Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Ødelegg et ønske! [lek]


Du får lenger vinterferie men foreldrene dine sier at du må gjøre matte og engelsk og rle og andre fag resten av vinterferien!

Ønsker at jeg kunne spille spill på hottelet!
"Doh!"
  • 0
Ok, greit du kan spille ludo.

Jeg ønsker meg Hans og Grete...
  • 0
The Gamer 459: Du får den store ære av å spille Tetris hele dagen

PerPenger: Du får ikke Hans og Grete, du får Hans-Grete
  • 0
Ingen ønsker? Neivel, da får jeg ønske meg noe!

Jeg ønsker at noen ødelegger dette ønsket ved hjelp av et bilde
[19:38] <Taxta> laserpistol og homofile bjørner som snakker rart
  • 0
Det blir ødelagt av et bilde, men bildet er ulovlig å vise på en nettside laget for personer under 18.

Jeg ønsker meg en spotify premium bruker
  • 0
Du får en premium-bruker. Bare synd han som ga deg brukeren sitter på passordet selv, og dermed hacker deg. Sånn for the lolz. Damn haxors...

Jeg ønsker meg en måte å banne alle som wallhacker i spill!
Kan det ikke forklares, er det HAX!
  • 0
Måten blir oppdaget akkurat da du begynner å wallhacke selv.

Jeg ønsker meg L2 og R2!
  • 0
Du får L2 og R2, men når du trykker på dem så blir du døv.

Jeg ønsker at alle nedlastbare kartpakker til spill enten skal være superbillige eller gratis.
I was frozen, today!
  • 0
Det blir de, men da taper kompaniene penger og setter dem dobbelt opp i pris.

Jeg ønsker meg noe random
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Ok du ønsker deg en ny data men du fikk med virus og med windows 98.

Jeg Ønsker meg Mopsen tilbake og jeg rekker og kose med den i 10 minutter før du ødelegger dette ønsket
Now im getting pissed off!!!!
  • 0
Morradi tar den og koser med den i stedet, og når jeg ødelegger dette ønsket så blir mopsen din påkjørt.

Jeg ønsker at jeg nå kan ta å skru av Pcen min og legge meg... *Dunker hodet i bordet og sover søtt*
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Du skrur av PC'en... MEN PLUTSELIG hopper Bill Gates ut av skapet! Han tar en kniv mot strupen din, og roper "You turn that shit on again! We don't want you to begin using a Machintosh, do we?". Dermed blir du tvunget til å spille Microsoft-spill hele natta og hele dagen, helt til du sovner over kniven til Bill.

Jeg ønsker meg Anti-Bill Gates spray!
Kan det ikke forklares, er det HAX!
  • 0
Du får den, men du har sprutehullet feilvei, så du spruter på deg selv, og hvis du spruter Anti-Bill Gates sprayen på deg selv, blir du han selv. Du blir dessverre en verdens rikeste mann og lever et fantastisk liv.

Jeg kunne ønske jeg var omskjært.
Dream as if you'll live forever. Game as if you'll die today.
  • 0
Siterer VixzOrius:
Jeg kunne ønske jeg var omskjært.


Du skal til å bli omskjært men under operasjonen bommer legen og kutter av både din pung og penis. Pungen blir til dit venstre bryst da legen har glemt hva slags operasjon han driver med og du får transplantert ett annet. Du blir kjent som pungpuppen

Jeg ønsker meg BFBC2 Collectors edition til PC
Våre fiender er oppfinnsomme og ressurssterke. Det er vi også. De slutter aldri å pønske ut nye måter å skade vårt land og vårt folk på. Det gjør ikke vi heller. George W. Bush
  • 0
Du får spillet, men det er fult av avføring.

Jeg ønsker meg et ønske som ikke blir ødelagt.
Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul, ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul
  • 0
divide by zero HJSDHJDSJHDSJJSHDJSASHJDHSJADJSHSAJSHDSJADSAJDGF

Jeg ønsker meg en drage =3
fargen på denne teksten matcher bildet mitt
  • 0
Du får en drage uten vinger som spytter såpebobler og snakker russisk... Det eneste den spiser er bringebær og erter, og for hver time du ikke gir han dette i resten av ditt liv, mister du en liten del av den ynkelige sjelen din.

Jeg kunne ønske jeg hadde bedre karakterer... ( et langt svar, please )
Dream as if you'll live forever. Game as if you'll die today.
  • 0
Du får bedre karakterer, men for å oppnå det må du selge sjelen din till Bill Gates. Bill Gates tar i bruk din solgte sjel på en ytterst ond måte, og bruker den til å lage en hær av onde Datamaskiner som sprer virus over hele kloden.
Alle skylder så klart på deg, siden du var opphavet til denne tragedien. Og du bestemmer deg for å gjøre alt i din makt for å stoppe herr Gates og terminere hans onde plan om verdensdominanse. Men så finner du ut at siden det er din sjel som styrer disse onde Datamaskinene, blir du nødt til å ødelegge deg selv og din sjel for å stoppe Bill Gates. Så uten lange avskjeder tar du veien mot de dype avgrunnene i underverdenen hvor sjelen din er lagret.
På veien blir du nødt til å bekjempe Gates' lakeier, og drevet av dine tanker på hevn klarer du dette uten store problemer. I flere uker løper du gjennom de forvridde landskapene i helvete, til du kommer frem til siste-boss Gates. I flere dager kjemper dere, med ditt gudommelige karakter våpen klarer du til slutt å få slått ham i bakken. Du nærmer deg langsomt den utstrakte kroppen til herr Gates, og gir ham nådestøtet.
Idet du kverker Bill Gates ser du en portal åpne seg et par meter til høyre. Du reiser deg opp og løper ditover. Gjennom portalen går du, og plutselig befinner du deg i et merkelig rom, og i midten av det rommet, i en liten sølv vase ser du sjelen din blafre til. Du tenker for deg selv, du har denne ene sjansen til å ødelegge sjelen din og med det ødelegge alt ondt. Men da vil du også dø... er det virkelig verdt det?
Svaret kommert for; Det er noe du må gjøre. Så med stormskritt går du bort til sølvvasen, løfter den opp. Ser på den i et øyeblikk for så å kaste den i bakken hvor den knuser. Du kjenner en brå smerte i brystet og faller på kne. I det alt svartner kan du så vidt se restene av sjelen din forsvinne.
THE END.

Langt nok for deg?

Ok... jeg ønsker meg verdenen på et sølvfat. (Gi meg et langt svar, om du holder livet ditt kjært - DUM DUUM DUUUM)
Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul, ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul
  • 0
Du ødela ikke ønske mitt da... virket som en bra måte å dø på heheheheh
Dream as if you'll live forever. Game as if you'll die today.
  • 0
Ja, men om du er død er det jo ikke noe vits i med gode karakterer!
Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul, ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul
  • 0
Siterer Morkex:
Du får bedre karakterer, men for å oppnå det må du selge sjelen din till Bill Gates. Bill Gates tar i bruk din solgte sjel på en ytterst ond måte, og bruker den til å lage en hær av onde Datamaskiner som sprer virus over hele kloden.
Alle skylder så klart på deg, siden du var opphavet til denne tragedien. Og du bestemmer deg for å gjøre alt i din makt for å stoppe herr Gates og terminere hans onde plan om verdensdominanse. Men så finner du ut at siden det er din sjel som styrer disse onde Datamaskinene, blir du nødt til å ødelegge deg selv og din sjel for å stoppe Bill Gates. Så uten lange avskjeder tar du veien mot de dype avgrunnene i underverdenen hvor sjelen din er lagret.
På veien blir du nødt til å bekjempe Gates' lakeier, og drevet av dine tanker på hevn klarer du dette uten store problemer. I flere uker løper du gjennom de forvridde landskapene i helvete, til du kommer frem til siste-boss Gates. I flere dager kjemper dere, med ditt gudommelige karakter våpen klarer du til slutt å få slått ham i bakken. Du nærmer deg langsomt den utstrakte kroppen til herr Gates, og gir ham nådestøtet.
Idet du kverker Bill Gates ser du en portal åpne seg et par meter til høyre. Du reiser deg opp og løper ditover. Gjennom portalen går du, og plutselig befinner du deg i et merkelig rom, og i midten av det rommet, i en liten sølv vase ser du sjelen din blafre til. Du tenker for deg selv, du har denne ene sjansen til å ødelegge sjelen din og med det ødelegge alt ondt. Men da vil du også dø... er det virkelig verdt det?
Svaret kommert for; Det er noe du må gjøre. Så med stormskritt går du bort til sølvvasen, løfter den opp. Ser på den i et øyeblikk for så å kaste den i bakken hvor den knuser. Du kjenner en brå smerte i brystet og faller på kne. I det alt svartner kan du så vidt se restene av sjelen din forsvinne.
THE END.

Langt nok for deg?

Ok... jeg ønsker meg verdenen på et sølvfat. (Gi meg et langt svar, om du holder livet ditt kjært - DUM DUUM DUUUM)


Forbannet være slike lange svar! Sinsykt vanskelig å overgå dem! O well...

Du får verden på et sølvfat. Bokstavelig talt! Du blir en kjempe som kan puste i verdensrommet, og du får servert hele jordkloden på et sølvfat av Gud. Nå står du der på Mars, mens du holder balansen, så du ikke faller ned i Solen eller mister fatet med Jorden På. Siden du står der og har begge hendene fulle (et tungt, tungt fat), så kan du verken spise eller noen andre ting. Etter en ukes tid orker du ikke mer, og du roper på Gud. Du ønsker deg av gud at du blir liten igjen, og kan komme deg til bake på jordkloden. Desverre har Gud lest denne forumtråden, så han ødelegger ønsket ditt! Du blir liten igjen, og blir transportert ned på jordskorpen, men nå holder ingen sølvfatet med kloden på! Dermed faller hele fatet nedover mot Solen, sammen med kloden og deg selv. På veien blir det så mye friksjon at kloden blir til en brennende kommet før den druknes i solens lavasjøer.

The End.

Jeg ønsker at dette svaret var langt nok...
Kan det ikke forklares, er det HAX!
  • 0
Svaret er langt nok, men på grunn av lengden og den verbale mengden sprenger hodene til alle som leser det. Så dermed dør alle, og du har utslettet menneskerase. Godt jobba!

Jeg ønsker meg Bill Gates' hjerte.
Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul, ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul
  • 0
Du får Bill Gates hjerte. Ikke bokstavelig talt, så du og Bill gifter dere og får 80 barn...<3

Jeg ønsker meg at OL kunne fortsette en uke til..

Lagt til 2010-03-01 16:33:
Jeg oppfyller ønske ditt PerPenger!
  • 0
OL fortsetter, men pga. 15 nye dødsfall i bob-banen besluttes det å stenge OL for alltid. Det blir også akkurat nok tid til å mistenke og dømme Petter Northug for bruk av bloddop på femmila.

Jeg ønsker at PS3 kan begynne å fungere igjen, så jeg kan spille Heavy Rain, som jeg fikk i posten i dag
Knurr...
  • 0
PS3 Virker,men TV solgte selfølgelig fardin på finn
Ønsker meg at snøen forsvant
"He does not just play games. He wins them."
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!