Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Vurdering av medlemmer! [lek]


Decyfer

Navn: Jeg vet ikke stort om du har det fra et bestemt sted, men det er kort, litt mystisk (i mine øyne), har stor forbokstav og klinger godt. Men uten at jeg klarer å sette fingeren på det så mener jeg at det mangler det lille ekstra. Men så absolutt et meget godt brukernavn. 8/10

Avatar: Uhm... en liten gutt som ser passe sløv ut og som befinner seg... uhm... i en matvarebutikk? Kan ha noe med at jeg ikke har noe å assosiere det med, men jeg forstår virkelig ikke det bildet, og mener ikke at det er en god avatar. 2/10

Signatur: Hadde ikke hørt det før, men så absolutt et godt og sant sitat. Mer en det har jeg vel egentlig ikke å si om det, annet enn at det gjør seg helt greit.
6/10
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Siterer AcH Clawed:
Uhm... en liten gutt som ser passe sløv ut og som befinner seg... uhm... i en matvarebutikk? Kan ha noe med at jeg ikke har noe å assosiere det med, men jeg forstår virkelig ikke det bildet, og mener ikke at det er en god avatar. 2/10


Home Alone?
Istedet for nisselue ville jeg heller ha et bilde av Kevin. Uten tvil den julefilmen som bringer med seg mest minner og stemning for min del.
There is a sufficiency in the world for man's need but not for man's greed ~ Mohandas K. Gandhi
  • 0
Siterer AcH Clawed:
Uhm... en liten gutt som ser passe sløv ut og som befinner seg... uhm... i en matvarebutikk?

Tror det er han kidden i hjemme alene filmene

AcH Clawed:

Navn: Det er et navn jeg har lett for å huske, selvom jeg helst liker å kalle deg Clawed 7/10

Avatar: Han Halo fyren... ummmm Master Chief? Med en nisselue og skjegg
Samt at du har tatt med litt personlig feeling med å skrive nicket ditt under.
Nå er ikke jeg noe stor fan av Halo, men bildet er godt lagd. 8/10

Signatur: Apply Metallica. 7/10
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer Decyfer:
Home Alone?
Istedet for nisselue ville jeg heller ha et bilde av Kevin. Uten tvil den julefilmen som bringer med seg mest minner og stemning for min del.


Hmm... år og dag siden jeg så den filmen, jeg var vel kanskje 12-år gammel. Kan vel si at jeg kjenner han igjen nå, men står fortsatt ved at jeg mener det er en kjedelig avatar.
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Siterer AcH Clawed:
Hmm... år og dag siden jeg så den filmen, jeg var vel kanskje 12-år gammel. Kan vel si at jeg kjenner han igjen nå, men står fortsatt ved at jeg mener det er en kjedelig avatar.


Jaja. Livet er hardt.
There is a sufficiency in the world for man's need but not for man's greed ~ Mohandas K. Gandhi
  • 0
Siterer AcH Clawed:
Uhm... en liten gutt som ser passe sløv ut og som befinner seg... uhm... i en matvarebutikk? Kan ha noe med at jeg ikke har noe å assosiere det med, men jeg forstår virkelig ikke det bildet, og mener ikke at det er en god avatar. 2/10


Du gir 2/10 til et bilde av Kevin? Kanskje den mest perfekte juleavataren jeg har sett her inne.

Kan vel ta Decyfer mens jeg først er her;

Navn: Enkelt og lett gjenkjennelig. Høres kult ut. 8/10
Avatar:
Siterer Predator:
Kanskje den mest perfekte juleavataren jeg har sett her inne.
10/10
Signatur: Godt sitat av en stor mann. 8/10
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
  • 192
  • 192
Du skulle strengt tatt vurdert The Cookiemonster da, men da får jeg balansere regnskapet igjen:

The Cookiemonster:

Navn: Liker det godt, jeg. Lett å husker, og det ser og høres bra ut. 8/10

Bilde: Passer dessverre bare så som så i forumrammen, og skulle gjerne sett mindre hvitt, eventuelt en ramme. Ellers er det et fint og klart bilde av de spilllegender. 7/10

Signatur: Smilte når jeg leste det. Mange bra sitater man kan ta fra det spillet. 8/10
Get ready for a better you
  • 0
192

Navn: Tja, vet ikke helt. Det er liksom noe magisk ved det (unnskyld hvis det har en mening jeg ikke gidder å google), men jeg er ikke noe fan av tall. 6/10

Bilde: Meh, anime/manga. 1/10

Signatur: Klassisk sitat fra Einstein, men er det ikke hentet fra CoD? 7/10
But there's no sense crying over every mistake, you'll just keep on trying 'till you run out of cake :)
  • 0
Siterer Predator:
Du gir 2/10 til et bilde av Kevin? Kanskje den mest perfekte juleavataren jeg har sett her inne.


Der har vi tydeligvis våre uenigheter. Men er ikke det poenget med denne tråden? Få frem folks forskjellige meninger om andre brukere?
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Siterer AcH Clawed:
Citerer Predator u gir 2/10 til et bilde av Kevin? Kanskje den mest perfekte juleavataren jeg har sett her inne.

Der har vi tydeligvis våre uenigheter. Men er ikke det poenget med denne tråden? Få frem folks forskjellige meninger om andre brukere?

ja.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
  • 192
  • 192
Siterer The Cookiemonster:
Bilde: Meh, anime/manga. 1/10


Siterer NewAge:
Avatar: En av de bedre juleavatarene her inne akkuratt nå. Superpluss for ramme, en liten ekstra pluss for rød ramme. 10/10


- Jeg tror vi trygt kan si at vi har forskjellige meninger ja
Get ready for a better you
  • 0
Min er klart den som betyr noe da.
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Dark Jeezus

Navn: Seriøst? Hadde det vært Dark Jesus hadde det ihvertfall vært noe, men det blir for dumt med "Jeezus" 3/10

Avatar: Du må skaffe deg ett større bilde, mann. 2/10

Signatur: Quote? Ellers svært meh. 4/10
There is a sufficiency in the world for man's need but not for man's greed ~ Mohandas K. Gandhi
  • 0
  • 192
  • 192
Siterer NewAge:
Min er klart den som betyr noe da.


Syns vi skal si det sånn ja
Get ready for a better you
  • 0
Siterer NewAge:
Min er klart den som betyr noe da.


Hell yeah!
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Decyfer:

Navn Ganske kult og ganske rart på en og samme gang 8/10
Avatar Husker jeg elsket de filmene som liten! Funker greit som avatar 7/10
Signatur Vel, du sier noe her og jeg er virkelig enig med deg 8/10
I'll shove that bat up your ass and turn you into a popsicle
  • 0
Elektro Banana



Navn: Liker det. 8/10

Avatar: Ikke dårlig. Jeg er ikke heeelt sikker på hva det skal forestille, men førsteintrykket mitt var en blanding av E.T og Hulken. Får litt outer space-følelse. 8/10

Signatur: Klassisk. Kanskje ikke så kreativt, men klassisk vil jeg si. 7/10
La sjøkua spise sjøgresset i fred !
  • 0
Edderkopp

Navn: Var livredd edderkopper når jeg var liten, men etter å ha bodd i en kjeller i noen år og sett dem snike seg rundt i tak, vinduer og vegger, er de nærmest som en del av familien, så jeg ser ikke noe galt i det navnet lenger. 9/10

Avatar: Første jeg tenker når jeg ser den er tilbake på en eller annen liten tegnefilmsang greie som gikk på barne-tv når jeg var liten.
Hvor en liten sort edderkopp ble skylt ned i vasken eller noe slikt.
Det er alt jeg husker
Uansett, luen er på plass og det er viktig! 8/10

Signatur: Hah! Den var ny.
Tre sekunder med latter var den verdt (antakelig fordi jeg er trøtt og alt virker festligere enn det egentlig er) 6/10
  • 0
Tommy Kvaernerud

Navn: Siden du bruker ditt ekte navn så kan jeg si lite om kreativiteten med tanke på at det sannsynligvis var foreldrene dine som valgte det. Men for min del lyser det respekt av folk som tør stå frem med sitt ekte navn på forum 10/10.

Avatar: Åh minner fra barndommen, var så glad i den tegneserien! (Spessielt Muttley)+ at julegearet er på plass 10/10

Signatur: Vet ikke helt hva jeg skal si om den, takk for påminnelsen?
I would love to change the world, but they won't give me the source code.
  • 0
Siterer Edderkopp:
Elektro Banana



Navn: Liker det. 8/10

Avatar: Ikke dårlig. Jeg er ikke heeelt sikker på hva det skal forestille, men førsteintrykket mitt var en blanding av E.T og Hulken. Får litt outer space-følelse. 8/10


Outer space følelse? Det er den hardeste gjengen der ute, knuser trynet ditt med balltre <3
I'll shove that bat up your ass and turn you into a popsicle
  • 0
Oddname

Navn: Ærlig, kort og selvforklarende. God flyt som leker lett på tungen med dobbelkonsonanter. Samtiding må det gis trekk for mangelen på et realt merkelig navn, når man begynner med noe så kraftig som Odd, bør det følges opp med en kaskade av vokaler og konsonanter i en herlig orgie av stavelser! 8/10

Avatar: Min meste brukte smiley om dagen er ":3" Så stort pluss for kattetema! 11/10

Signatur: Akkurat passe geek med en dæsj siriousness! Passer bra med rødvin og Pondus. 8/10

Edit: Me kill activeness? =o
Never rub another mans rhubarb
  • 0
Kniggeth:

Navn: Får meg av en eller annen grunn til å tenke på Monty Python, og det er jo selvsagt et pluss. 8/10

Avatar: Paintballutstyr på en hylle, elns? Liker da paintball, så pluss for det. Noe kjedelig som avatar kanskje, men fett nok. 7/10

Signatur: Hah, så klassisk. Digger det. 10/10
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
  • 192
  • 192
Siterer dark samus nemesis:
Noe jeg antar er deg, i paintballutstyr?


Er vel heller paintballutstyr som står utplassert på en hylle(?). I alle fall ingen som har det på seg (måtte bare kommentere det)
Get ready for a better you
  • 0
Hmm, ser slik ut, ja. Så vel bare ikke godt nok på bildet. Får endre litt på vurderingen
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
dark samus nemesis

Navn: Et nokså kult navn, og skal jeg være ærlig, et av de jeg forbinder med Gamereactor-communitiet. Jeg har ikke noe å utsette på selve navnet da det er virkelig fett og har en god klang i seg, men visuelt fungerer det ikke helt fordi det fyller to linjer i forumet, og har bare små bokstaver (Den har du vel ikke hørt før regner jeg med? ) 9/10

Avatar: Jeg må ærlig si at jeg aldri har sett den karakteren før, og har derfor ingen relasjoner til den. Regner med at hun(?) er fra en form for animé, men skal ikke si noe sikkert. Uansett så fungerer det bra som en avatar, men jeg savner kanskje en form for ramme, da det er såpass mye hvitt i bildet som liksom blir litt borte mot den hvite bakgrunnen på nettsiden. </b>6/10</b>

Signatur: Etter et kjapt søk på google ser jeg at det er et sitat fra The Shawshank Redemption, en film jeg desverre enda ikke har fått tatt meg tid til å se. Jeg vet derfor ikke hvilken sammenheng den dukker opp i, og er derfor heller ikke i riktig målgruppe. Velger derfor å gi den en nøytral karakter. 5/10
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!