Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Hva ønsker du deg til Jul?


Siterer Los:
Citerer Croius enger folkens? Hvor tafatt er det å få en konvolutt i julegave.

En julegave skal være personlig. Jeg liker ivertfall ikke å få penger i julegave.

Kjøp heller noe som kan overaske meg.



Så du mener at det er bedre å si ingenting enn penger? Så får man en bunke med klær, sengetøy, sokker og deodoranter, og man har ikke penger til å kjøpe de gode spillene som kommer over nytt år?


Skal det sies at jeg har en jobb og tjener penger selv. Så jeg kjøper alle de spilla jeg ønsker. Og ja, jeg syns det er kjekt med gaver. Selvom man ikke har så utrolig stor bruk for tingene. Er det tanken som teller. Penger er det siste jeg tenker på, på juleaften.
When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
  • 0
Har vel egentlig ikke tenkt å ønske meg noe. Skal bare vente og se hva som skjer, liksom.

Blir interresant
Daylight come and we wanna go home.
  • 0
ønsker meg wii points til wiien, og yu gi oh stardust accelerator. (tror det er alt)
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Siterer K_R_I_S:
Jeg ønsker meg en sånn: http://www.youtube.com/watch?v=DpyFMEKQyrk Da ville jeg blitt meget takknemlig.

+1

eneste er at det nærmeste vi kommer den....... er på mw2
Jeg spiller ikke, jeg gamer!
  • 0
Har bare ett ønske dette år, og det er en ny bærbar PC Min gamle HP skole-PC fra 2006 har sett sine beste dager..Mer crappy-PC skal man lete lenge etter!
De sa jeg hadde uvanlig høy IQ. Jeg hadde ingen anelse om hva IQ var, men siden de smilte, smilte jeg tilbake.
  • 0
Siterer kEv_91:
Har bare ett ønske dette år, og det er en ny bærbar PC Min gamle HP skole-PC fra 2006 har sett sine beste dager..mer crappy-PC skal man lete lenge etter!

Du bør ikke ønske deg en HP i hvertfall, eller ikke en gang nevn navnet.
Jeg spiller ikke, jeg gamer!
  • 0
Siterer Snyltaren 1337:
Citerer kEv_91:Har bare ett ønske dette år, og det er en ny bærbar PC Min gamle HP skole-PC fra 2006 har sett sine beste dager..mer crappy-PC skal man lete lenge etter!
Du bør ikke ønske deg en HP i hvertfall, eller ikke en gang nevn navnet.


Har ikke tenkt til det heller Mulig det blir en Acer.
De sa jeg hadde uvanlig høy IQ. Jeg hadde ingen anelse om hva IQ var, men siden de smilte, smilte jeg tilbake.
  • 0
ikke acer heller, alle de i klassen som har acer har et problem/feil selv om pcen virker, gå for dell eller asus eller hva som helst unnatt HP og Acer.
Jeg spiller ikke, jeg gamer!
  • 0
Money money money, always funny, in a gamers world
  • 0
Jeg ønsker meg nye briller...
Merker at synet svikter etter mang en time ved tegnebordet -.-

Ellers kunne jeg tenke meg å få de siste platene jeg mangler i Tom Waits samlingen.
  • 0
Siterer TommyK:
Jeg ønsker meg nye briller...
Merker at synet svikter etter mang en time ved tegnebordet -.-

Ellers kunne jeg tenke meg å få de siste platene jeg mangler i Tom Waits samlingen.

Hahah, har brukt briller i 1/2 - 1 år og trenger nye, bare at jeg ikke tegner.

flere ønsker seg en hvit jul? er ikke det samme uten.
Jeg spiller ikke, jeg gamer!
  • 0
Lett..

1. Ny PC
2. New Super Mario Bros Wii
3. Iphone
4. Punch Out!! (Wii)
5. Wii Remote
6. Wii Nunchuck
7. Julebrus
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
  • 0
Siterer Snyltaren 1337:
Citerer TommyK:
Jeg ønsker meg nye briller...
Merker at synet svikter etter mang en time ved tegnebordet -.-

Ellers kunne jeg tenke meg å få de siste platene jeg mangler i Tom Waits samlingen.

Hahah, har brukt briller i 1/2 - 1 år og trenger nye, bare at jeg ikke tegner.

flere ønsker seg en hvit jul? er ikke det samme uten.


Her ble det hvitt i går
  • 0
  • Missing Avatar
  • ISAF
Hmm hva ønsker meg jeg til jul? En hel Skaven eller Necron arme(I Warhammer 40k miniatyr), bøker av diverse. Men bortsett fra det så er det meget lite jeg ønsker meg. Kan tross alt kjøpe meg det jeg vil ha i løpet av året selv
Tungur Knivur
  • 0
Spill:

-Assassin's Creed 2
-Ratchet & Clank: A Crack in Time
-Operation Flashpoint: Dragon Rising

Klær
Penger

Det var nok alt ja.
I was frozen, today!
  • 0
AC2 er verdt å ønske seg, for en herlig spill perle
  • 0
Siterer K_R_I_S:
Operation Flashpoint: Dragon Rising


Skulle hett Operation Glitch: Bøg Rising!


Ønsker meg kanskje MW2... Noe annet...
Penger...
Decyfered!
  • 0
Mine ti største ønsker er:

(Tilfeldig rekkefølge)
1. Elektrisk gitar
2. Wii
3. God mat(ofc)
4. Bucks(penger)
5. Biletter til å se en konsert med Metallica(tror IKKE jeg får det, men kan jo ønske meg det)
6. En tur til utlandet
7. Klær(spørs...)
8. En god jul
9. Å se nissen
10. Å se bestefaren min

Er veldig sikker på at halvparten av ønskene mine kommer jeg ikke til å få, men uansett...
  • 0
Ønsker meg den nye Nemi-boka og ett lokk til steikepanna...og tekken 6..ja, og en HDMIkabel, for jeg kommer ikke på noe bedre.

Også ønsker jeg at nevøen min skal digge Call og duty t-skjorta han får av meg...satser på det.
..så..eh..hvilken dag er det IDAG, sånn egentlig???
  • 0
Call of Duty t-skjorte?! Hvis ikke han liker den, kan jeg få den da? xD
  • 0
Jeg spør heller, hvor kjøper du sånne!?
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Siterer AcH Clawed:
Jeg spør heller, hvor kjøper du sånne!?


Den bestilte jeg fra cdon.com
Og jeg tror nok han vil digge den siden det nesten er det eneste han spiller...
..så..eh..hvilken dag er det IDAG, sånn egentlig???
  • 0
Ønsker at rotta skal snu døgnrytmen sin, eller skulle jeg gjerne hatt et par nye filmer.
Jeg spiller ikke, jeg gamer!
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!