Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Morsomste som har skjedd i en skoletime?


Haha
Love is our resistance!
  • 0
Siterer i am error:
Noe morsomt som skjedde på skolen.ja det står rett under her les det da!
Etter en gymtime skulle vi gå ned og dusje også skulle en fyr ha på seg noe sånn fudge hårstyling ting som var helt grått(lignet på c4).Samtidig tenkte jeg at nå skal jeg gjøre noe artig(trodde jeg).Så jeg bare brølte ut:"C4" og hoppet over hårstylingskremen.
Desverre lo ingen de bare sto der og så dumt på meg.


De spiller for lite spill de stakkarne
It is a mistake to think you can solve any major problems just with potatoes.
  • 0
Siterer i am error:
Noe morsomt som skjedde på skolen.ja det står rett under her les det da!
Etter en gymtime skulle vi gå ned og dusje også skulle en fyr ha på seg noe sånn fudge hårstyling ting som var helt grått(lignet på c4).Samtidig tenkte jeg at nå skal jeg gjøre noe artig(trodde jeg).Så jeg bare brølte ut:"C4" og hoppet over hårstylingskremen.
Desverre lo ingen de bare sto der og så dumt på meg.


Dumme, dumme folk...
  • 0
Det er egentlig ikke så enkelt å forklare dette uten at dere så/opplevde det selv.

Jeg og en klassevenninne var nede på skolens bibliotek i en skoletime for noen dager siden. Siden jeg hadde glemt Harry Potter boka mi hjemme ville/måtte jeg låne den på skolen også. Dette syntes venninna mi bare var rart, på en morsom måte.
Jeg: Harry Potter er som dop, man blir avhengig.
Jeg går mot hylla hvor Harry Potter bøkene er plassert og når jeg kom fram dit hører jeg venninna mi si høylytt: Greteee, Jeanette går på dop!

(Grete er bibliotekaren vår, og Jeanette er meg)

Edit: Går i niende hvis noen lurte
  • 0
hyggelig gjort av hun da ^^
* Har dystlexi * :(Savner noen <'3 ||| Gameractor lever :D Verden har blitt komdoms fetish :shock:
  • 0
Siterer Jetjo:
Det er egentlig ikke så enkelt å forklare dette uten at dere så/opplevde det selv.

Jeg og en klassevenninne var nede på skolens bibliotek i en skoletime for noen dager siden. Siden jeg hadde glemt Harry Potter boka mi hjemme ville/måtte jeg låne den på skolen også. Dette syntes venninna mi bare var rart, på en morsom måte.
Jeg: Harry Potter er som dop, man blir avhengig.
Jeg går mot hylla hvor Harry Potter bøkene er plassert og når jeg kom fram dit hører jeg venninna mi si høylytt: Greteee, Jeanette går på dop!

(Grete er bibliotekaren vår, og Jeanette er meg)

Edit: Går i niende hvis noen lurte


Well, that's not very polite...
  • 0
Siterer Kakashi sensei:
Har ikke skjedd så mye i skole timer, men jeg husker når jeg gikk på barneskolen da jeg snekk meg inn i frimenuten. (det var ikke lovt) En lærer komm plutselig gående og fikk et lite glimt av meg før jeg komm ut. Når han så komm ut stod tvilingen (min Sonic og link) Nærmt døren og lærern spurte om det var han som hadde vært inne i gangene. Han sa selfølgelig nei og da gikk bare lærern surt vider.


Bare jeg som ikke forsto dette innlegget?
Norsk bitte plæææz
:temurof i rutangis
  • 0
Siterer Knight of the blades:
Bare jeg som ikke forsto dette innlegget?
Norsk bitte plæææz


Han sa det på norsk.
Jeg forsto fint jeg.
Well hello there.
  • 0
Siterer i am error:
Citerer Knight of the blades:Bare jeg som ikke forsto dette innlegget?
Norsk bitte plæææz

Han sa det på norsk.
Jeg forsto fint jeg.


Bare at han hadde litt mye skrive feil
Xbox360 : )
  • 0
Det morsomte som har skjedd med meg er at han jeg satt ved siden av på skolen sovna midt i timen
  • 0
Siterer DarkSidedGamer:
Det morsomte som har skjedd med meg er at han jeg satt ved siden av på skolen sovna midt i timen


PRÆHÆHÆ! Lol! Er det mulig...

Har en idiot i klassen som heter Annold, han er i sannhet en idiot, og dette beviste det. Han plukket opp en kondompakke (De ligger overalt på skolen vår) og sa "Hva er dette? Tyggis?"
Måtte jo advare han og ropte "DET ER ET KONDOM, DIN IDIOT!"
Han hylte og heiv den på en annen kis i niende...
  • 0
Noen prompa................................................hahahahah*bryter ut i latter*
"get poor die tryin"
  • 0
Ei kjerring i klassen min skulle leke tøff, Så hun tok å splætta et eple på plassen min (da ble jeg sur) Så jeg gikk å tok en råtten banan jeg hadde glemt på biblioteket en plass å lette etter dama, Men når jeg fant henne so hadde hun jakken åpen så når jeg drylte banan i henne (les : DRYLTE) så kom det en slags brun/Svart gugge over hele BHen Hennes, Pluss litt Most banan i munnen
Everyday I'm Hustlin'
  • 0
Lol.. Husker vi skulle gjennomgå fransk gramatikk på en prosjektor koblet til en pc på skolen. En idiot i klassen syntes selvsagt det hadde vært gøy å "tulle" litt på PC-en mens læreren var borte for å hente noen ark.
Han bestemte seg først for å gå inn på Youtube for å søke på yndlingsfotballaget sitt Chelsea, men etter mye nedbuing fra resten av klassen gikk han inn på.. Redtube.com.. lol..
Selvfølgelig kom læreren inn mens han gjorde dette her xD
Feilfritt sjekketriks: "Excuse me, my dick is broken. Can I bury it in your ass?"
  • 0
Siterer HitmansBullet:
Selvfølgelig kom læreren inn mens han gjorde dette her xD


Haha, eid
  • 0
Siterer Blackwell:
Ei kjerring i klassen min skulle leke tøff, Så hun tok å splætta et eple på plassen min (da ble jeg sur) Så jeg gikk å tok en råtten banan jeg hadde glemt på biblioteket en plass å lette etter dama, Men når jeg fant henne so hadde hun jakken åpen så når jeg drylte banan i henne (les : DRYLTE) så kom det en slags brun/Svart gugge over hele BHen Hennes, Pluss litt Most banan i munnen

EPIIIIIIIC!
  • 0
I 5 klasse hadde vi en lærer som var skikkelig nazi (ikke jødehatenazist, bare streng) på at vi alltid måtte reise oss og hilse på henne når hu kom inn. Denne læreren ble ikke veldig godt likt fordi hu var så inmari streng med alt mulig rart. Så en morgen bestemte alle guttene i klassen seg (vi var bare 13 elever, 8 gutter) for at vi skulle hilse henne med Nazi-hilsen og rope Heil Hitler når hun kom inn.
Uheldigvis var det kun meg, broren min og én annen kar som faktisk gjorde det. Læreren begynte nesten å grine og måtte gå ut av klasserommet.

I 10 delte de som hadde norsk-fordypning datarom med de som hadde engelsk-fordypning. Læreren for oss med Norsk-fordypning var svært dårlig likt og høygravid. En gang hun skulle ut av datarommet var en kamerat av meg på vei inn(samme karen som var med på heil hitler i 5 klasse). I det læreren snur seg for å gå ut døren kommer kameraten min inn og skriker for å skremme henne. Det hele ender med at læreren bryter ut i gråt. kameraten min ble senere innkalt til møte med rektor hvor læreren presterer å si at han prøvde å drepe babyen hennes. Vi fikk senere vite at læreren trodde at ungen daua i det hun ble skremt

Den siste historien er ikke fra skolen, men tidenes førsteinntrykk jeg gjorde ovenfor ei på jobben min. Jeg skulle inn på pauserommet/garderobene før jeg startet for å skifte til arbeidsantrekket mitt. i det jeg står utenfor døren hører jeg tydelig at det er noen der inne, jeg tenkte jeg skulle lage litt skikkelig entre og reiv derfor opp døra samtidig som jeg skreik skikkelig, sånn skremmebrøl. Det jeg ikke visste var at på andre siden av døren stod ei ny jente som var overført fra en annen restaurant bare for et par dager. Dialogen gikk sånn ca. som dette: "WRÆÆÆÆL!!, ehh. Hei jeg er Jørgen"
"I get a kick out of being an outsider constantly. It allows me to be creative. I don't like anything in the mainstream and they don't like me."
  • 0
aaah, kjenner meg igjen ja
Die Mensch-Machine
  • 0
Aj, aj, aj...
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!