Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Gamereactor Weekly - 5 mars 2010


Da er det klart for Gamereactor Weekly igjen! I går ble det som kjent arrangert Gullstikka på Rockefeller i Oslo igjen, og Gamereactor stilte som vanlig mannssterke på utdelingen (og ikke minst festen etterpå). Det blir derfor en litt spesiell Weekly i dag, hvor en rekke av frilansskribentene våre kommer til å stikke innom kontoret for å svare på spørsmål fra dere leserne. Skriv inn spørsmål allerede nå, så svarer vi mellom 15:30 og 16:30 i dag!

Har du spørsmål om gårdagens Gullstikka-arrangement? Lurer du på hvordan hverdagen i Gamereactor utarter seg? Har du spørsmål om det å jobbe som frilansskribent?

I dag kommer Magnus, Jon Cato, Martin Andresen, Hans Frederik Bjarkøy, Kristina Soltvedt Wiik, David Balmbra og Per Skøien som svarer på spørsmålene deres.
  • 0
Er dere skuffet over at dere ikke vant gullstikka i år?
Livet kan av og til virke meningsløst, heldigvis kan man gjøre noe med det ^^.
  • 0
hva skal dere forbedre i år?
  • 0
Jeg liker veldig godt idèen med den nye funksjonen, som gjør at vi kan opprette egne grupper relatert til forskjellige ting. Men står det ikke litt i frykt blandt redaksjonen at det KAN bli litt som Facebook? Jeg mener, sjangsen for at det blir opprettet en del retardede grupper er jo ganske stor, men tiden vil vel vise.

Og så til ett spørsmål Nr.2:
Hvordan håper dere det neste spillet fra David Cage vil bli? Med tanke på at han nærmest har sagt seg ferdig med Thriller sjangeren, kan vi nå vente oss et casual spill fra den fronten? Eller hva tror dere?
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Er dere frilansskribenter mens dere utdanner dere? Og hva med forventninger til det nye Zelda-spillet?
"I'm not sure I can stomach another cover-based right-wing wank game."
  • 0
Når kommer det nye GR magasinet? Og kommer det noe nytt om Elder Scrolls V snart?
They told me: Son, you're special, you were born to do great things. You know what? They were right.
  • 0
Er dere gangsterz?
[19:38] <Taxta> laserpistol og homofile bjørner som snakker rart
  • 0
Hva spiller dere nå?
  • 0
Hvor mange spill har dere liggende på kontroet (som dere har fått sendt inn til testing eller har kjøpt selv)?

Har noen i redaksjonen erfaring med å lage/programere spill?
Kan det ikke forklares, er det HAX!
  • 0
Syns dere hundevalper er søte?

Hater dere også lillebroren min? Det gjør jeg.
Kjærlighet er en flagermus som blir vasket med en tannbørste<3
  • 0
Får vel komme med et spørsmål jeg også:
Er det noen blanke, tomme punkter i hukommelsen etter gårsdagens feiring?
Og siden jeg så meg nødt til å gå så tidlig; hvor lenge holdt dere på egentlig?
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Hva er deres målsetning for gamereactor, har dere et klart mål dere følger og arbeider for å oppnå?

Har Jon Cato fått seg skjerm til sykkelen eller ankommer han fortsatt kontoret med gjørme i ansiktet?

Og sist, hvem er det som egentlig drar med seg all shiten og ødelegger guvlet deres med leire?
¨Get out of the way! I got a lan party to go to.
  • 0
Har noen av dere prøvd PSP spillet Free Running?
I så fall. Er det bra?
  • 0
  • Ivor
  • Ivor
Er dere skuffet over ikke å vinne prisen i år?
Har noen av dere i redaksjonen delt på 0?
"Strike the epic with your fail!"
  • 0
DA ER VI I GANG!

Siterer Uvood:
Er dere skuffet over at dere ikke vant gullstikka i år?


Klart, alltid litt trist, spesielt ettersom vi fikk høre at vi sammen med gamer.no var de definitivt mest populære forumene i avstemmingen. I år var det leserne som stemte i stedet for en fagjury, og vi lover å mobilisere hardere i forkant neste år. Takk til alle som stemte på oss, forresten!

Lagt til 2010-03-05 15:34:
Siterer vidar41:
hva skal dere forbedre i år?


Vi setter ikke opp år av gangen, men vi vurderer fortløpende forbedringer og nye vrier vi kan teste ut på siden og i bladet.
  • 0
Kanskje dere skal lage spill-guider som IGN
  • 0
Siterer kvidogbleg:
Er dere frilansskribenter mens dere utdanner dere? Og hva med forventninger til det nye Zelda-spillet?


Kristina studerer litteratur og skriver på si, og har ambisjoner om å skrive mer i fremtiden, så å være frilanser for oss er ypperlig praksis på veien.

Hans Frederik utdanner seg som IT-tekniker

Martin og Per studerer økonomi, mens David går livets skole.
  • 0
Er Jon Cato lei seg fordi han spillte et spill i over 60 timer og han bare synest var verdt 5/10?
Kjærlighet er en flagermus som blir vasket med en tannbørste<3
  • 0
Hvor mange av dere har kastet bort en liten del av livene deres til å lese den blå teksten min?
  • 0
Hvem av frilansskribentene er enklest å banke?

Kommer dere å ha den "Vinner av Gullstikka 2007-08" helt til dere vinner på nytt?

Er det noen bruker dere misliker sterkt( )?
Decyfered!
  • 0
Siterer Thelom:
Når kommer det nye GR magasinet? Og kommer det noe nytt om Elder Scrolls V snart?


Bladet kommer i butikkene den tiende, altså neste uke. Når det kommer noe nytt om spillet skal vi si det, men det er sjelden at det annonseres i forkant at det skal komme nyheter.

Lagt til 2010-03-05 15:41:
Siterer blyantkvesser:
Er dere gangsterz?


Kun Hans Frederik og David. Vi andre er snille som lam.
  • 0
Vet dere om det blir noe nytt Timesplitters?
  • 0
Ville dere ha levd der det er litt for varmt, eller der det er litt for kaldt?
  • 0
Hvem av dere lager maten på kontoret?
Yet another quest to defeat an evil pig and obtain triangular cheese
  • 0
Martin spiller Bioshock
Hans Frederik har akkurat fått fatt på God of War III
David spiller Symphony of the Night og det nest dårligste Gabriel Knight-spillet, The Beast Within
Per spiller Heavy Rain og Bad Company 2
Kristina spiller Silent Hill 5 og Heavy Rain
Jeg spiller Heavy Rain, Mass Effect 2, Borderlands og Miles Edgeworth-spillet
  • 0
Diskusjonen har blitt stengt av en moderator fordi:
Da er ukens Weekly over! Vi gleder oss allerede til neste gang!