Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Vi kommer til å dø!!??!!


Siterer peterernoob:
Forstår hva du mener, men er uenig. Greit nok at det finnes to utfall, men det ene er mye mer sansynlig enn det andre. Det kan vi lett se på statistikk. Har du rett, er det en veldig stor sjanse for at du er død nå. Det KAN skje, men det er liten sjanse for at det skjer, hvertfall ikke 50-50.


Jepp, enig. Blir helt feil å si at sjansen er 50/50 for å dø. Forstår hva RDB tenker, men det blir feil.

Men tenk så liten sjansen er for å bli født, derimot. Den sjansen er jo helt minimal. Sånn ca. 0,00000000000000000001‰... Eller egentlig mye mindre. Det er helt ubeskrivelig.
www.steinskog.me
  • 0
Nei! Jeg kommer til å dø, nå må jeg bruke opp alle pengene mine, men om vi overlever vil jeg bli fattig da, hmm Vel krysser fingrene for at vi dør etter jeg har brukt opp alle pengene mine imorgen da *kryss fingrene*. Vent, hva er over huset mitt nei, nei, NEI!!!!!!!!!!!!
  • 0
Siterer Strategist:
(Chernobyl! )


Nice one
Musikk > Film > Spill
  • 0
*Slettet*
20LEGEND (Proud member of NATDAB)
  • 0
De som tror at vi kommer til å dø pga det proskjektet viser bare total mangel på kunnskap om proskjektet, og total mangel for respekt for de forskere som har jobbet flere tiår med proskjektet. De folka er vel neppe dummere enn de der "dommedagen kommer!!!1one1one1one!!!" emoene.
"What is democrasy?That have something to do with young men killing each other."
  • 0
Luxe sa det i post 4 eller 5 i denne tråden. det vil nok oppstå svarte hull, men de vil fordampe nesten med en gang! sorte hull må "spise" seg store, men inne i partikkelakseleratoren er det vakum (dvs. ingenting), såååå jorda vil ikke bli slukt!
ETTER AT JEG BEGYNTE MED VITAPRO SNAKKER JEG BARE MED UTESTEMME!
  • 0
Siterer Caveman:
inne i partikkelakseleratoren er det vakum (dvs. ingenting)


Begrepet vakuum betyr nominelt et lufttomt rom, og selve ordet er en derivasjon fra det Latinske uttrykket for ordet tom. Men formelt sett er eksistensen av et perfekt tomrom, dvs ingenting, imaginær. Det strider praktisk talt med kvantefysikken.
cogitator
  • 0
Hurra!! Vi overlevde
Haha, du har nettop kastet bort en liten del av livet ditt på å lese en setning i blå skrift! Lev vell videre! Månedens blogg i GR nr 64!!
  • 0
Siterer XXassassinXX:
Hurra!! Vi overlevde
De har jo ikke krasjet partikklene enda. De startet jo partikkelakseleratoren i går.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Åja Har ikke satt meg så dypt inn i dette, jeg...
Haha, du har nettop kastet bort en liten del av livet ditt på å lese en setning i blå skrift! Lev vell videre! Månedens blogg i GR nr 64!!
  • 0
Siterer dark samus nemesis:
Dette kan bli skremmende likt half-life xD
http://www.xup.in/pic,29751536/1220800758222.jpg

Njåh my gawd.. Det er Black Mesa som jobber med dette prosjektet!!!
Girl, I want to treat you like my favorite Pokemon: put you in a confined space until I need you, and send you to the hospital when necessary.
  • 0
  • Missing Avatar
  • oski
Siterer Ikki-kun:
Citerer dark samus nemesis:
Dette kan bli skremmende likt half-life xD
http://www.xup.in/pic,29751536/1220800758222.jpg

Njåh my gawd.. Det er Black Mesa som jobber med dette prosjektet!!!


Damn right it is!
Hasta la-vista baby!
  • 0
  • Zook
  • Zook
Siterer Strategist:
Citerer XXassassinXX:
Hurra!! Vi overlevde
De har jo ikke krasjet partikklene enda. De startet jo partikkelakseleratoren i går.


Skal de ikke kræsje om to uker?

Må si jeg er litt nervøs...det var faktisk en kvinne i India som begikk selvmord fordi hun var så nervøs.
You're sleeping over, right?
  • 0
Men da er man mentalt ustabil.
Girl, I want to treat you like my favorite Pokemon: put you in a confined space until I need you, and send you to the hospital when necessary.
  • 0
  • Zook
  • Zook
Siterer Ikki-kun:
Men da er man mentalt ustabil.


Joa. Det var egentlig ganske epic fail. Enten kom hun til å dø om to uker, eller ikke. Mest sannsynligvis ikke, og derfor er det jo litt dumt å ta selvmord.
You're sleeping over, right?
  • 0
Du mener ikke det seriøst? Selvmord? Herregud...
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Det var vel bare familien som prøvde å ''dekke'' over selvmorded i og med dette prosjekt greiene.

Tror ikke det kommer til å skje noe egentelig.
  • 0
Det gjør nok ikke det.
Og uansett HVIS det skulle skje, så tenk over disse to tingene:

1. Det ville gå så fort, at vi ikke ville merke noe.
2. Det er ikke noe vi kan gjøre noe med uansett, så ta det heller som det kommer og ikke gå rundt å bekymre dere for ting vi ikke kan gjøre noe med.
Girl, I want to treat you like my favorite Pokemon: put you in a confined space until I need you, and send you to the hospital when necessary.
  • 0
Siterer Zook:
Citerer Strategist:Citerer XXassassinXX:
Hurra!! Vi overlevde
De har jo ikke krasjet partikklene enda. De startet jo partikkelakseleratoren i går.

Skal de ikke kræsje om to uker?



de skal kræsje om en månedds tid!;)
ETTER AT JEG BEGYNTE MED VITAPRO SNAKKER JEG BARE MED UTESTEMME!
  • 0
Aldri livet om jeg skal tro på at jorda kommer til å bli sugd inn i et svart høll! De har sikkert forska masse på det, men det kommer pokker meg ikke til å skje, å neida. Den går jeg ikke på. Skal skrive "LOL!!!?!?!" på denne tråden dagen etter at jorda liksom kanskje skulle bli sugd inn i et svart hull, ass..

Og hvis det hadde vært svært stor sjanse for at det ville skjedd, ville de vel ikke satt litt forskning foran mange, mange liv!
"I'm gonna go have a smoke right now. You want a smoke? You don't smoke, do ya, right? What are ya, one of those fitness freaks, huh? Go fuck yourself."
  • 0
  • Zook
  • Zook
Siterer Jack the Lack of Crack:
Aldri livet om jeg skal tro på at jorda kommer til å bli sugd inn i et svart høll! De har sikkert forska masse på det, men det kommer pokker meg ikke til å skje, å neida. Den går jeg ikke på. Skal skrive "LOL!!!?!?!" på denne tråden dagen etter at jorda liksom kanskje skulle bli sugd inn i et svart hull, ass..


Det er svært kritiske, pessimistiske idioter som tror dette. De som forsker på det, tror det ikke.
You're sleeping over, right?
  • 0
Jeg er ikke enig i at de er idioter. Men mange uttaler seg uten å ha skaffet seg noen form for bakgrnnskunnskap. Medienes dommedagsoverskrifter har mesteparten av skylda.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
  • Zook
  • Zook
Siterer Strategist:
Jeg er ikke enig i at de er idioter. Men mange uttaler seg uten å ha skaffet seg noen form for bakgrnnskunnskap. Medienes dommedagsoverskrifter har mesteparten av skylda.


Kanskje ikke idioter, men litt vel...hva skal jeg si. Overtroiske?

Ja, du skjønner sikkert. Jeg tror ikke hvert fall ikke verden blir sugd inn i et sort hull om to uker.
You're sleeping over, right?
  • 0
Nå er det bekreftet at det prosjekte vil påvirke jorda veldi i allefall
Leafs Of Four It Some More.
  • 0
  • Zook
  • Zook
Siterer Zafford:
Nå er det bekreftet at det prosjekte vil påvirke jorda veldi i allefall


Link, takk.
You're sleeping over, right?
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!