Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Bytte inn spill på Game/Gamestop


Hvor mye tror dere jeg får viss jeg bytter inn Burnout Paradise (PS3) i enten Game eller Gamestop? Evt. bytte det inn i ett spill.
  • 0
  • Missing Avatar
  • HHH
Ikke så mye. Jeg for min del byttet inn R6V2 ca. en måned etter releasen, og da fikk jeg skarve 120 kroner.

Men de har visst en slik ordning som gjør at du får "mer" igjen om du bytter det inn i et spill, enn hvis du bytter det inn mot cash. Men jeg ville nok solgt det til noen venner eller på internett, om jeg var deg
Hå och hej med Farbror Frej!
  • 0
samme ville jeg gjort
The Simpsons!
  • 0
Er ingen god butikk for din del det der nei... Spurte dem hvor mye jeg evt. ville fått for assassins creed, var kun 160kr. Ga jo 400kr

Men har levert inn ett par ganger da jeg har hatt mange spill, får lite pr. spill, emn var jo spill jeg aldri ville spilt igjen så.
http://awesomeomtaler.blogspot.com/
  • 0
hei... da jeg var på gamestop så jeg at man kunne levere inn 3 360 spill og få et nytt et. og så, så jeg på nettsiden deres at man kan lever inn spill som er så ripete at de ikke funker.
Tror dere jeg kan bytte: FIFA 08(har noen saftige riper, funker ikke), far cry(kjøpte på brukthylla på gamestop) og rainbow six 1( ikke noe galt med det)
har også dirt for sikkerhets skyll.
Så tror dere jeg kan bytte disse spillene mot Far cry 2 ?
  • 0
Siterer pederlind:
hei... da jeg var på gamestop så jeg at man kunne levere inn 3 360 spill og få et nytt et. og så, så jeg på nettsiden deres at man kan lever inn spill som er så ripete at de ikke funker.
Tror dere jeg kan bytte: FIFA 08(har noen saftige riper, funker ikke), far cry(kjøpte på brukthylla på gamestop) og rainbow six 1( ikke noe galt med det)
har også dirt for sikkerhets skyll.
Så tror dere jeg kan bytte disse spillene mot Far cry 2 ?


Nei tror ikke det, de får ektstremt lite for de med riper i
Musikk > Film > Spill
  • 0
hva om jeg bytter ut fifa med dirt da ? dirt har nesten ikke riper.
  • 0
Da burde det gå, i teorien
Musikk > Film > Spill
  • 0
På Gamestop får du ganske lite for spelet. Men ettersom spelet er relativt nytt kan du nok få litt for det .
There's a reason it isn't called Grand Theft Public Transport.
  • 0
Man får ikke mye for å selge spill der, men det er bedre å selge spill du ikke bruker enn å bare la de ligge..
"I'm gonna go have a smoke right now. You want a smoke? You don't smoke, do ya, right? What are ya, one of those fitness freaks, huh? Go fuck yourself."
  • 0
de har bytteavtale... feks hvis du bytter 3 xbox 360 spill, så får du et nytt et.
  • 0
har ikke noen villeste anelse!
  • 0
Siterer pederlind:
hei... da jeg var på gamestop så jeg at man kunne levere inn 3 360 spill og få et nytt et. og så, så jeg på nettsiden deres at man kan lever inn spill som er så ripete at de ikke funker.
Tror dere jeg kan bytte: FIFA 08(har noen saftige riper, funker ikke), far cry(kjøpte på brukthylla på gamestop) og rainbow six 1( ikke noe galt med det)
har også dirt for sikkerhets skyll.
Så tror dere jeg kan bytte disse spillene mot Far cry 2 ?


Det der funker.
* Har dystlexi * :(Savner noen <'3 ||| Gameractor lever :D Verden har blitt komdoms fetish :shock:
  • 0
En jeg kjenner kjøpte 20 eksemplarer av Tetris til 360 på Komlett for 40kr stykket som kom på 800kr, så senere stakk han på Eb og solgte 5 for 165kr stykk og fikk rundt 800 tilbake og det gjorde han tre ganger og nå har han tjent 1600+ og han har 5 spill igjen. Veldig smart kjøp og bytte av han
"get poor die tryin"
  • 0
Siterer pederlind:
hei... da jeg var på gamestop så jeg at man kunne levere inn 3 360 spill og få et nytt et. og så, så jeg på nettsiden deres at man kan lever inn spill som er så ripete at de ikke funker.
Tror dere jeg kan bytte: FIFA 08(har noen saftige riper, funker ikke), far cry(kjøpte på brukthylla på gamestop) og rainbow six 1( ikke noe galt med det)
har også dirt for sikkerhets skyll.
Så tror dere jeg kan bytte disse spillene mot Far cry 2 ?


de sjekka ikke diskene då eg leverte de inn, bare så inni om disken va der... Så du kan jo håpe på at de ikkje skjkker da, men dårli gjort for neste som kommer og vil kjøpe seg et "nytt" spill da eneste. Så anbefaler deg å ikkje gjør det, men seie at det kan bli gjort om du har samvittighet te det. Noe ikkje eg hadde hatt.

Siterer Jack the Lack of Crack:
Man får ikke mye for å selge spill der, men det er bedre å selge spill du ikke bruker enn å bare la de ligge


mhm enig. Hadde mange spill som var så gamle at det var umulig å få dem solgt andre steder, også er det enklere å gå rett til butikken en å stresse med finn.no eller lignende.
Butikken er genial til sitt bruk, har en gamle spill en ikke vil ha, som en aldri spiller kan man bytte dem inn for en liten slant. Også har de jo MANGE gode tilbud å du kan finne det meste innen spill, også gamle slagere som en trodde var borte for alltid
Hail, Elen sila lumenn' omentielvo!
  • 0
Når jeg tenker meg over, du kan blir ringt av EB games også kan de kreve pengene tilbake vis spillet ikke funket. De skal ha nummeret ditt, navne legimitasjon noen ganger. .

Så veit ikke om det er så lurt, men som sagt du kan levere inn en sånn cd.
* Har dystlexi * :(Savner noen <'3 ||| Gameractor lever :D Verden har blitt komdoms fetish :shock:
  • 0
  • Missing Avatar
  • Pago
Jeg var på gamestop for første gang i dag. Jeg fikk 1800kr for en del wii, ds og ps2 spill. Skulle egentlig fått 2200 men siden jeg er under 18 kunne jeg ikke få det kreditt - og egentlig ikke cash heller, men jeg fikk en mann som sto bak meg i køen til å vise leg og skreve under. Etter jeg hadde kommet hjem kom jeg til å tenke på at karen bak disken ikke engang åpnet coverene til spillene. På denne måten kan man jo egentlig svindle Gamestop veldig enkelt... Og når de finner ut at det ikke er et orignalt spill eller en disk i coveret, så slipper du unna helt problemfritt. Noen som har opplevd det samme?
  • 0
Hvor mye får jeg for og Bytte in : CoD 5 og CoD 4 og James Bond: Quantom of Solace (PS3) {Alle Sammen} ? Og LEGO Batman og LEGO Indiana Jones 2: The Adventure Continues (XBOX 360) {Begge to} ??
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!