Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Fotballtråden


det er ikke så uvanlig å hate rosenborg har jeg forstått
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
  • LuXe
  • LuXe
Siterer remote:
det skulle vært frispark til Rosenborg da!

Nei... Hvorfor det? Målet var helt rent!

Det er det som er så gale med det XD
  • 0
Hold kjeft!

Heihei
  • 0
  • LuXe
  • LuXe
Adn Brown går inn i min offesielle HALL OF OWNAGE.
  • 0
Siterer LuXe:
Citerer remote:
det skulle vært frispark til Rosenborg da!

Nei... Hvorfor det? Målet var helt rent!

Det er det som er så gale med det XD


du så jo at den ***** svensken dyttet Hirschfeld mot målet så han ikke kunne gjøre noenting.

Siterer LuXe:
Adn Brown går inn i min offesielle HALL OF OWNAGE.


den går inn Terje Hauges Hall Of Shame som en dommertabbe!
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
  • LuXe
  • LuXe
Siterer remote:
du så jo at den ***** svensken dyttet Hirschfeld mot målet så han ikke kunne gjøre noenting.

Headingen var egentlig etter dyttet.

Siterer remote:
den går inn Terje Hauges Hall Of Shame som en dommertabbe!

Vel, selv om Aafk spillte utrolig dårlig, så er det for enkelt å skylde på dommeren. RBK skulle rett og slett dratt den fisken i land etter min mening, noe de ikke klarte. Nå må de ta konsekvensene.
  • 0
du vet fotball. det er alltid noe galt med dommeren!
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Skyld på dommeren. Som LuXe sier, så er det for lett å skylde på dommeren. Det var mål, for Aalesund spilleren så bare på ballen og ikke keeperen og da burde man ikke dømme frispark. Grunnen til at man da skylder på dommeren er fordi hendelsen skjedde på overtid. Men hadde det skjedd midt i kampen og rbk hadde vunnet, så hadde ingen klaget over situasjonen!
:temurof i rutangis
  • 0
Siterer Knight of the blades:
Skyld på dommeren. Som LuXe sier, så er det for lett å skylde på dommeren. Det var mål, for Aalesund spilleren så bare på ballen og ikke keeperen og da burde man ikke dømme frispark. Grunnen til at man da skylder på dommeren er fordi hendelsen skjedde på overtid. Men hadde det skjedd midt i kampen og rbk hadde vunnet, så hadde ingen klaget over situasjonen!


da hadde ikke jeg klaget!
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Nei, men det er samme situasjon. Du hadde ikke klaget om det hadde vært et utligningsmål i det 50iende minutt og rbk hadde skåra 15 min senere. Så det er ingen grunn til å klage på den dommeravgjørelsen!
:temurof i rutangis
  • 0
det er mer dommerIKKEavgjørelsen

men skjønner. du vet hvordan fotball supportere er. så lenge laget vinner er man fornøyd, hvis ikke har dommeren all skylda
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Jeg vet godt hvordan fotball supportere er. Etter at Tottenham spilte uavgjort mot manu for noen år siden, da ballen var en halvmeter inne i mål og det ikke ble dømt mål. Da ville jeg sparke den dommeren og overta som dommer. Dette er det samme, men den rbk-aafk avgjørelsen var ikke like tvilsom avgjørelse som den mot manu.
Husk at det ikke gjelder å klage på dommeravgjørelser, for de kan ikke omgjøres, så det fører ingen vei
:temurof i rutangis
  • 0
Siterer Knight of the blades:
Jeg vet godt hvordan fotball supportere er. Etter at Tottenham spilte uavgjort mot manu for noen år siden, da ballen var en halvmeter inne i mål og det ikke ble dømt mål. Da ville jeg sparke den dommeren og overta som dommer. Dette er det samme, men den rbk-aafk avgjørelsen var ikke like tvilsom avgjørelse som den mot manu.
Husk at det ikke gjelder å klage på dommeravgjørelser, for de kan ikke omgjøres, så det fører ingen vei


DET "målet" husker jeg. en skandale var det. selvom dommeren kanskje sto i dårlig posisjon måtte vel en linjedommer se det? herregud! føler med deg!
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Men vi må også tenke over at en dommer gjør i snitt 300 avgjørelser i en kamp og at dommerne er mennesker og ikke roboter, så de gjør feil. Og det er ikke mange dommere som holder en hel kamp uten å gjøre en feil. Den feilen kan være bitteliten og den kan være stor
:temurof i rutangis
  • 0
Siterer Knight of the blades:
Men vi må også tenke over at en dommer gjør i snitt 300 avgjørelser i en kamp og at dommerne er mennesker og ikke roboter, så de gjør feil. Og det er ikke mange dommere som holder en hel kamp uten å gjøre en feil. Den feilen kan være bitteliten og den kan være stor


word!
core i5-2500k (klokket 4,5 ghz) | 8gb Corsair Dominator | Gigabyte Geforce GTX 570 | ASUS P8P67 EVO s-1155 | Corsair HX750W PSU | Fractal Design R3 midi-tower
  • 0
Utolig, men sant: Rosenborg leder over Chelsea! http://sport.vg.no/live/index.php?live2op=getKamp&kamp_id=1002
594
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
MANU er brae har orginal drakt kjøpt fra old trafford.
Digger fotball.er forsvar digger nike og adidas sko
The Mars Volta! Trivium! Jeg sier bare selveid og veleid!!GRdude!
  • 0
Real madrid er best har orginal drakt med robinho bak. Spiller fotball, spiller forsvar og midtbane!
The Simpsons!
  • 0
Skal kjøpe nye sko i dag!!!!!!!!
The Mars Volta! Trivium! Jeg sier bare selveid og veleid!!GRdude!
  • 0
I Norge liker jeg Rosenborg!
The Simpsons!
  • 0
pokker jeg håpa barchelona vant.De spillte jo bra,men noen av spillerne var ikke på topp
  • 0
Nå står det mellom manchester og chelsea i finalen!
The Simpsons!
  • 0
Det blir lett. United tar dette hjem. Lenge siden sist nå!
20LEGEND (Proud member of NATDAB)
  • 0
Siterer AleksanderN:
Det blir lett. United tar dette hjem. Lenge siden sist nå!


Manu vant me litt flax spør du meg. Barca fortjente minst et mål! LFC hadde en dårlig dag på jobben, burde fått straffe!
Fotball om dagen er godt for magen :)
  • 0
United hadde en off-day og fortjente ikke seieren nei, men mål telles i fotball.
20LEGEND (Proud member of NATDAB)
  • 0
Diskusjonen har blitt stengt av en moderator fordi:
http://www.gamereactor.no/forum/?forum=3&thread=28312&page=1 /The Cookiemonster