Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Quiz Maker: HJELP!


Hei!

Lurte på om noen vet om et slags program der jeg kan lage en quiz ? trenger nemmelig dette til en arbeids messe på skolen i morra

Hadde også vært kult om dette var et program som ikke trengte internett for å kjøre.. siden vi mest sannsynelig ikke får internett tilgang i gymsalen
  • 0
Bruk word eller exel.
Yet another quest to defeat an evil pig and obtain triangular cheese
  • 0
Siterer Sithlord:
Bruk word eller exel.


Hadde vært best med et program der man kan krysse av de rette svarene
  • 0
= Word.
Paint the man, cut the lines. Paint the man, cut the lines.
  • 0
Lag et html-dokument.
Gaffeltruckdriving maaaaaaan!
  • 0
Hvis du skal ha Quizen på nett, yez.
Håpløst lang tid å lære HTML da x.x
Paint the man, cut the lines. Paint the man, cut the lines.
  • 0
Hvis du skal bruke nettet, er Start.no sin Quiz funksjon helt grei. Hvis ikke kan du bruke Actionscript 2.0/3.0 i Flash CS3 og programmere en quiz der, men det er forbehold at du kan Actionscript og Flash.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
Tror powerpoint har noe sånt.

Word er bare bortkastet bruk heller Visual Web Developers vis du skal lære deg HTML og .NET koder med engang.

Ikke bruk CS 3 FLASH men CS 4 ettersom den støtter flash koder bedre og er mye mer stabilt
* Har dystlexi * :(Savner noen <'3 ||| Gameractor lever :D Verden har blitt komdoms fetish :shock:
  • 0
Siterer zelda7:
Hvis du skal ha Quizen på nett, yez.
Håpløst lang tid å lære HTML da x.x


Kan alerede litt HTML siden jeg driver med webdesign som en slags jobb (500 i timen XD) men tenkte bare på et simpelt program... men det løste seg uansett.. takk for alle som hjalp til
  • 0
Hva du kan av HTML, da? Hadde vært fint om noen kunne lære meg noe, jeg kan boka jeg fant på biblioteket utenat
Gaffeltruckdriving maaaaaaan!
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!