Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Ett forent Norden.


Siterer Essi2:
nei, ikkje republikk då må me jo ha president, dt vil me jo ikkje


Me vil ha monarki!!??!!
There's a reason it isn't called Grand Theft Public Transport.
  • 0
Lol. Jeg har totalt roen på dette.
Liker å tenke på det når jeg har tid. Fantasi er gøy;P
"Aim towards the enemy" - Instruction printed on US rocket launchers
  • 0
hva har danskene å stille opp med? kartoffler? og svenskene har billig kjøtt vi har olje^^
Buuuuuuurn!
  • 0
Danskene har røde pølser^^,
"Aim towards the enemy" - Instruction printed on US rocket launchers
  • 0
Har tenkt lenge på at Skandinavia han bli ett land igrunn... det er egentlig ganske mange foreler med å være et stort land, i forhold til å være et lite land. Og dansk/norsk/svensk er jo egentlig nesten ett språk bare i forskjellige dialekt former Men det er jo ganske mange hindringer, hvem skal styre, og hvilken by skal være hovedstaden? :/
You'll never know, unless you try. You'll only regret sitting wonderin' nite. You'll only get one shot~
  • 0
Eg syns Norge har det fint som det e, eg! Utenfor EU....Innte verden e blitt voksen og egoismen utryddet, syns eg me ska ha det akkurat som det e.

Snakke dansk igjen?! Grusomme tanken........
-->>ToTaL AnArChY iS uPoN uS<<--
  • 0
vel eit forena norden vil igrunn være heilt likt sånn så dt e nå md forskjellige partier, tri kongehus og tri språk som i realiteten bare e tri forskjellige dialekter dt e vertfall min versjon av denne relativt usansynlige senarioen
A good General does not lead his Army to destruction just because he knows it will follow.
  • 0
De ville bare flokka seg rundt oljå vår!
  • 0
Siterer tradetown:
De ville bare flokka seg rundt oljå vår!


Ni vill bara åt vårat Trä!! och våran musikindustri, spelindustri, Mobiltelefoniindustri, möbelindustri och våran spritindustri!!

Även tycker jag att sverige ska gå ut ur EU...
flying monkeys stole my signature. damn them.
  • 0
Det kan vi aldri gjøre! Vil ikke dele pengene våres med dansker og svensker

Da hadde jo våre flotte statistikker blitt dratt nedover også
NEI, vi får heller dra til Danmark og Sverige for å harry-handle, men jeg vil bo i Norge, og ikke noen nordisk union!
Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
  • 0
Siterer Suppeelsker:
Det kan vi aldri gjøre! Vil ikke dele pengene våres med dansker


Ingen gillar danskar...
flying monkeys stole my signature. damn them.
  • 0
Haha! Jah, denne tråden ble bumpa opp igjen ja

Btw, jeg liker dansker
"Aim towards the enemy" - Instruction printed on US rocket launchers
  • 0
Siterer dr muu:
Citerer Suppeelsker:
Det kan vi aldri gjøre! Vil ikke dele pengene våres med dansker


Ingen gillar danskar...


Jeg sa svensker og
Men det har ikke noe med at jeg ikke liker svensker eller dansker. Besøker dere og kjøper billige ting
Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
  • 0
Liker ikke svensker jeg
"Aim towards the enemy" - Instruction printed on US rocket launchers
  • 0
Siterer Suppeelsker:
Jeg sa svensker og
Men det har ikke noe med at jeg ikke liker svensker eller dansker. Besøker dere og kjøper billige ting


Jag vet...Ville bara reta danmark lite...Jag gillar både norrmänn och danskar fast norge har ju ett klart övertag

Siterer Love-PlayStation:
Liker ikke svensker jeg


Inte jag heller!
flying monkeys stole my signature. damn them.
  • 0
They are some rat-bastards

Men dere har jo en fordel; ekstra air-bag hvis dere skulle kræsje
"Aim towards the enemy" - Instruction printed on US rocket launchers
  • 0
Siterer dr muu:
Jag vet...Ville bara reta danmark lite...Jag gillar både norrmänn och danskar fast norge har ju ett klart övertag


I økonomi? Vi er ganske sære vi også altså
Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
  • 0
Kunne vel ha gått ann viss alle hadde snakt norsk Men vi hadde ikke delt ut de oljepengene! Det er norges preicus
ZoMG"$)(092r HaXZzOOORzzz
  • 0
Siterer Xenphon:
Vi har olja, dvs. at vi har pengene. Vi bare leier inn soldater i starten, slik at vi kan ta over danmark og sverige. Deretter etablerer vi et baser o.l. i disse landene. Og etter hvert vil de elske oss, siden vi gjør landa deres bedre. Når det har skjedd tar vi Finland og Island. Samme prosedyrer der, så dette kan ta noen år. Men belønnelsen vil bli hel Europa! Vi skal dominere verden! Vi skal bli den ultimate supermakt! Jeg kan bli en general i hæren, btw ;)


Hmmmm....jeg ser likhetene :

Siterer Busken:
Vi har olja, dvs. at vi har pengene. Vi bare leier inn soldater i starten, slik at vi kan ta over Afghanistan og Irak. Deretter etablerer vi et baser o.l. i disse landene. Og etter hvert vil de elske oss, siden vi gjør landa deres bedre. Når det har skjedd tar vi Iran og Syria. Samme prosedyrer der, så dette kan ta noen år. Men belønnelsen vil bli hele Midtøsten og masse olje! Vi skal dominere verden! Vi skal bli den ultimate supermakt! Jeg kan bli en general i hæren, btw ;)
The best way to predict your future is to create it.
  • 0
Og jeg vet hvor vi leier soldater: Russland!
"Aim towards the enemy" - Instruction printed on US rocket launchers
  • 0
Hvor har busken skrevet det? Totally ripoff!
Veni vidi vici
  • 0
Busken på Engelsk...uten bestemt form.
The best way to predict your future is to create it.
  • 0
Har Bush sagt det? lol

Jeg har i hvert fall ikke hørt det fra han.
Veni vidi vici
  • 0
Siterer Love-PlayStation:
Hva synes vi norskene om å forene Norden til ett land?


hva har du røyka?
neida, bare tuller.... jeg er egentlig ikke så hipp på å dele oljepengene med andre land det har ikke gått så bra for norge under tidligere sammarbeid... vi var en koloni og mistet landområdene våre, tror ikke vi har lyst på en gjentakelse av det, eller hva? vi kunne risikere å bare bli sittende igjen med hovedøya eller no sånt...

men hvis vi fikk like bra service som det er i andre nordiske land (hyggelige folk i bilettluka, som ikke klager på et dårlig datasystem som ikke funker for eksempel...), like bra kolektivtransportstilbud, like gode priser, og like gode politikere som de andre nordiske landene har, tror jeg det ville vært verdt det!
Sørlands chips 4 ever!
  • 0
Siterer Xenphon:
Har Bush sagt det? lol

Jeg har i hvert fall ikke hørt det fra han.


probarbly not ...zeppi har sikkert berre tatt midtøsten navn istedenfor norden/europa navn
There's a reason it isn't called Grand Theft Public Transport.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!