Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Gamereactor i ny look - hva synes dere?


Hei alle våre trofaste brukere! Vi i Gamereactor ligger ikke på latsiden og prøver hele tiden å forandre oss slik at dere brukere får det best mulig. I så måte har vi igjen gjort en forandring som jeg selv digger rått og brutalt. Forandringen gjør at nettsiden ser mer pro ut enn tidligere og vi har fått plass til en liten del av GRTV på høyreside av startsiden.

Håper dette faller i smak og når ferien vår er over den 14. juli vil vi fortsette å jobbe for at nettsiden skal bli enda bedre.

Hva synes du selv om Gamereactor nye look?
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
det nye "looket" var litt for fancy pancy! litt for mye reklamer og videoer!
  • 0
Litt uvandt enda, siden jeg føler det mangler noe på venstresiden. Det ble liksom litt tomt der
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Jeg fikk helt sjokk jeg, trodde det var noe gæærnt Men jeg synes det var kult! Bra med kategoriene øverst.Ble litt smalt da, i forhold til det andre, men det var egentlig fett!

Gamereactor has done it again!
"Ocean is more ancient than the mountains, and freighted with the memories and the dreams of Time." - H.P Lovecraft
  • 0
  • Los
  • Los
Jeg ble kastet inn i en stor forvirrings sirkel og holdt på å smuldre helt opp. Skjønte ingneting..men så skal ikke det så mye til å forvirre meg da Etter en runde rundt skjønte jeg det. Og det er jo en grei løsning, blir nok vant til det etterhvert. Men likte en menyen på venstreside bedre må jeg si..
Vis vinden løye går e rett på tryne
  • 0
for min del synes jeg dette var dårligere enn før, jeg forstod ikke en drit på hvordan besøkede kunne komme inn på forumet før et minutt etter leting.
  • 0
Skal jeg være ærlig, så likte jeg det ikke.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Jeg likte det ikke spessiellt godt, men blir vel vant med det også. Er det for å få plass til mer av reklamene?
  • 0
Siterer Shavis:
for min del synes jeg dette var dårligere enn før, jeg forstod ikke en drit på hvordan besøkede kunne komme inn på forumet før et minutt etter leting.


Det er sant. Ble selv litt forvirret, men etter litt surfing, ble det hele veldig enkelt og forumet vårt hører jo til communitiet vårt

Krever litt tilvenning da

Lagt til 2008-06-23 11:19:
Siterer kneipen:
Jeg likte det ikke spessiellt godt, men blir vel vant med det også. Er det for å få plass til mer av reklamene?


Ikke mer reklame i den rette forstand, men gir mulighet for tøffere bannere
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
får modderne en fordel med dette?
  • 0
minner meg litt om vg tv, men veldig bra!
"OH FUCK IT'S A SPIDER!" "Calm down, it's just a spi... OH SHIT, THAT BITCH IS HUGE!"
  • 0
  • Missing Avatar
  • HHH
Bra at dere har lagt ut link til de nyeste brukeranmeldelsene.

Blir nok vant til den nye look'en om noen dager.
Hå och hej med Farbror Frej!
  • 0
Den ser godt ut, den er mer proff. Jeg digger den, bra dere tok med brukeranmeldelser.
20LEGEND (Proud member of NATDAB)
  • 0
Gratz med den nye looken. I like it, skikkelig "slick"-
"Aim towards the enemy" - Instruction printed on US rocket launchers
  • 0
Syns det blir litt mange bannere og reklame.. Virker som om hovedsiden har blitt presset sammen av reklamen på sidene

Venner seg vel til det
  • 0
Selvom dere har to reklamer på siden har dere fortsatt den midt i tråden
Den er SINSYKT irriterende
"Man trenger ikke to når man har Truls"
  • 0
Liker det ikke.
Children of Bodom <3
  • 0
Blir sikkert vant til det, trodde i starten at internettet mitt klikka
"get poor die tryin"
  • 0
  • Fili
  • Fili
Hvordan søker jeg etter spill? Where da føkk is the søkemotor?

Argh!!

This is too confusing!

Alt jeg finner er søkemotor til GrTV
No beast so fierce but knows some touch of pity. But I know none, and therefore I am no beast.
  • 0
Søkemotoren kommer. Det jobbes med den pollen og bladet
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Syns den nye looken var mye bedre når man først fikk satt seg inn i den. Syns det var litt mer oversiktlig og lettere å finne alt mulig.
Fudge Yeah!
  • 0
Når jeg tenker meg om, så liker jeg det overhodet ikke. Ble utrolig tomt på venstre siden. Noe som mangler. Det ble også litt vanskeligere.
Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
  • 0
  • RDB
  • RDB
Mer enn halve siden brukes til reklame.
Liker det ikke. Beklager.
  • 0
Nei sorry GR, den forrige siden var bedre etter min mening
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Hvis folk er som meg, er jeg redd det vil være veldig vanskelig å finne forumet. Eneste grunnen til at jeg fant det var pga. funksjonen nederst på siden, "hentet fra forumet." Jeg gikk inn der og så "Forum" øverst på det blåe feltet...Hadde det ikke vært for det, hadde jeg aldri funnet forumet, med dette utseendet er det altfor godt gjemt .
Og som remote føler jeg at noe mangler på venstresiden...Blir så rart med Favoritterområdet der...
Skal ha poeng for GR TV da.
Square Enix.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!