Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Vurdering av medlemmer! [lek]


Blyantkvesser:

Navn: Liten forbokstav, veldig random... 5/10

Avatar: En fyr med et slags våpen... Fargene var ikke noe særlig og det mangler detaljer. 5/10

Signatur: WTF! 3/10
The answer lies in the heart of battle!
  • 0
Toxin:

Navn: Tufft. En kort versjon av et av mine yndlingsord, Neurotoxin. 7/10

Avatar: Kul strek og god fargebruk. Me liek. 7/10

Sign: Jeg veit den er fra SSF IV, men jeg skjønner den desverre ikke likevel. 2/10
Girl, I want to treat you like my favorite Pokemon: put you in a confined space until I need you, and send you to the hospital when necessary.
  • 0
Ikki-kun:

Navn: Epicness med japansk touch! 10/10!

Avatar: Minner meg om RevenKram! 9/10

Signatur: Sorry... Rob Schneider er han på fotballaget til Nederland, sant? 4/10
  • 0
Hehehe, nei han er nok ikke det...

http://www.youtube.com/watch?v=gzwX8HkQcd8
Girl, I want to treat you like my favorite Pokemon: put you in a confined space until I need you, and send you to the hospital when necessary.
  • 0
Ursa Minora:

Navn: Digger dette navnet, ettersom jeg heter Bjørn 9/10

Avatar: Smoot bilde, men personlig sett vekker det dårlig minner fra russetiden. 6/10

Signatur: Vel, vet ikke hvorfor du har kopiert Toxin sin signatur, men det er en helt grei signatur. 5/10
There is a sufficiency in the world for man's need but not for man's greed ~ Mohandas K. Gandhi
  • 0
Siterer Decyfer:
Ursa Minora:


Signatur: Vel, vet ikke hvorfor du har kopiert Toxin sin signatur, men det er en helt grei signatur. 5/10


Toxin må ha kopiert min...
  • 0
hva gjør man for å få vurdert navnet sitt her?
Sgt.Reznov: "Which do you think will lead us home? Writing about this war, or fighting it? No one will ever read this! If you lack the stomach to kill for your country, at least show me that you are willing to die for it. "
  • 0
Siterer Amphitron:
hva gjør man for å få vurdert navnet sitt her?


Du må vurdere forrige person som vurderte en annen, i dette tilfelle meg. Og så kommer noen og vurderer deg etterpå
There is a sufficiency in the world for man's need but not for man's greed ~ Mohandas K. Gandhi
  • 0
aight! haha
Siterer Decyfer:
Citerer Amphitron:hva gjør man for å få vurdert navnet sitt her?

Du må vurdere forrige person som vurderte en annen, i dette tilfelle meg. Og så kommer noen og vurderer deg etterpå


Nickname: Er ikke helt sikker på betydningen av nicket, men det vekker et eller annet og det har en litt god klang.. 7/10

Bilde: Stemningsfullt bilde som jeg likte. Er en dypere forklaring bak bilde og det hinter liksom til en god historie eller lignende.. 8/10

Signatur: Ikke helt sikker på opprinnelse eller betydning, og falt ikke helt i smak. Virker litt for badass;)
4/10

Overall score: 7/10!
Sgt.Reznov: "Which do you think will lead us home? Writing about this war, or fighting it? No one will ever read this! If you lack the stomach to kill for your country, at least show me that you are willing to die for it. "
  • 0
Amphitron:

Nick: Litt småkinky egentlig. Skulle likt å ha det litt mindre sci-fi på navnet, ettersom -tron er litt sånn... 7/10

Bilde: Fallout, nothing more? 7/10

Sign: Meh... -.- 3/10
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
Navn: A to the H, eeeeh, W to the tf? 1/10

Bilde: Epic, du er digg. 10/10

Signatur: Det er sant, men random. 5/10

Overall: 130/4400
Dream as if you'll live forever. Game as if you'll die today.
  • 0
VixzOrius:

Navn: Gir meg både positive og negative tanker... 6/10

Signatur: Hihi... True, true. 10/10

Avatar: Bilde av deg selv, i guess... Greit nok. Pluss i margen fordi du(?) er så hot (SARC). 8/10
Steffen Per Dybdahl Høe.
  • 0
Periso:

Navn: Liker og har alltid link det navnet... 8/10

Avatar: Dragon Ball? Greit nok. 6/10

Signatur: XD 10/10
  • 0
tZg;

Navn; Minner meg om Ocarina (?) of time, et spill jeg ikke synes noe spesielt om (nå skal det også nevnes at jeg spilte det i 5 min hos en venn). Selvom det minner meg om et rævspill, blir jeg litt glad når jeg ser det. Hele navnet gir deg et uskyldig preg, nesten som en gutt som aldri har røyka, snusi eller drikki. En sånn go'kæll. 7/10

Avatar; Top Gear-fyren? 4/10

Signatur; 1/10.
  • 0
Du gir navnet 7/10 og avataren 4/10?

F0xHunter:

Navn: Litt rart at du bruker en 0 i stedet for en o men ellers høres det greit ut. 7/10

Avatar: Nei. 1/10

Signatur: Ikke noe morsom. 2/10
  • 0
Det blir jo feil når du svarer, for du er sur fordi jeg ga avataren din 4/10. No Seal of Approval for you.
  • 0
Er ikke noe sur jeg, men den avataren er ikke noe bra, uklart er det også...
  • 0
det er jo egentlig en .gif-fil.
men uansett, jeg synes ikke at man burde anmelde han som har anmeldt deg. i alle fall ikke rett etter. det er begrenset hvor lenge noen gidder aa anmelde én person.

btw,skriver dette fra DSi`en
  • 0
Nå vet jeg ikke hvor jeg skal fortsette, så dundrer på her:

the Zelda guy:

Nick: Vel, noe sier meg at du liker Zelda, dog jeg har ingenting for "the *insert thing/name here* guy"-nicks, så det blir 7 av meg, bare fordi jeg liker zelda-spillene selv

Avatar: Top-geargubben, ikke sant? Har sett værre bilder her: 5

Sign: Hva hvis jeg liker å kaste bort deler av livet mitt ved å lese en blå tekst? Blåe tekster kan redde livet mitt innenfor skolegangen D: 6.5

Average: 6.3 mayhaps?
You should hate losing, but never fear defeat.
  • 0
GozMIT:

Navn: Kult, enkelt å huske, men minus for stor bokstav ved "Mit". Ser litt mer uryddig ut. 8/10.

Avatar: Tommy og Tiger'n er alltid kult, men bildet kunne godt vært litt tydeligere. 7/10.


Signatur: Morsom, enkel å forstå og den stemmer på en prikk. 10/10
"I'm a dude, playing dude, disgusied as another dude!"
  • 0
Elaxer:

Navn: Går fort å skrive kult nok, 7/10

Avatar: Conker er greit nok men ikke noe spessielt over den: 6/10

Signatur: Ikke så veldig morsom men brukbar 6/10

Totalt: 7 og en halv brioche.
Nei men da så
  • 0
Beichmann:

Navn: Liten forbokstav og resten store... 3/10.

Avatar: Ehmm.. Ok. 4/10

Signatur: Sick! 9/10.
Steffen Per Dybdahl Høe.
  • 0
Periso:

Navn: Funker fint det. pluss for stor forbokstav. 7/10


Avatar: Dragonball? Meh... tåler dessverre ikke den animeen. 3/10


Signatur: I see. Ikke helt min humor, men det er hvertfall ikke den verste signaturen jeg har sett hittil da. 6/10
  • 0
FlakeyMetal:

Navn: Jeg aner ikke om det skal gi noe mening, men det høres phett ut. 8/10

Avatar: Miniversjon av helten i Okami? Meh. 6/10

Signatur: Sitat fra In Flames? Fancy, men litt for dypt for meg. 7/10
Daylight come and we wanna go home.
  • 0
Siterer Matscoolio:
Avatar: Miniversjon av helten i Okami? Meh. 6/10


Det er Chibiterasu, ungen til hu som er i Okami, og Chibiterasu dukker opp i det kommende spillet Okamiden
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!