hah! Starter på år to selv. Er det HiO?

Det er en utdannelse en ikke bare kan bygge voldsomt på (tenker å ta en master i spes ped selv), men også en garantist for jobb. Som mann kan du velge og vrake mellom jobber allerede som nyutdannet. Dessuten er selve studiet utrolig morsomt, og en får meget god oppfølging og veiledning på HiO.
"Damn, sucker. I just got some. Look at me, Brad, I'm a man now, just like you. Except, I don't look like a faggot and talk all educated."
  • 0
7. Klasse
  • 0
Begynner i 10ene<.<
(:
  • 0
VG1 Studiespesialisering. Begynner på onsdag. Kjenner ingen på den skolen jeg skal på, så må nok innrømme at jeg er en anelse spent.
  • 0
VG1 Studiespesialiserende Nuff' said
Big man, pig man, ha ha charade you are.
  • 0
Siterer Ine Lofthus:
Jeg begynner i 9.klasse på barneskolen.

I LOLed

Forresten begynner in 9ende jeg. Håper jeg forstatt får være med fatter på arbeid en gang i uka!
"He does not just play games. He wins them."
  • 0
VG2 Studiespesialiserende. Verey funney? No? My thoughts exactly..
"I'm gonna go have a smoke right now. You want a smoke? You don't smoke, do ya, right? What are ya, one of those fitness freaks, huh? Go fuck yourself."
  • 0
Jeg går på ungdomsskolen. 8 trinn
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!