Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Ferdigpizza-tråden


Siterer Mexis:
Casa di Mama skal vel være en av dem. Den er forresten en av de beste.


Ja, du er inne på noe der. Casa di Mama er vel blant de minste, samtidig som de smaker godt. Så tror jeg går for den, om jeg tar den russeknuta.
  • 0
Siterer ElGamer:
Så tror jeg går for den, om jeg tar den russeknuta.


Hvillken russeknute? Å spise en hel pizza?
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Casa di mama med kjøttboller er den beste. Men syntes den er litt dyr, noe som fører til at jeg ikke kjøper den så ofte. En annen jeg liker godt er Big One med kylling. Southern chicken heter den vel. Dritgodt!
The D' is silent.
  • 0
Siterer Predator:
Noe norsk egentlig også er - men det er et eller annet med det som gjør dem veldig genuine og gode.

Jeg tror jeg forstår hva du mener.

Lagt til 2014-04-03 07:16:
Siterer Finalfantasyfrelst:
Casa di mama med kjøttboller er den beste.

Hør, hør!
  • 0
Siterer Mexis:
Jeg tror jeg forstår hva du mener.


Fint å høre. Var litt redd jeg ikke fikk meningen min frem, der.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Når vi snakker om hjemmelaget pizza. Hva pleier den å inneholde? Og er det noen som pleier å modifisere frossenpizzaene for å gjøre de litt mer spenstige?
  • 0
Siterer Mexis:
Når vi snakker om hjemmelaget pizza. Hva pleier den å inneholde? Og
er det noen som pleier å modifisere frossenpizzaene for å gjøre de litt mer spenstige?


Hjemmelaga kan inneholde så mangt. Pleier alltid å variere hva jeg har på. Så kan være alt fra en vegetar (i form av masse ost pizza) til en blanding av så mye som mulig forskjellig kjøtt. Og så klart slenger jeg på en del grønnsaker som passer seg på en pizza. Kan jo ikke bare spise ost og kjøtt.

Og jeg pleier veldig ofte å endre på frossenpizza. Både for å få enda mer smak og fyll, men og for å få et litt mer personligprek på pizzaen. Da smaker den alltid bedre.
  • 0
Siterer ElGamer:
Kan jo ikke bare spise ost og kjøtt.

Det er jo ikke så halvgærent det heller da. For meg pleier det ofte å være så enkelt som kjøttdeig, mais og ost. Kanskje ananas hvis jeg er slaget. Er en ganske digg pizza det også.
  • 0
Siterer Mexis:
Forresten, den nye, New York Grilled Steak ser også veldig god ut.


Siterer ElGamer:
Den er grei, selv syntes jeg at den manglet litt smak.


Prøvde den akkurat selv, etter å ha varmet opp noen pizzastykker fra kjøleskapet - fant den overraskende god, selv om jeg med tanke på prisen ikke tror det er en jeg kommer til å kjøpe så ofte.
  • 0
Siterer Mexis:
Det er jo ikke så halvgærent det heller da.


Det fungerer jo, men blir fort lei det om jeg spiser pizza som er helt like. Derfor å kaste på litt forskjellig grønnsaker, eller bare forandre på osten som er på, så blir pizzaen helt ny.

Siterer Mexis:
. For meg pleier det ofte å være så enkelt som kjøttdeig, mais og ost. Kanskje ananas hvis jeg er slaget. Er en ganske digg pizza det også.


Er ganske digg det og, spesielt om en bruker litt tacokrydder i kjøttdeigen. Instant taco-pizza!
  • 0
Siterer ElGamer:
tacokrydder i kjøttdeigen.

Sikker vinner, ja! Hvordan er forresten oste-policyen i deres hus? Min far og jeg sverger (selvfølgelig) til ost, men min mor pleier å nøye seg med andre revet-liksom-ost-palmeolje-greier. Skal ikke påstå at det smaker dritt uten ordentlig ost, det handler mer om prinsipper.
  • 0
Siterer Mexis:
Sikker vinner, ja


Server den med tortilla chips, så har du virkelig fått en innertier!

Siterer Mexis:
Hvordan er forresten oste-policyen i deres hus?


Real cheese FTW! Må være ekte ost, ikke noe sånn billig juks. Derimot hvilken ost som brukes varierer. Ofte blandinger av vanlig gulost og annen ost.

Siterer Mexis:
Min far og jeg sverger (selvfølgelig) til ost, men min mor pleier å nøye seg med andre revet-liksom-ost-palmeolje-greier. Skal ikke påstå at det smaker dritt uten ordentlig ost, det handler mer om prinsipper.


Den er ikke noe gøy. Blir så feil med jukse-ost når en enkelt kan spise skikkelig ost på pizzaen.
  • 0
Jeg synes det var synd at låta "En nystekt pizza" ikke gikk videre i MGP. Det var bare østlandet som forstod at det var den beste låta, om en fantastisk matrett.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Siterer remote:
Jeg synes det var synd at låta "En nystekt pizza" ikke gikk videre i MGP. Det var bare østlandet som forstod at det var den beste låta, om en fantastisk matrett.


Må ærlig innrømme at jeg ikke har fulgt med på noe med MGP, utenom alt bråket rundt den sangen der. Men med tanke på matretten de synger for, så kanskje vi burde send de videre.
  • 0
Siterer remote:
Jeg synes det var synd at låta "En nystekt pizza" ikke gikk videre i MGP. Det var bare østlandet som forstod at det var den beste låta, om en fantastisk matrett.


Det hadde vel ikke passet seg at det greiene der skulle representere Noreg i utlandet uansett vel.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
Det hadde vel ikke passet seg at det greiene der skulle representere Noreg i utlandet uansett vel.


Why not? Da er det uansett ingen sjans for at vi vinner MGP.
  • 0
Må sies at sangen knapt nevner pizzaer. 90% av sangen er om festing, og de resterende 10% om pizza.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Må sies at sangen knapt nevner pizzaer. 90% av sangen er om festing, og de resterende 10% om pizza.


Hehehe, morsomste er at det gjenspeiler en fest ganske perfekt. 90% festing og 10% pizza.
  • 0
Siterer Glorfindel:
Det hadde vel ikke passet seg at det greiene der skulle representere Noreg i utlandet uansett vel.


Den sangen som vant er jo ennå verre. Den kommer til å få null poeng.

Siterer The Cookiemonster:
Må sies at sangen knapt nevner pizzaer. 90% av sangen er om festing, og de resterende 10% om pizza.


Men uten de 10 prosentene med pizza hadde det ikke vært noen festing! Det er pizza som er hovedingrediensen!
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Siterer ElGamer:
Why not? Da er det uansett ingen sjans for at vi vinner MGP.


Målet er jo at Norge skal gjøre det best mulig!

Not that I really care...

Siterer remote:
Den sangen som vant er jo ennå verre. Den kommer til å få null poeng.


Nei, den synes jeg var sjempefin. Samme med Bettan og Tor Endresen <3
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
Målet er jo at Norge skal gjøre det best mulig!

Not that I really care...


True enough, men så er det MGP, da bryr jeg meg ekstremt lite.

Siterer remote:
Den sangen som vant er jo ennå verre. Den kommer til å få null poeng.


Har ikke hørt den, så kan ikke si noe.

Morsomt hvordan vi har fått til en MGP diskusjon her i pizzatråden.
  • 0
full pakke er favoritten min
vis jeg skriver rart er det fordi jeg har dyslekis
  • 0
Jeg liker godt Peperoni Grandiosaen!
  • 0
Siterer SirGalahad:
Jeg liker godt Peperoni Grandiosaen!


Personlig har jeg et merkelig forhold til pepperoni. På ferdigpizzaer så kan jeg nesten ikke fordra det, men på pizza spist på et pizzasted (eller bestilt derfra) så har jeg ikke noe problem med det.

Kjøpte f.eks. Big One Pepperoni eller hva nå enn den heter for en stund siden. Endte opp med at jeg ikke fullførte den, for jeg likte rett og slett ikke smaken.

Mulig at det har noe med smaksbalansen osv. å gjøre.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Når det gjelder ferdigpizza, tror jeg ikke at jeg har en favoritt. Det er vel produsenten som det kommer an på. Men når det gjelder bestilt pizza er skinke og sjampinjong den ubestridte favoritten. Jeg kødder ikke, jeg går aldri lei av den heller, og jeg har prøvd alt annet!
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!