Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Gamereactor Weekly - 29. januar


I dag fra 14:00-15:00 stiller vi opp og svarer på alt dere måtte ha å spørre om. Redaksjonssjef Magnus har dratt i bryllup til hjembyen Kristiansand, men vår praktikant Line og undertegnede stiller manns- og kvinnesterke. Og hvem vet, kanskje Bernt-Erik tar turen innom også. Sleng inn spørsmålene under her, vi begynner å svare 14:00.
/Jon Cato Lorentzen, sjefredaktør
  • 0
Tror dere det kommer et nytt Sly-spill? Har dere lyst på et til hvertfall?
Love is our resistance!
  • 0
Hva er deres personlige meniing om Bioware som et firma?
Tror dere det er noe håp for spillet Iron Man 2????
Ha en god helg, alle dere på GR
Who would win a wresling match, Lemmy or God? God! no! Lemmy! NO! trickquestion, Lemmy is god!!!!!!!!!!!!!!!!
  • 0
1. Hva med SSX? Jeg kunne virkelig tenke meg et HD- SSX med god fysikk og online- spilling!

2. Inneholder GTA IV- DLC'ene på PS3 noen nye online- muligheter?

3. Hva tror dere om sjangsene for at vi ser Trials HD på PSN?
Knurr...
  • 0
Hva synes dere om sylteagurk? Kjenner dere noen som liker sylteagurk..Jeg spiser jo seff sylteagurk på burgeren..Men den er minst like god uten, jeg har tilgode å møte noen som faktisk digger sylteagurken.
Fem-stjerners medlem
  • 0
Sylteagurk er godt det, ikke noe jeg spiser alene, men funker fint på brødskiva.
Spiste nettopp brødskive med leverpostei og sylteagurk til lunsj
Knurr...
  • 0
Hvilken type FPS spill er å foretrekke? Halo, hvor fiendene har skjold, etc. som gjør at en fiende krever opp til flere magasin, eller Modern Warfare, hvor en fiende tåler ett eller to skudd?

Og hvordan blir man månedens bruker? Holder det å tilby dere tre kaker?
Hva er det egentlig som definerer deg?
  • 0
Spiller noen av dere bass eller trommer? Guitar Hero og Rock Band instrumentene telles ikke.
Kjærlighet er en flagermus som blir vasket med en tannbørste<3
  • 0
Klarer dere å finne ut hva min signaturs dype mening er???
Livet kan av og til virke meningsløst, heldigvis kan man gjøre noe med det ^^.
  • 0
Vet dere noe om når Mirrors Edge 2 og 3 vil komme? Har hørt det skulle være en trilogi. Og hva syns de i redaksjonen om piratkopiering? Bør plateselskapene tilpasse seg nye tider, eller må forbrukerne godta at plateselskapene ikke vil tilpasse seg?
  • 0
Tror dere at Gamereactor Norge vil vokse seg så stort at dere har titalls ansatte en gang i tiden? Et storkonsern?
¨Get out of the way! I got a lan party to go to.
  • 0
Hva gjør Carl Thomas for tiden? Jobber han for andre anmeldere, eller er han i full sving med å bygge sin egen dødstjerne?

Oooog....hva er deres mening om taco?
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Hvem på redaksjonen ser mest frem til lanseringen av Final Fantasy XIII?
Eller lettere sagt, hvem er den største ff "geeken" av dere (hvis dere har en)?
...But our princess is in another castle!
  • 0
Vet dere hvilken aldrsgrense det nye PoP spillet får?
  • 0
hvordan får man stjerner sånn som noen på forumet har

Lagt til 2010-01-29 14:00:
og når kommer heavy rain anmeldelsen
Yeah Mr.White! Yeah Science!
  • 0
Har dere hørt noe om en direkte oppfølger til Epilougen til det siste PoP?
  • 0
Siterer howletx:
Hva er deres personlige meniing om Bioware som et firma?
Tror dere det er noe håp for spillet Iron Man 2????
Ha en god helg, alle dere på GR


Bioware virker som et sunt og inspirerende sted å jobbe. De er veldig seriøse, klar over sine egne begrensinger, og jobber målrettet med spillene sine.

Vi har ikke store forhåpninger til Iron Man 2, men det blir neppe verre enn forgjengeren, den var grusom.
/Jon Cato Lorentzen, sjefredaktør
  • 0
Siterer Evven11:
Tror dere det kommer et nytt Sly-spill? Har dere lyst på et til hvertfall?


Studioet har uttalt at de er interesserte i flere prosjekter i fremtiden, men når er ikke bestemt enda. Jon Cato føler at Infamous er som Sly i sjela, og jeg synes vel ikke egentlig at det er så farlig.
  • 0
*slettet*
Steffen Per Dybdahl Høe.
  • 0
Hva skal jeg gjøre? På skolen i dag ble jeg banka opp fordi jeg blanda meg inn i samtalen til noen niendeklassinger. Hadde det ikke vært for noen jenter som kom og holdt dem igjen, hadde jeg blitt liggende på bakken og hostet blod. Over helga kommer alle til å vite om det! Alle tiende, niende- og åttende klassegutter fra hele østkanten kommer til å være etter meg! Jeg tør ikke lenger gå på skolen! Hva skal jeg gjøre?!
Hvorfor være normal i en spillverden som er gal?
  • 0
Hvilken bok liker dere best?
  • 0
Siterer fattigmann:
Hva synes dere om sylteagurk? Kjenner dere noen som liker sylteagurk..Jeg spiser jo seff sylteagurk på burgeren..Men den er minst like god uten, jeg har tilgode å møte noen som faktisk digger sylteagurken.


Sylteagurk er ifølge Jon Cato Djevelens agurk, og det er jeg helt enig i. Ødelegger alt i sin vei, og har ikke respekt for noen av de andre matrepresentantene som deltar i måltidet. No to pickles!
  • 0
Siterer Turbo-Kåre:
1. Hva med SSX? Jeg kunne virkelig tenke meg et HD- SSX med god fysikk og online- spilling!

2. Inneholder GTA IV- DLC'ene på PS3 noen nye online- muligheter?

3. Hva tror dere om sjangsene for at vi ser Trials HD på PSN?


1. SSX-serien er foreløpig død og begravet, vi vet ikke om den vil gjenoppstå.

2. De samme som på 360, regner vi med.

3. Vi tipper det kommer til å dukke opp på PSN i løpet av 2010, men ingenting er annonsert.
/Jon Cato Lorentzen, sjefredaktør
  • 0
Hva mener/syns dere om at Europa skal få en "tynnere" versjon av Final Fantasy XIII?
PSN= Bananz = Stem på meg!! vil ha 4 stjerner :O
  • 0
Skal dere ha et førsteinntrykk av Prince of Persia the forgotten sands og Super Mario Galaxy 2?
  • 0
Diskusjonen har blitt stengt av en moderator fordi:
God helg!