Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Forbanna sykehusforum


Nå er jeg møkk lei...
Dette forumet er såpass uten liv at det er faen meg mere liv på kirkegården her oppe, det er bare fremgang her via at planeten vi bor på rører på seg. Forumet er for sterilt, for kaldt. Det er ingen som fyrer løs noe da det som regel er en eller annen som har noe og klage på. Det snur akkurat nå...

Heretter skal det tillates mere, fra nå av vil dere få beskjed fra oss mods når grensene nåes, står det ikke MODERATOR på den som klager så be han reise til hælvete, eller få fatt i meg, det er hobbymoderering og dermed noe jeg VIL slå knallhardt ned på.

Om dere får en beskjed så rett dere etter den, så lenge det står MODERATOR på den som sier ifra. Jeg vil og lage nye retningslinjer for mods så vi slakker etter en del her
http://www.youtube.com/watch?v=rfc53xwEzUo
  • 0
Heh. Gjør du aldri annet enn å klage, Kengro?
Men jeg skjønner ikke heeelt hva du klager over... Er Forumet for lite aktivt?Er det folk som klager for mye? Hvilke grenser er det som nåes?¨

Jeg er visst litt treig i dag.
Girl, I want to treat you like my favorite Pokemon: put you in a confined space until I need you, and send you to the hospital when necessary.
  • 0
Jeg har ikke grunn til noe annet på denne kirkegården av ett forum
http://www.youtube.com/watch?v=rfc53xwEzUo
  • 0
Missforstå meg rett.

Er det sånn at det er jævla dødt her, eller at det er for mye hobbymoderering? Virke litt som både og i førsteposten.
Daylight come and we wanna go home.
  • 0
Så du liker ikke at forumet er så lite aktivt, derfor vil dere sende meldinger til oss om når vi blir for lite aktive. Er det så?
Girl, I want to treat you like my favorite Pokemon: put you in a confined space until I need you, and send you to the hospital when necessary.
  • 0
Skjønner ingenting jeg...
Vil du at det skal bli mer aktivt i forumet?
How far will you go to save someone you love? Sometimes, its better not to know.
  • 0
Heh. Kengro is tripping balls.
Girl, I want to treat you like my favorite Pokemon: put you in a confined space until I need you, and send you to the hospital when necessary.
  • 0
Jeg elsker deg Kengro, og skal nå følge ditt eksempel.
:D <3<3<3
  • 0
Dette er enkelt... Det er fritt frem innenfor det reglene tillater, ikke spør om hva dere kan gjøre her, prøv og finn ut. Ikke hør på brukere som ikke er mods, de er hobbymods og vil ganske snart forsvinne i 14 dager. Om dere mener det noen sier er pisspreik så si det, men om dere mener en bruker er en idiot så hold kjeft. Så lenge det går på sak og ikke person går det meste
http://www.youtube.com/watch?v=rfc53xwEzUo
  • 0
Du mener de som ikke er aktive på 14 dager er slakt?
Leafs Of Four It Some More.
  • 0
Ajajaj! Beste tråd ever

btw: Åssen går det ann å ikke skjønne hva han mente med førsteposten?? Er da ganske klart syns jeg xD
Vasa, du blir hva du spiser. Tynn å sprø :P
  • 0
Now i understand etter og ha lest posten 17 ganger, er litt treig i dag
Leafs Of Four It Some More.
  • 0
Kjenner en god del hobbymods på forumet her, skal ikke nevne navn.
Har selv vært i den fasen for ca. 1 år siden..

Dette er et bra tiltak!
Håper forumet blir mer ''aktivt'' igjen.
  • 0
Jeg er da aktiv omtrent hver dag.
Girl, I want to treat you like my favorite Pokemon: put you in a confined space until I need you, and send you to the hospital when necessary.
  • 0
haha ... satt akkurat og tenkte på livløsheten ... men tenkte først og fremst på den livløsheten i det internasjonale forumet. Nesten eit døgn sidan nokon posta der sist!!!

Siterer Ikki-kun:
Jeg er da aktiv omtrent hver dag.


åja, da kan vi vel berre stenge denne tråden;)

sorry, måtte bare
There's a reason it isn't called Grand Theft Public Transport.
  • 0
Siterer Zafford:
Du mener de som ikke er aktive på 14 dager er slakt?


Han sier ganske klart (synes jeg) at hobbymods snart vil kunne bli utestengt fra forumet i 14 dager.
Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
  • 0
han skreiv rett etter at han forstod det
There's a reason it isn't called Grand Theft Public Transport.
  • 0
Om jeg har rett så vil du at flere brukere skal bry seg mer om hva andre mener og stå for det de selv mener, som i at folk skal bli noen skikkelige stabeiser i diskusjonene og ikke medfølende fløtepuser?

Mere "fanboy"-diskusjoner.
Mere nådeløs innlegg.
Mere "gi faen" attitude om de andre brukerne her i diskusjonene.
Du oppfordrer folk til å fremprovosere diskusjoner?

Har jeg fortsått deg rett?
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
Sånn ca. Bare ta vekk fanboy diskusjonene, de vil jeg ikke ha flere av...
Men ja jeg er lei fløtepuser uten egne meninger, hva folk mener får bli deres sak, her kan alle meninger diskuteres
http://www.youtube.com/watch?v=rfc53xwEzUo
  • 0
Okei, isåfall skal jeg prøve å fremprovosere et par diskusjoner ved å skrive litt kritisk.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
Siterer Kengro:
Men ja jeg er lei fløtepuser uten egne meninger, hva folk mener får bli deres sak, her kan alle meninger diskuteres

Ja, helt enig, Kengro kjempebra innlegg.
Free to those that can afford it, very expensive to those that can't.
  • 0
  • KlM
  • KlM
På tide å rekrutere flere folk til dette forumet.

Litt lei av å diskutere de samme sakene over og over igjen med de samme folka.
Jeg er nå ganske dum nå jeg da
  • 0
jeg skal verve folk. HIA
Close, but no cigar!
  • 0
Gr er for tiden et kjedelig sted å være. Ser man på første siden for tråedene, ser man bare sticky tråder eller uintressange møkkatråder. Ellers er bare spillquis, gjett spillet og "den eller den" tråden de eneste med "høyt" aktivitetsnivå.
  • 0
  • KlM
  • KlM
alle forumer har sine tørkeperioder.
Jeg er nå ganske dum nå jeg da
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!