Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

"Old Timers..."


Siterer Levaiathan:
Jeg har vært medlem i nesten 4 år. Jeg er kul.



Nææ

Sorry as, jeg har vært medlem i OVER 4år.
Zzzz
  • 0
Jeg har vært her siden før lillesøster ble født. Slå den !
  • 0
Har vært lite aktiv det siste, men har vært medlem ei stund. Så kan vel kalle meg veteran... in a way, men må nok se te å bli mer aktiv, før eg sjøl vil legge veteran te medlemskapet mitt egentlig.
Hail, Elen sila lumenn' omentielvo!
  • 0
Siterer RosiestOcean:
Citerer Levaiathan:
Jeg har vært medlem i nesten 4 år. Jeg er kul.

Nææ

Sorry as, jeg har vært medlem i OVER 4år.


Men nå har ikke jeg gjennomsnittlig 4 innlegg i året da.
IMDb Vote History: http://www.imdb.com/mymovies/list?l=29921837
  • 0
Lengden på medlemskapet er ikke alt når det kommer til «veteran eller ikke» mener jeg. Du har jo ca 17 poster på fire år RosiestOcean. Det holder ikke akkurat til veteran
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Medlem siden: 2007-02-04
Kommentarer: 857

Er jeg en "Old Timer" ?
Everyday I'm Hustlin'
  • 0
2006-02-13

Har vel fire år på baken jeg og, men har aldri giddi å være så alt for aktiv her..
Still, en form for veteran er jeg vel, dog ikke i "aktiv" forstand.
Did you know? John Dies at the End.
  • 0
Medlem siden: 2007-01-03
Kommentarer: 4089

Faen bare 3 år
Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
  • 0
Har ikke vært her et år engang...
Decyfered!
  • 0
Jeg er ihvertfall langt unna å kunne kalles veteran. Husker ikke eksakt, men jeg mener at den gamle profilen ble minst laget i 2006, hvis ikke 2005. Kanskje har jeg ikke vært så særlig aktiv på de årenene, men burde ihvertfall kunne kalle meg semi-veteran
There is a sufficiency in the world for man's need but not for man's greed ~ Mohandas K. Gandhi
  • 0
Medlem siden: 2007-04-14
Kommentarer 7083

Snart tre år og 7000 kommentarer. Er vel ikke galt det vil jeg tro
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Ikke galt, men for mye!
There is a sufficiency in the world for man's need but not for man's greed ~ Mohandas K. Gandhi
  • 0
Medlem siden: 2010-03-20
Kommentarer: 102



Men på min bruker så hadde jeg vært medlem siden april 2008, og hadde over 2000 innlegg.
You exist because we allow it, and you will end because we demand it.
  • 0
Siterer Kronoz:
Lengden på medlemskapet er ikke alt når det kommer til «veteran eller ikke» mener jeg. Du har jo ca 17 poster på fire år RosiestOcean. Det holder ikke akkurat til veteran


Du husker vel at de "remaket" hele forumet til til slik det er nå? Da wipa de all statistikk og poster.

Dette hadde du vel visst om du hadde vært her litt før;)
Zzzz
  • 0
Vært her i nesten fire år (minus ca. 1,5 måned) og har 2662 kommentarer. Tror kaaaanskje jeg kan regnes som veteran. Var ikke så veldig aktiv her før det nye forumet kom da.
  • 0
Siterer RosiestOcean:
Citerer Kronoz:
Lengden på medlemskapet er ikke alt når det kommer til «veteran eller ikke» mener jeg. Du har jo ca 17 poster på fire år RosiestOcean. Det holder ikke akkurat til veteran


Du husker vel at de "remaket" hele forumet til til slik det er nå? Da wipa de all statistikk og poster.

Dette hadde du vel visst om du hadde vært her litt før;)


Vel, man er ikke veteran fordi man var aktiv i 6-7 måneder for 3 og et halvt år siden etter min mening...
IMDb Vote History: http://www.imdb.com/mymovies/list?l=29921837
  • 0
Har vært her siden slutten av 2005. Tilsammen med kontoene på dette forumet har jeg 9015 poster. I tillegg til det hadde jeg ca. 3000 poster på det gamle forumet før de byttet layout, så sånn ca. 12000 innlegg totalt.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
Medlem siden: 2009-03-26

Kommentarer 1874

Jeg er kansje ikke veteran, men aktiv kan jeg vel kalles?
  • 0
  • Ine
  • Ine
Ble medlem med denne brukeren 14. feb. i år, og har 566 poster. 11,32 poster i gjennomsnitt per dag. På den forrige brukeren min hadde jeg 5 stjerner og ble medlem oktober 2008 og hadde rundt 5000 innlegg. Som f0xhunter, vil jeg ikke kalle meg veteran, men aktiv
Riddle me this
  • 0
Vært her siden slutten av 2008 og har 2399 poster. Så veteran er jeg nok ikke, men jeg holder meg i alle fall sånn noenlunde aktiv.
http://markusgamesdesign.weebly.com/
  • 0
Siterer Ine Lofthus:
Ble medlem med denne brukeren 14. feb. i år, og har 566 poster. 11,32 poster i gjennomsnitt per dag. På den forrige brukeren min hadde jeg 5 stjerner og ble medlem oktober 2008 og hadde rundt 5000 innlegg. Som f0xhunter, vil jeg ikke kalle meg veteran, men aktiv


Thats gotta be bullshit... Eg trur ikkje nokon jenter på forumet har skreve over 5000 innlegg(?)
There's a reason it isn't called Grand Theft Public Transport.
  • 0
Siterer Ine Lofthus:
På den forrige brukeren min hadde jeg 5 stjerner og ble medlem oktober 2008 og hadde rundt 5000 innlegg.

Ja, det der var vel å ta litt hardt i...
http://www.gamereactor.no/forum/&forum4=on&forum16=on&foru
m17=on&forum18=on&forum10=on&forum19=on&forum3=on&foru
m11=on&forum14=on&search=&searchtext=&searchusername=ga
mer123&sortorder=0
End of line, be excellent to each other.
  • 0
  • Ine
  • Ine
Oi Ja, trodde jeg hadde mer xD
Riddle me this
  • 0
  • Missing Avatar
  • Vado
Siterer torleif:
Citerer Ine Lofthus:Ble medlem med denne brukeren 14. feb. i år, og har 566 poster. 11,32 poster i gjennomsnitt per dag. På den forrige brukeren min hadde jeg 5 stjerner og ble medlem oktober 2008 og hadde rundt 5000 innlegg. Som f0xhunter, vil jeg ikke kalle meg veteran, men aktiv

Thats gotta be bullshit... Eg trur ikkje nokon jenter på forumet har skreve over 5000 innlegg(?)


Mannssjåvinisme

Har bare vært medlem her siden før jul, er vel først nå jeg begynner å bli litt aktiv, med blogger og sånn.
  • 0
@ Ine: Men jeg har et liv
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!