LIVE
HQ
logo hd live | Pepper Grinder
See in hd icon

Chat

X
      😁 😂 😃 😄 😅 😆 😇 😈 😉 😊 😋 😌 😍 😏 😐 😑 😒 😓 😔 😕 😖 😗 😘 😙 😚 😛 😜 😝 😞 😟 😠 😡 😢 😣 😤 😥 😦 😧 😨 😩 😪 😫 😬 😭 😮 😯 😰 😱 😲 😳 😴 😵 😶 😷 😸 😹 😺 😻 😼 😽 😾 😿 🙀 🙁 🙂 🙃 🙄
      Norsk
      Nyeste
      Atrás

      Off Topic

      Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

      Fotballtråden


      Italia, frankrike eller nederland
      Haha, du har nettop kastet bort en liten del av livet ditt på å lese en setning i blå skrift! Lev vell videre! Månedens blogg i GR nr 64!!
      • 0
      Italia vinner EM.

      RBK er ute av cuppen, Brann leder 2-1 over Austervold.
      20LEGEND (Proud member of NATDAB)
      • 0
      Jaja, da ble det seier til Tsjekkia da! Noen som så kampen? Syns det var utrolig ufortjent, og sinnsjukt kjipt at Frei ble skada! 1 entertainer mindre i mesterskapet :/
      core i5-2500k (klokket 4,5 ghz) | 8gb Corsair Dominator | Gigabyte Geforce GTX 570 | ASUS P8P67 EVO s-1155 | Corsair HX750W PSU | Fractal Design R3 midi-tower
      • 0
      Kjedlig kamp, skrudde av etter 5min Nå er kampen mellom Portugal og Tyrkia igang, håper på Portugisisk seier.

      Italia FTW.
      20LEGEND (Proud member of NATDAB)
      • 0
      Sykt trist for Sveits og Frei. At han ble skadet i første kampen kan ha mye å si for Sveits.
      De tapte også ufortjent. Sveits var klart det beste laget.

      Nå sitter jeg å ser på Portugal-Tyrkia
      Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
      • 0
      Isj, har ikke Tv2 sport eller Tv4 jeg :/ Så får ikke sett Portugal - Tyrkia før i natt.. Starter vel rundt 01.00
      core i5-2500k (klokket 4,5 ghz) | 8gb Corsair Dominator | Gigabyte Geforce GTX 570 | ASUS P8P67 EVO s-1155 | Corsair HX750W PSU | Fractal Design R3 midi-tower
      • 0
      Ser den på TV4 jeg
      Svenske kommentatorer suger. Skikkelig gay. Men funker.
      Så langt er det veldig jevnt i kampen.

      Portugal kjører kampen nå, og leder 1-0.
      Stor sjangse nå, som gikk i tverrligeren for Portugal.
      Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
      • 0
      Fytti rakkern å fint det siste til portugal var!!!
      20LEGEND (Proud member of NATDAB)
      • 0
      Oyeah!
      Herlig siste mål! 2-0 til Portugal.
      Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
      • 0
      Det var VELDIG fint, VELDIG!
      20LEGEND (Proud member of NATDAB)
      • 0
      Grattis portugal
      core i5-2500k (klokket 4,5 ghz) | 8gb Corsair Dominator | Gigabyte Geforce GTX 570 | ASUS P8P67 EVO s-1155 | Corsair HX750W PSU | Fractal Design R3 midi-tower
      • 0
      Tror ikke Portugal er her... Neida, en godt spilt kamp.
      20LEGEND (Proud member of NATDAB)
      • 0
      Siterer AleksanderN:
      Tror ikke Portugal er her...


      Hehe, du får tolke det som en symbolsk gratulasjon
      core i5-2500k (klokket 4,5 ghz) | 8gb Corsair Dominator | Gigabyte Geforce GTX 570 | ASUS P8P67 EVO s-1155 | Corsair HX750W PSU | Fractal Design R3 midi-tower
      • 0
      Nå er Tyskland - Polen i gang. Tyskland leder 1 - 0.
      Gleder meg til i mårra. Italia skal spille.
      20LEGEND (Proud member of NATDAB)
      • 0
      Heier på pania
      Haha, du har nettop kastet bort en liten del av livet ditt på å lese en setning i blå skrift! Lev vell videre! Månedens blogg i GR nr 64!!
      • 0
      Eller Spania som det ogdå heter...
      20LEGEND (Proud member of NATDAB)
      • 0
      Gleder meg masse til Nederland - Italia i morra! : )

      Tror på en stooor kamp!
      core i5-2500k (klokket 4,5 ghz) | 8gb Corsair Dominator | Gigabyte Geforce GTX 570 | ASUS P8P67 EVO s-1155 | Corsair HX750W PSU | Fractal Design R3 midi-tower
      • 0
      Fotball-EM er som å prøvekjøre himmelen i tre uker! <3
      ETTER AT JEG BEGYNTE MED VITAPRO SNAKKER JEG BARE MED UTESTEMME!
      • 0
      Jeg gleder meg MASSE til ksmpen i dag!
      20LEGEND (Proud member of NATDAB)
      • 0
      Siterer Caveman:
      Fotball-EM er som å prøvekjøre himmelen i tre uker! <3


      Hehe, du sa det
      core i5-2500k (klokket 4,5 ghz) | 8gb Corsair Dominator | Gigabyte Geforce GTX 570 | ASUS P8P67 EVO s-1155 | Corsair HX750W PSU | Fractal Design R3 midi-tower
      • 0
      Siterer braxboy:
      Gleder meg masse til Nederland - Italia i morra! : )



      Tror på en stooor kamp!


      Den kampen blir nesten garantert konge
      :temurof i rutangis
      • 0
      Har tatt på meg outfitten allerede. Italia drakta er på plass på kroppen min.
      20LEGEND (Proud member of NATDAB)
      • 0
      Italia vinner i dag
      Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
      • 0
      Ja.
      20LEGEND (Proud member of NATDAB)
      • 0
      Siterer AleksanderN:
      Eller Spania som det ogdå heter...


      hehe, ja
      Haha, du har nettop kastet bort en liten del av livet ditt på å lese en setning i blå skrift! Lev vell videre! Månedens blogg i GR nr 64!!
      • 0
      Diskusjonen har blitt stengt av en moderator fordi:
      http://www.gamereactor.no/forum/?forum=3&thread=28312&page=1 /The Cookiemonster