Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Michael Jackson ER DØD!!!


Denne tråden er bare idiotisk, kan egentlig bare slette den for respekten sin skyld.. Folk snakker bare dritt om Michael Jackson istedefor å hedre han.. Han gjorde kanskje noen feil i livet, men hvem har ikke det? Jeg har stjelt penger fra lommeboka til foreldra mine, jeg har vært en jævel, men det har sikkert alle som er her på GR også vært en gang i livet sitt.
So get the fuck over with it å respekter en død mann!
I'm no hero, just an old killer, hierd too do some wet-work..
  • 0
I dont give a fucking fuck!! Er så jævlig lei denne praten om MJ, ja han er død ingen vits å fortsette med disse dumme trådene. Jeez
  • 0
Siterer Rampage Jackson:
fordi domstolen jobbet med det i flere år betyr ikke at han ikke gjorde det, betyr bare at jurien ikke ble overbevist av de vitneforklaringer og bevis som ble lagt fram.

mannen var utrolig populær, ike rart om folk ikke ville "tro" på at han var pedo...


Det, og at vitneforklaringene var motstridende. De svekket heller enn å styrke bevisgrunnlaget.
"People who count their chickens before they are hatched act very wisely because chickens run about so absurdly that it's impossible to count them accurately."
  • 0
http://www.youtube.com/watch?v=tVACUjHn6yU
Representerer min mening.
Nuff said.

Lagt til 2009-06-29 02:50:
Siterer androcker:
Denne tråden er bare idiotisk, kan egentlig bare slette den for respekten sin skyld.. Folk snakker bare dritt om Michael Jackson istedefor å hedre han.. Han gjorde kanskje noen feil i livet, men hvem har ikke det? Jeg har stjelt penger fra lommeboka til foreldra mine, jeg har vært en jævel, men det har sikkert alle som er her på GR også vært en gang i livet sitt.
So get the fuck over with it å respekter en død mann!


Ja, faktisk så har alle her i GR voldtatt 12-årige guttebarn
Paint the man, cut the lines. Paint the man, cut the lines.
  • 0
Han er dau... Beat it!
Decyfered!
  • 0
Siterer Rampage Jackson:
fordi domstolen jobbet med det i flere år betyr ikke at han ikke gjorde det, betyr bare at jurien ikke ble overbevist av de vitneforklaringer og bevis som ble lagt fram.


Herregud mann. Du sitter her med ca 1% av innsikten den domstolen hadde, og likevel hevder du at du vet dette mye bedre. Du klager til og med på han som person. Hva slags grunnlag har du egentlig til det? Noen mennesker er så unyanserte at det gjør vondt.

Jeez!
"Damn, sucker. I just got some. Look at me, Brad, I'm a man now, just like you. Except, I don't look like a faggot and talk all educated."
  • 0
Siterer michae2109:
Men jeg kommer virkelig til å savne musikken hans, yndlingsartisten min er gått bort.


Jeg skjønner at du likte han som artist og musiker, men hvordan kan en som hater hudfargen sin så mye at han endrer den, være din yndlingsartist? Hadde jeg vært faren hans, hadde jeg vært skikkelig forbanna for at hudfargen jeg "ga" han ikke var bra nok for han.
Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
  • 0
25. Juni 09: Michael Jackson dør av hjertestans, 500 mennesker i Nigeria dør av AIDS. Store oppslag i media rundt Michael Jackson.
an eye for an eye would make the whole world go blind. a tooth for a tooth would make the whole world starve.
  • 0
Siterer Suppeelsker:
Citerer michae2109:Men jeg kommer virkelig til å savne musikken hans, yndlingsartisten min er gått bort.

Jeg skjønner at du likte han som artist og musiker, men hvordan kan en som hater hudfargen sin så mye at han endrer den, være din yndlingsartist? Hadde jeg vært faren hans, hadde jeg vært skikkelig forbanna for at hudfargen jeg "ga" han ikke var bra nok for han.


Han sa tydelig MUSIKKEN

Uansett så er det ett bedre argument, at MJ aldri hadde kommet med noe bedre uansett. Det gikk til helvette.

Lagt til 2009-06-29 18:40:
Siterer _RED_:
25. Juni 09: Michael Jackson dør av hjertestans, 500 mennesker i Nigeria dør av AIDS. Store oppslag i media rundt Michael Jackson.


At Michael Jackson dør, er jo unormalt.
Slike oppslag som 347 små ungutter steinet i jerusalem, er jo hverdagslig.
Paint the man, cut the lines. Paint the man, cut the lines.
  • 0
Siterer Suppeelsker:
Jeg skjønner at du likte han som artist og musiker, men hvordan kan en som hater hudfargen sin så mye at han endrer den, være din yndlingsartist? Hadde jeg vært faren hans, hadde jeg vært skikkelig forbanna for at hudfargen jeg "ga" han ikke var bra nok for han.


For det første ble Michael Jackson min yndlingsartist da jeg gikk på barneskolen, da var jeg så ung og naiv at endringen i hudfarge ikke brydde meg noe særlig (det gjør det ikke i dag heller). For det andre var det hans sanger og opptredener på 90-tallet som jeg først ble fan av, de tidligere (og mest kjente) sangene hans fra 80-tallet (da han fremdeles var mørkhudet) oppdaget jeg først senere. Sist og viktigst, han ble rammet av hudsykdommene vertilligo (kan være feilstavet) på begynnelsen av 80-tallet som i løpet av få år ødela pigmentet på 85 % av kroppen hans. Det er hovedårsaken til endringen i hudfarge, ikke selvhat, faktisk fortsatte han å regne seg som afroamerikaner.

Siterer zelda7:
At Michael Jackson dør, er jo unormalt.
Slike oppslag som 347 små ungutter steinet i jerusalem, er jo hverdagslig.


Dessverre er det slik. Jeg deppet over Jacksons død, men vi er ikke spesielt gode på huske alle de andre menneskene i verden som lider langt verre skjebner hver eneste dag. Hans død rommer langt større inntjeningspotensiale enn mange andre.
"People who count their chickens before they are hatched act very wisely because chickens run about so absurdly that it's impossible to count them accurately."
  • 0
No shit. Han er død jo..
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Det er ingen bevis for at MJ er Pedo.
Moren til barnet sa at han voldtok barnet.
Etter rettsaken sa hun at hun kun gjorde det for penger.
  • 0
Siterer zelda7:
At Michael Jackson dør, er jo unormalt.
Slike oppslag som 347 små ungutter steinet i jerusalem, er jo hverdagslig.


det som er poenget. om vi gadd å bry oss hadde det ikke vært det. og jeg tror du bør lese litt nyheter. steining har ikke foregått i Jerusalem på flere hundre år...
an eye for an eye would make the whole world go blind. a tooth for a tooth would make the whole world starve.
  • 0
Ånei. Du forstår ikke eksempelsetninger du?
Paint the man, cut the lines. Paint the man, cut the lines.
  • 0
  • KlM
  • KlM
Kunne ikke brydd meg mindre, men der har du sensasjons nyheter i et nøtteskall.
Jeg er nå ganske dum nå jeg da
  • 0
YOUVE BEEN STRUCK BY A SMOOTH CRIMINAL
:D <3<3<3
  • 0
Siterer peterernoob:
Citerer Rampage Jackson:fordi domstolen jobbet med det i flere år betyr ikke at han ikke gjorde det, betyr bare at jurien ikke ble overbevist av de vitneforklaringer og bevis som ble lagt fram.



Herregud mann. Du sitter her med ca 1% av innsikten den domstolen hadde, og likevel hevder du at du vet dette mye bedre. Du klager til og med på han som person. Hva slags grunnlag har du egentlig til det? Noen mennesker er så unyanserte at det gjør vondt.



Jeez!


lol, hvor gamal er du egentlig?

bare vær naiv du. hvem bryr seg egentlig.

Lagt til 2009-06-30 11:05:
Siterer Soraki:
Tror ikke du bør uttale deg om ting du ikke vet sikkert Rampage, for alt du vet kan han være uskyldig på alle punkter.


og for alt du vet kan han være skyldig på alle punkter.

poenget dit er?
  • 0
Det som er så sykt er at han får så mye plass på avisene... Førstesida overalt...

Hvis kong Harald døde ville han sikkert fått mindre oppmerksomhet enn disse musikkfolka! (Ikke at jeg håper det altså)
Decyfered!
  • 0
Rampage: Poenget hans er sansynligvis at du ikke bare skal anta at han er pedo, fordi noen beskylder han for det..
Jack Bauer killed so many terrorists that at one point, the most wanted man in the world was a teenager who downloaded Spiderman 3 illegally.
  • 0
Siterer Rampage Jackson:
bare vær naiv du. hvem bryr seg egentlig.


Ja, jeg er naiv fordi jeg ikke hodestups følger en person på nettet uten det minste lille argument for sin sak. Faktum er at du bare påstår at MJ er pedo, uten å underbygge det. Det kommer du langt med.

Siterer Rampage Jackson:
lol, hvor gamal er du egentlig?


Spør gutten som argumenterer på barneskolenivå, og har flere skrivefeil i tekstene sine enn min 7år gamle søster.
"Damn, sucker. I just got some. Look at me, Brad, I'm a man now, just like you. Except, I don't look like a faggot and talk all educated."
  • 0
Det ble sannelig mye røykutvikling fra en mann som ikke var pedo gitt!.
Det er ofte sånn at når noen er populær så nekter folk å se sannheten,bare se på
oj han måtte knipes flere ganger før han ble tatt,nå når "kongen" er død så skal dere se at sannheten begynner å komme frem,men om barna hans sier det så er det vell fremdeles noen fanatikere her som vil si "de gjør det kun for pengene!".
Så dropp forsøket på å prate fornuft og si heller "kongen" er død :
Vi får bare håpe at barna hans nå kan få en normal oppvekst.
  • 0
Til Rampage Jackson:

Det gjeldene prinsippet i de aller fleste vestlige land og i mine øyne grunnsteinen i enhver lovgivning er at man er uskyldig til det motsatte er bevist, ikke sant
Sproing!
  • 0
  • Zuil
  • Zuil
Han blir vel sendt på resirkulering.
R.I.P.
  • 0
Lurer på om han blir stoppa ut, som Mao?
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!