Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Hvor mye spiller du?


Hei lurte bare på hvor mye dere egentlig spiller. For meg varierer det veldig, fra opptil 6-7 timer på en dag til ingenting på flere dager. Snittet ligger vel på kanskje to timer dagen.
Reporter- " What do you feel when you shoot a terrorist?" Marine- "Recoil"
  • 0
Spiller egentlig bare i helga. Og da kan det gjerne bli flere timer. 2, 3 eller kanskje 4.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Den siste uken har jeg spilt ca 12 timer hver dag. Og nå som jeg har operert foten og ikke kan gå, blir det nok nærmere 25 timer i døynet denne helga...
Big Lawls. Very big ones...
  • 0
Siterer litestorm:
Den siste uken har jeg spilt ca 12 timer hver dag. Og nå som jeg har operert foten og ikke kan gå, blir det nok nærmere 25 timer i døynet denne helga...


Fint at døgnet bare har 24.
"get poor die tryin"
  • 0
24/365! jeg spiller 24 timer i 365 dager! hvert år!
We have to nuke our imagination!
  • 0
vel, i det site har det vel blitt litt mye...
20 timers online spille tid i bad company på de 2 dagene jeg har hatt det ._.
  • 0
på steam står det 68 t denne uken.
Close, but no cigar!
  • 0
Alt fra 0 - 12 timer om dagen. I følge Wii'en min har jeg spilt RE4 11 timer og 48 minutter en dag.
  • 0
når jeg er syk: 24/7, vanlig: rundt 3-7 timer dagen. Blir nok syv timers gaming i morgen, siden gta IV the lost and damned kommer
  • 0
Siterer Maggot:
Alt fra 0 - 12 timer om dagen. I følge Wii'en min har jeg spilt RE4 11 timer og 48 minutter en dag.

jeg har sjekka på wiien min å min makstid på en dag var 15 timer .

spiller til vanlig mellom 0-2 timer dagen. spørs om damen er hjemme eller ikkje
I love the powerglove, its so BAD
  • 0
  • Zook
  • Zook
Siterer BlueDaf:
For meg varierer det veldig, fra opptil 6-7 timer på en dag til ingenting på flere dager. Snittet ligger vel på kanskje to timer dagen.
You're sleeping over, right?
  • 0
I de gode gamle dager spillte jeg åfte hele dagen med MapleStory Spillte ofte fra jeg kom hjem fra skolen til jeg skulle legge meg hver eneste dag... Nå om dagen blir det ikke så mye spilling etter jeg har blitt mer intresert i Anime og Manga...
  • 0
Siterer legion_kart:
Citerer Maggot:Alt fra 0 - 12 timer om dagen. I følge Wii'en min har jeg spilt RE4 11 timer og 48 minutter en dag.

jeg har sjekka på wiien min å min makstid på en dag var 15 timer .



spiller til vanlig mellom 0-2 timer dagen. spørs om damen er hjemme eller ikkje


Oj, det er ikke lite. Det meste jeg har spilt i strekk er nok 11t og 48m ^^
  • 0
kan variere mye, spilte i 34 timer i strekk i høstferien en gang, iallefal er det det jeg tror hvis jeg ikke sovnet i stolen i en livaktig posisjon jeg var helt borte på slutten, følte meg helt trasha >.< i hverdagene er det alt fra 2 til 9 timer, det spørs hva jeg spiller og om jeg spiller med andre. I helgene spiller jeg ofte med venner, så da er det MINST 8 timer (ja, jeg vet )
  • 0
Blir vel rundt 3-4 timer om kvelden.
"get poor die tryin"
  • 0
Seriøst lenge noen av dere har spilt i strekk. Kan man sjekke det på 360 også?
Reporter- " What do you feel when you shoot a terrorist?" Marine- "Recoil"
  • 0
Det varierer mye, avhenger av hvor mye tid jeg har etter alt skolearbeidet, har nesten ikke spilt siden jul
"People who count their chickens before they are hatched act very wisely because chickens run about so absurdly that it's impossible to count them accurately."
  • 0
Det kommer helt an på omstendighetene. Har jeg spilt alt jeg eier og har av spill helt ut, kan det gå dager, om ikke uker mellom hver gang jeg spiller. Har jeg nettopp innlemmet et nytt spill i samlingen kan jeg sitte hele dagen. Da jeg fikk GTA IV satt jeg 12 timer hver dag i fire dager.

Det er også slik at lysten til å spille er veldig variabel. Noen ganger er jeg drittlei alt som heter spilling, og blir kvalm bare jeg ser en håndkontroll. Andre ganger tenker jeg ikke på annet enn spilling, og kan ikke vente til jeg befinner meg foran skjermen nok en gang.
                                • Community Manager og hardware-skribent @ Gamereactor.no •
  • 0
Jeg spiller vel alt fra 5 til 8 timer om dagen tenker jeg.
what motivates a man to confront the challenges that must of us would run from? ... The answer, is love.
  • 0
Vet ikke, spiller ikke så mye i uka pga. trening. I helga derimot blir det noen timer. Er ikke sjelden jeg spiller spill som Oblivion og Fallout 3 hele natta.
Yet another quest to defeat an evil pig and obtain triangular cheese
  • 0
Blir dere ikke litt rare i øya etter 5 timer?
Reporter- " What do you feel when you shoot a terrorist?" Marine- "Recoil"
  • 0
Siterer BlueDaf:
Blir dere ikke litt rare i øya etter 5 timer?


Neh, øynene våres er herdet for lengst.
Yet another quest to defeat an evil pig and obtain triangular cheese
  • 0
Vanlige hverdager spiller jeg alt fra 0-2 timer til hele dagen, men vanligvis spiller jeg 0-6 timer på hverdager og 0-8 timer i helger, med pauser da selvsagt.
I was frozen, today!
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!