Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Michael Jackson ER DØD!!!


Jaja. R.I.P
There's a reason it isn't called Grand Theft Public Transport.
  • 0
Likte han bedre da han var pen neger, for i dødsøyeblikket var han en ufattelig stygg hviting. Jeg vet ikke helt hva jeg skal si om dødsfallet. Det var vel ikke en bombe akkurat, men samtidig var han vel bare rundt 50 år gammel. Han hadde noen kjente låter og var en skikkelig verdensstjerne, men jeg har aldri vært en fan.
Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
  • 0
  • Zook
  • Zook
Siterer Suppeelsker:
Likte han bedre da han var pen neger, for i dødsøyeblikket var han en ufattelig stygg hviting.


Angående det...noen som vet i hvilket år han ødela trynet sitt?
You're sleeping over, right?
  • 0
Var over tid tror jeg.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Siterer Kronoz:
Hvor mange søksmål tror dere kommer ut av at MJ har død nå tror dere?
Han etterlater seg en enorm gjeld, og 50 konserter som det aldri har blitt noe av uansett om han overlevde eller ikke.


750.000 billetter som er solgt. Er vel heller ikke retur på billetter som er solgt heller, så pengene går vel rett i lommene til manageren(e) og arrangørene av konserten. Billettene kostet vel nærmere 1500 kroner tror jeg. Det var et par i klassen min som hadde kjøpt billetter og bestilt hotell og slik i London, det er surt tapte penger.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
Folk dør....
"get poor die tryin"
  • 0
Jeg fikk midlt sagt sjokk da jeg våknet idag tidlig og fikk vite at selveste Kongen av pop var død. Det høres sikkert helt patetisk ut for noen, men jeg syntes det er ufattelig trist. Og det vil nok skyldes i at jeg har vokst opp med musikken til Michael Jackson. Jeg rett og slett digget stilen og hans særegne stemme og de kule beatene i sangene hans. Man kan si hva man vil om Michael Jackson, men for meg er han den største mannlige artisten noensinne, og jeg vil bare ønske de som vil prøve å bli større enn ham, lykke til!
  • 0
Siterer Zook:
Angående det...noen som vet i hvilket år han ødela trynet sitt?


Det skjedde i små doser. Nesa var det første, opprinnelig fordi han brakk den i et uhell sent på 80-tallet og klagde på pusteproblemer etter operasjonen, men det var bare den første av flere neseoperasjoner. Hudfargen grunnet vitilligo og etterfølgende behandling, også det på 80-tallet. Ellers fikk han av en eller annen grunn visstnok operert både pannen, haken og kinnene samt leppene. Aner ikke når og hvorfor.

Men jeg kommer virkelig til å savne musikken hans, yndlingsartisten min er gått bort.
"People who count their chickens before they are hatched act very wisely because chickens run about so absurdly that it's impossible to count them accurately."
  • 0
Hver dag dør tusenvis av mennesker av sult og det blir laget så mye styr av 1 person som ikke har laget noe god musikk på en stund.
  • 0
"It Don't Matter If You're Black Or White"... Litt ironisk sangtekst.

Blir han resirkulert tro?
IMDb Vote History: http://www.imdb.com/mymovies/list?l=29921837
  • 0
så hvis jeg ligger på verdensrankingen i halo 3, men gjør det dårlig og plutselig faller ned til en 100ende plass så lages det mye styr hvis jeg blir omtalt av spillmagasiner osv?
  • 0
Skal ærlig inrømme at jeg liker mange av sangene hans uten at jeg nødvendigvis kaller meg fan. Men for musikkens sin del er det ikke noe stort tap at han døde nå. Det har ikke ikke kommet så mye spennende fra den kanten på en god stund og død eller ikke tviler jeg på at det hadde kommet så mye interessant i framtiden heller.
Det finnes 10 typer mennesker. De som kan binærkode og de som ikke kan.
  • 0
Er litt patetisk når en mann en ikke kjenner dør også griner man da xD
  • 0
Siterer Zyrocz:
Er litt patetisk når en mann en ikke kjenner dør også griner man da xD


Mange som har eit forhold til Michael Jackson, nokon i større grad enn andre. Når denne personen då døyr, kan det virke som om noko viktig i livet sitt døyr, altså kan man begynne å grine...
There's a reason it isn't called Grand Theft Public Transport.
  • 0
Siterer torleif:
Citerer Zyrocz:Er litt patetisk når en mann en ikke kjenner dør også griner man da xD

Mange som har eit forhold til Michael Jackson, nokon i større grad enn andre. Når denne personen då døyr, kan det virke som om noko viktig i livet sitt døyr, altså kan man begynne å grine...


Jo, men jeg mener at man ikke kan kjenne en fyr, eller ha et forhold, uten å ha snakket med personen. Man kan selvfølgelig bli trist fordi en stor musiker dør, men det er vel ingen grunn til å gråte eller som du sier, noe viktig i livet dør, av den grunn.
  • 0
In memory of MJ's death, McDonald's is coming out with the new "McJackson". It's 50 year old meat between 12 year old buns.
Free to those that can afford it, very expensive to those that can't.
  • 0
Siterer Zyrocz:
Hver dag dør tusenvis av mennesker av sult og det blir laget så mye styr av 1 person som ikke har laget noe god musikk på en stund.


Mennesket har en lei tendens til kun å bry seg om sine nærmeste eller sine idoler, det er ikke nødvendigvis en god ting, men det er der. Styret skyldes rett og slett at han har så utrolig mange fans, det er penger å tjene på medieoppslagene.
"People who count their chickens before they are hatched act very wisely because chickens run about so absurdly that it's impossible to count them accurately."
  • 0
Trist...
Just kill him with your awesome
  • 0
Siterer peterernoob:
Citerer Rampage Jackson:ja når han tar dem på tissen i samme slengen..



Så du mener at du vet det bedre enn en domstol som arbeidet med saken i flere år? Javel....


HA HA HA HA HA HA... ja.

fordi domstolen jobbet med det i flere år betyr ikke at han ikke gjorde det, betyr bare at jurien ikke ble overbevist av de vitneforklaringer og bevis som ble lagt fram.

mannen var utrolig populær, ike rart om folk ikke ville "tro" på at han var pedo...

Lagt til 2009-06-29 00:45:
men mannen kunne danse som få og synge som de beste, klager ikke på ham som artist, bare som menneske.
  • 0
Tror ikke du bør uttale deg om ting du ikke vet sikkert Rampage, for alt du vet kan han være uskyldig på alle punkter.
Just kill him with your awesome
  • 0
Ja, blir litt mye synsing i den saken. Men det faktum at en av verdens største artister er død, er udiskutabelt.
Jack Bauer killed so many terrorists that at one point, the most wanted man in the world was a teenager who downloaded Spiderman 3 illegally.
  • 0
GET OVER IT PEOPLE!
I am a Spøkels for svingene! bare se hvor hvit je er!
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!