Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Gamereactor Weekly - 15. januar 2010


<quote author="Magnus Tellefsen">Citerer spillgutt:
Fortell oss mer om Halo: Reach! (Da mener jeg også det dere sa i leserbrevet om at dere ikke kunne fortelle først om 2 uker )


Handlingen er lagt til Azeroth, hvor du sammen med Gandalf og Mario skal bekjempe Sephiroth i et opplegg ikke ulikt det vi finner i Dance Dance Revolution. Dansematte blir visstnok solgt separat.
Blir det en collcters edition?og hvor mye koster dansematten?
"He does not just play games. He wins them."
  • 0
Tilbringer dere mye tid sammen privat ?
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
Siterer Ryuzaki:
Når komme neste GR og hva er favoritt isen deres?

Siterer the Zelda guy:
Når kommer neste blad?


Årets første blad kommer i starten av februar, 3. februar hvis alt går bra. Favorittisen min er soft-is. Sørlands-patrioten Magnus velger alltid Hennig-Olsen, uansett smak.

Lagt til 2010-01-15 15:59:
Siterer the Zelda guy:
Hvem har gamet lengst?


Med 37 år på baken blir det nok meg. Jeg rundet Monty on the Run mens Magnus leste en faq om hvordan han skulle lære seg å bæsje i do.
/Jon Cato Lorentzen, sjefredaktør
  • 0
Siterer blyantkvesser:
Hvem ville ha vunnet i en brytekamp mellom Magnus og Jon Cato hvis alle triks var lov?

Line hadde knust dem begge
"He does not just play games. He wins them."
  • 0
Siterer Lykkedragen:
Hvordan er det å være alene jente der,siden gutta er kjent for uttrykk som jente-spill,og annet tull i anmeldelsene sine? Er de ikke egentlig supersøte kosebamser som gjør alt for deg?


Line måtte stikke tidlig for å rekke toget, men jeg kan svare for henne:

Det er fantastisk! Jeg har ingenting å utsette på dem, og det er best, ellers blir oppholdet mitt her betraktelig forkortet.
  • 0
Visste dere at det er et spørsmål i Buzz: Quiz World som går ca slik: "Hva heter Norges eneste spillblad hvor siste delen av navnet har noe med kjernefysikk å gjøre?"
Pretty Cool
Just kill him with your awesome
  • 0
Siterer Eplemos:
Hvem sier kvitost i gamereactor og hvem sier gulost?


Jon Cato sier hvitost, men alle vet det egentlig heter gulost.
  • 0
Siterer Onkel Gerda:
Når jeg spiller Starcraft, så dukker det ofte opp en error etter at jeg vinner en "kamp" eller trykker quit game. Da avsluttes spillet, og fører til problemer med å komme videre i campaign'en. Som oftest når jeg spiller så er fargene i start menyen helt fucka, men in-game så er det bare vannet som har rare farger.

Jeg spiller på en kraftig bærebar Pc. Hva er problemet? er det en %&amp;#¤%" Vista som fucker opp? Eller kan det fikses?


Det kan være alt mulig som forårsaker dette. Ingen av oss har spilt Starcraft på mange år, og i hvert fall ikke vært borti dette problemet. Men prøv å oppdater skjermkortdriverne og spør om hjelp på Blizzards offisielle forum, der kan man få best support.

Lagt til 2010-01-15 16:01:
Siterer the Zelda guy:
Hva blir det neste storspillet på PSP?


Metal Gear Solid: Peacewalker eller det nye Resident Evil.
/Jon Cato Lorentzen, sjefredaktør
  • 0
Siterer sicktrick:
Som


Bacon er digg, det. Godt å spise er det og!
  • 0
Siterer Eplemos:
Citerer blyantkvesser:Hvem ville ha vunnet i en brytekamp mellom Magnus og Jon Cato hvis alle triks var lov?
Line hadde knust dem begge


Så sant, så sant!
[19:38] <Taxta> laserpistol og homofile bjørner som snakker rart
  • 0
Siterer the Zelda guy:
Hva blir det neste storspillet på PSP?

Kingdom Hearts: Birth By Sleep
Just kill him with your awesome
  • 0
Siterer the Zelda guy:
Når tror dere det vil komme gameplay blider til Zelda wii 2?
Og tror dere det kommer før jul?


Vi tipper vi får se det for første gang på E3 i juni, og vi krysser fingrene for at det skal komme før jul, men venter gjerne lenger hvis det betyr at spillet blir giga-ultra-mega-bra.
/Jon Cato Lorentzen, sjefredaktør
  • 0
Siterer fantomena:
Hvem er best i racingspill, som Forza?


Jon Cato, definitivt. Han har lappen, så han stiller i en klasse for seg her på kontoret.
  • 0
Siterer Killer_Dude:
Spiller dere ofte i beruset tilstand?


Bare Rock Band, ellers prøver vi å holde oss på matta.
/Jon Cato Lorentzen, sjefredaktør
  • 0
Siterer Magnus Tellefsen:
Citerer fantomena:Hvem er best i racingspill, som Forza?



Jon Cato, definitivt. Han har lappen, så han stiller i en klasse for seg her på kontoret.


HVA! har du ikke lappen?
  • 0
Siterer Ivor:
Hvor mange reiser til utlandet blir det vanligvis hvert år?


Det er ikke så ofte vi her fra kontoret reiser ut i verden, men vi har minst ti-tolv utenlandsreiser i året for å dekke forskjellige events og pressekonferanser rundt omkring.
  • 0
Siterer gnomar:
Hvem er best i MW2?


Det har vi aldri funnet ut, vi har faktisk ikke spilt mot hverandre i det spillet. Men jeg tror Magnus har et eget camper-instinkt og ville funnet et velegnet sted til å snipe meg gang på gang helt til jeg eksploderer og kaster kontrolleren i veggen, så jeg holder en knapp på ham.
/Jon Cato Lorentzen, sjefredaktør
  • 0
Siterer Eplemos:
Hvem er verst i MW2?


Vi har aldri spilt mot hverandre, men jeg kan garantere at jeg hadde campet Jon Cato til han hadde blitt lei og funnet på noe annet å gjøre.
  • 0
Siterer kokiri:
Blir dere stresset av alle disse spørsmålene ?


Ja, det koker her. Magnus river seg ukontrollert i håret mens jeg drar meg frenetisk i skjegget i rent kav og stress. Etterpå skal magnus dra meg i skjegget mens jeg river han i håret.
/Jon Cato Lorentzen, sjefredaktør
  • 0
Siterer Eplemos:
Dere lovet å svare på alle spørsmålene:Hvilken konsoll er best?


Den med de fleste gode spillene. Du vet, den der med best kontrolleroppsett.

Lagt til 2010-01-15 16:08:
Siterer fantomena:
Liker dere karamellpudding?


Jon Cato: Ja
Magnus: Nja
  • 0
Siterer Magnus Tellefsen:
Citerer Eplemos:
Dere lovet å svare på alle spørsmålene:Hvilken konsoll er best?


Den med de fleste gode spillene. Du vet, den der med best kontrolleroppsett.

Å.Du mener gameboy advance?
"He does not just play games. He wins them."
  • 0
Siterer sicktrick:
Foretrekker dere å spille FPS på Pc eller Konsoll?


Vi foretrekker begge FPS på konsoll. Mest fordi vi sitter foran en PC og jobber hele dagen, og da føles det faktisk litt som jobb å sitte foran en PC og spille om kvelden.
/Jon Cato Lorentzen, sjefredaktør
  • 0
Siterer Magnus Tellefsen:
Citerer Eplemos ere lovet å svare på alle spørsmålene:Hvilken konsoll er best?

Den med de fleste gode spillene. Du vet, den der med best kontrolleroppsett.


hehe bra svar; ser ut som du svarer, men det er leseren selv som svarer

thumbs up
cheers!
  • 0
Siterer Eplemos:
Hvem i gamereactor har slanket seg mest dette året og hvem har lagt på seg mest?


I løpet av de siste 15 dagene (som jo utgjør "dette året"), er det nok jeg som har slanket meg mest. Jon Cato har lagt på seg minst en kilo med skjegg de siste par ukene.
  • 0
Spiller dere noen instrumenter ?
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
Diskusjonen har blitt stengt av en moderator fordi:
Gamereactor Weekly er avsluttet for denne gangen. Ny sjanse 22. januar 15:30.