Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Vurdering av medlemmer! [lek]


AcH Clawed

Navn: Jeg har for vane å lese hele navnet hver gang jeg ser du har skrevet noe, istede for bare Clawed eller noe slikt, så det høres litt merkelig ut.
Men det er ikke mulig å glemme navnet hvertfall og siden jeg vet sånn noenlunde hvorfor du valgte det, virker det ikke helt random.
8/10

Avatar: Har ikke noe forhold til Halo serien og MC er litt i overbrukt i avatarsammenheng, men du har hvertfall gjort litt mer utav det. 7/10

Signatur: For noen år siden hadde jeg vært enig, men nå går det veldig lite i Black Sabbath. Også føles det mer riktig å ha Bacon i det sitatet istede 7/10
  • 0
Tommy Kvaernerud

Navn 8/10
Synes det å bruke eget navn i forum krever litt guts, så kudos til det.

Avatar 9/10
Daaaamn, her snakker vi barndomsminner Husker hunden fra en del eldre serie som omhandlet piloter som alltid prøvde å få tak i en fugl? Forargrer meg at jeg ikke husker navnet på serien.

Signatur 7/10
Hmm, vet ikke hvor det er fra... men jeg liker det.
Pray for the Kahn's mercy.
  • 0
Andrilza

Navn: Kult bruk av bokstaven "z". Navnet ruller godt på tungen og lett å huske. 7

Avatar: Ikke spesielt minnesverdig, men passer jo ok. Ramme er vel også positivt. 7

Signatur: Skyrim er win uansett. 10
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Predator

Navn: Kult nok! 7/10

Avatar: Biggie Smalls er best! 10/10

Signatur: Biggie Smalls er fortsatt best! 10/10
Free EARL! Wait, EARL is free! Yeeei!
  • 0
  • 192
  • 192
smoke_screen:

Navn: Pluss for bokstavrim, men jeg liker virkelig ikke små bokstaver i tillegg til understrek. 5

Avatar: Meh, litt for mye på bilde til å passe som avatar. Men for så vidt greit nok. 4

Signatur: Bytt med en gang, vær så snill. 2
Get ready for a better you
  • 0
192

Navn: Kjedelig, men orginalt, og lett å huske. 6/10
Avatar: Liker det! Fint å fargerikt. Minner meg om Soraki sitt eldre profilbilde. 8/10
Signatur: Har lest den 100 ganger før, men den er fortsatt bra! 8/10

Lagt til 2012-01-15 21:54:
Mistet det forrige bildet, dette er nok bare midlertidig.
  • 0
Parkour gamer

Navn: Du driver med parkour og du gamer. Temmelig fett, fresh, funky og alt det der. Jeg velger å gi deg 7/10, siden du husket mellomrom.

Bilde: Er det deg med pupper eller noe? Jeg skjønner ikke greia. Du gjør en helt latterlig pose. Skjerp deg. 3/10

Signatur: Penis-vitser er aldri gøyale. 1/10
Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
  • 0
Taxta

Navn: Var jo litt kult men skjønner det ikke men fortsatt kult! 7/10

Bilde: En fyr jeg ikke vet hvem er i nisse drakt! Confusing! 4/10

Signatur: Var VELDIG deprimerende! Men greit nok! 3/10
Free EARL! Wait, EARL is free! Yeeei!
  • 0
Smoke_screen

Navn: Egentlig litt kjedelig, altså. Røyke-skjerm? WTF? 6/10

Avatar: Joda, fin gorilla. Men veldig kjedelig som avatar 6/10

Signatur: Makes sence ... 1/10
  • 0
Siterer Parkour Gamer:
Signatur: Makes sence ... 1/10


Mer enn ordet sence.. Tror du mener "sense".

Siterer Parkour Gamer:
Navn: Egentlig litt kjedelig, altså. Røyke-skjerm? WTF? 6/10


BOOM! Pretty common knowledge: http://en.wikipedia.org/wiki/Smoke_screen

_________________


Parkour Gamer

Navn: Aldri vært noe fan av navnet, jeg skjønner du driver med Parkour og du er Gamer. Fun, men Syntes ikke det passer noe spesielt som et nick. 5/10

Avatar: "Parkour Gamer" "The Legend".. Jenta er fin men neitakk. Virker som om du har det bare for attention. +Tragisk Photoshopping/paint. 3/10

Signatur: Chuck Norris vits. 1/10
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
The Legend er BF3 klanen min ;)
  • 0
NewAge

Navn: Lett å huske, og funker phett som nick. 8/10

Avatar: En fyr jeg ikke kjenner noe til. ?/10

Sign: Hehe 7/10
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer NewAge:
Citerer Parkour Gamer:
Signatur: Makes sence ... 1/10


Mer enn ordet sence.. Tror du mener "sense".

Citerer Parkour Gamer:
Navn: Egentlig litt kjedelig, altså. Røyke-skjerm? WTF? 6/10


BOOM! Pretty common knowledge: http://en.wikipedia.org/wiki/Smoke_screen


Takk for å forsvare meg NewAge!
Free EARL! Wait, EARL is free! Yeeei!
  • 0
The Cookiemonster

Navn: Godt nick som passer bra til et forum. Enkelt å huske og minnesverdig. Hadde vært kulere om du kun het "Cookiemonster" dog. 8/10

Avatar: Meh. Typisk "fett gamer-bilde" liksom. Ikke noe spesielt. 5/10

Signatur: Liverpool-fan? Isåfall kult. Assassin's Creed har jeg ikke noe forhold til. 7/10
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Siterer Predator:
Cookiemonster

Hadde tenkt til å bruke det, men noen hadde tatt det før meg
Siterer Predator:
Liverpool-fan?

Yup.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Predator

Navn: Ser for meg at det sitter et beist bak skjermen (positivt ment). Dog, det er kanskje litt klisje? 8/10

Avatar: Det er Notorious B.I.G er det ikke? En av de få rapperne jeg klarer å høre på som ikke er i en duo. 8/10

Signatur: Signaturen er ironisk. Notorious B.I.G er jo død desverre. 8/10
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
  • Play
  • Play
gnyg:

Navn: Kort og godt. Her passer det faktisk å ha liten forbokstav. 9/10

Avatar: Episk! 10/10 for D-Souls.

Signatur: Ikke sett sitatet før, så har ikke noe forhold til det. 4/10
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Siterer Play:
Signatur: Ikke sett sitatet før, så har ikke noe forhold til det. 4/10


Sitatet er fra AC/DC låta med navnet "problem child" .
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Play

Kort, selvforklarende og eksklusivt navn! Den typen du kan selge for gode penger på eBay om du hadde en xbox live bruker som het det samme etc. xD
Kanskje ikke originalt, men fremdeles meget bra, 10/10!

Avatar: er det en "brony"? Er et meme jeg ikke har noe særlig forhold til, men nåja. 6/10?!

Signaturen er random, men litt artig; 7/10.
The only purpose of life, is to give life purpose!
  • 0
  • Play
  • Play
Siterer YouHaveAProblem:
Avatar: er det en "brony"? Er et meme jeg ikke har noe særlig forhold til, men nåja. 6/10?!


Det er en pony, en småvokst fargerik hest. Og det e ingen meme, men en tv-serie. "Brony" e fellesnavnet på dem som ser på show'et, men som e over alderen tv-serien e ment for.


Signaturen kommer fra Dr. Who
  • 0
Aha, my mistake, bad information!
The only purpose of life, is to give life purpose!
  • 0
:YouHaveAProblem:

Navn: "You have a problem" som nick... Vet ikke hvor bra det passer som nick, egentlig. 3/10

Avatar: Photoshoppet bilde av deg selv(?) Meh. Har heller aldri syntes at slike redigeringer er særlig artige, men det er bare meg. 4/10

Signatur: ...Vel, gir mening, og er vel nesten mitt syn på "meningen med livet". Liker den. 8/10
Take off every zig, for great justice
  • 0
Worst Username Ever:

Navn: Finner navnet ditt veldig ironisk da jeg digger det, men det er det værste brukernavnet noensinne. Hender jeg humrer litt for meg selv når du dukker opp i forumet. Derimot så blir det litt for langt, noe som trekker ned. 8/10

Avatar: Bildet er for stort til å passe i forumet, og den er ikke akkurat særlig innteressant. Derimot så inneholder den en Pokéball, og alt som har med Pokémon å gjøre blir straks litt mer awesome 6/10

Signatur: Fant kjapt ut hvor den stammer fra, men jeg forstår ærlig talt ikke helt betydningen. Gir derfor en nøytral karakter. 5/10
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
*Slettet* AcH Clawed er neste som skal vurderes (!!!)
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
AcH Clawed

Navn: Jeg tror jeg analyserer navnet ditt i fraksjoner. Starten av navnet ditt skjønte jeg hadde noe med klan å gjøre, men jeg visste ikke betydningen. Jeg sjekket så profilen, der historien bak navnet sto. Siden det er en tributt til Halo så er det kult.

Clawed delen av navnet ditt, synes jeg passer godt som et navn. Det er klinger på en eller annen måte ganske godt når jeg sier det. Samtidig så er det uten nummere, som alltid er et pluss i mine øyne.

Alt i alt så liker jeg navnet, så det får. 8/10

Avatar: Bildet passer relativt greit i formatet, men kanskje noe vanskelig å lese det som står. Jeg synes det ser bedre ut på krypinnet enn her, siden jeg kan se bedre hva som står der. Bortsett fra det, så liker jeg bildet.

Karakteren går altså i pluss her og. 7/10

Signatur: Jeg liker denne signaturen veldig. Det å smile gjør hverdagen til et bedre sted å være. Derfor liker jeg å smile til andre så mye som mulig. Er andre sure, så prøver jeg gjerne å gjøre dem glade .

Her er det full pott fra meg. 10/10
"No matter, if someone is strong or weak. No human can beat loneliness"
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!