Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Den store Skateboardtråden..


Veldig bra det der, hvis du kan det
Skate fast, wreck shit
  • 0
Siterer addiZ:
Lymfe, det er egentlig ganske enkelt. 360 shuv er lett, og det er kickflip også, så egentlig er det bare å kombinere det. Piece of kake


Kan ingen av triksene

Landa heelflip igår i en S.K.A.T.E med noen venner!


.. og så falt jeg av brettet og slo meg.. så landa jeg det igjen og hoppa av brettet med èn gang.. det vil si.. klarer det fortsatt ikke.

Men jeg vant et Deathwish-brett og noen smoothe Supra-sko på tacky!

...men så fortalte noen om en som har vunnet på tre forskjellige konkuranser der og ikke har fått noen av premiene. Pluss at jeg ikke har hørt noe fra dem siden jeg fant ut at jeg vant. Ingen E-mails.. og jeg drar på søndag.
Bah!!?
  • 0
Siterer Game-King-Martin:
Citerer addiZ:Lymfe, det er egentlig ganske enkelt. 360 shuv er lett, og det er kickflip også, så egentlig er det bare å kombinere det. Piece of kake

Kan ingen av triksene

Landa heelflip igår i en S.K.A.T.E med noen venner!


.. og så falt jeg av brettet og slo meg.. så landa jeg det igjen og hoppa av brettet med èn gang.. det vil si.. klarer det fortsatt ikke.

Men jeg vant et Deathwish-brett og noen smoothe Supra-sko på tacky!

...men så fortalte noen om en som har vunnet på tre forskjellige konkuranser der og ikke har fått noen av premiene. Pluss at jeg ikke har hørt noe fra dem siden jeg fant ut at jeg vant. Ingen E-mails.. og jeg drar på søndag.


Jeg har ALDRI vunnet noe skatestæsj, ALDRI
  • 0
Siterer addiZ:
Jeg har ALDRI vunnet noe skatestæsj, ALDRI


Vel, ikke regn med å få noe om du vinner Tacky-konkuranserr. Gått 3 uker nå.. har ikke fått my stash!

Skal sende e-mail til dem på slutten av uka..
Bah!!?
  • 0
Vant på The Shop en gang. Koselig det
En Fuego!
  • 0
Skal begynne og Skate skal spare litt penger så skal jeg kjøpe meg et greit skateboard.
Setter nesten Ollie men er ikke så flink til og holde meg på brettet enda da :p
  • 0
Siterer Lillefinger:
Skal begynne og Skate skal spare litt penger så skal jeg kjøpe meg et greit skateboard.

Setter nesten Ollie men er ikke så flink til og holde meg på brettet enda da :p


bare ikke gi opp så klarer du deg nokk veldig greit... Tar alltid litt tid i begynnelsen...
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Min første ollie, endte opp med en brukket tommel. Landet helt skeivt!
Har du hørt om svensken som stod på trikkeskinnen og ventet på trikken? Plutselig kom trikken...
  • 0
Siterer Enable:
Min første ollie, endte opp med en brukket tommel. Landet helt skeivt!




har aldri brukket noe men har forstuet venstre håndledd 6-7ganger, høyre håndledd 2 ganger og 1 hjernerystelse... Første gang jeg forstuet hånda tenkte jeg aldri å ta pause fra å skate så gikk på tryne på en forstuet hånd dagen etterpå... stuuupid! det var gruuusomt... Når jeg fikk hjernerystelse holdt jeg på med manualer og klarte å sette skoen min nedi bakken med tailen og ble hevet over på ryggen å smalt bakhode i betongen.. var helt borte de neste 10 minuttene.. ikke awesome i det hele tatt...
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Men nå har jeg blitt bedre! (y)
Har du hørt om svensken som stod på trikkeskinnen og ventet på trikken? Plutselig kom trikken...
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Det hadde vært fett å skate. Men da hadde jeg brukt det som transport i Oslo i utgangspunktet
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Eneste som er plagsomt med skatere er lyden av hjulene på visse urbane underlag!
Decyfered!
  • 0
Siterer Faunvik:
Eneste som er plagsomt med skatere er lyden av hjulene på visse urbane underlag!


Tuller du med meg? Den lyden er jo helt herlig!

Har stått en del på longboard, mens skateboard er noe jeg har prøvd meg litt på - men uten hell.
[19:38] <Taxta> laserpistol og homofile bjørner som snakker rart
  • 0
Yayz,landa varial heelflip for noen dager siden. Første gang jeg har landa uten å falle på den høyre hånda mi som jeg har forstuet x antall ganger.
  • 0
Siterer HopeN:
Yayz,landa varial heelflip for noen dager siden. Første gang jeg har landa uten å falle på den høyre hånda mi som jeg har forstuet x antall ganger.


Nice! Første gang du har landet det? Gratulerer

Jeg sliter litt med treflipen for tiden! Klarer det aldri lenger.
Har du hørt om svensken som stod på trikkeskinnen og ventet på trikken? Plutselig kom trikken...
  • 0
Klarer ikke å få nok spin til tre flippen, har helt perfekt flip
  • 0
Har tenkt til og kjøpe meg warp brett og trucks og hjul billig og ganske bra kvalitet
  • 0
Okey siden dette er en skateboard tråd så tenker jeg på om jeg kan få litt hjelp.

Jeg skal kjøpe longboard og jeg lurer på om det er noe longboard shop nærme tønsberg. Jeg kan dra til horten og sandefjord og de distriktene der det går buss fordi jeg har buss kort. Jeg har lyst på et longboard til under 2000 og ikke over.
Yeah Mr.White! Yeah Science!
  • 0
Siterer masterno:
Okey siden dette er en skateboard tråd så tenker jeg på om jeg kan få litt hjelp.



Jeg skal kjøpe longboard og jeg lurer på om det er noe longboard shop nærme tønsberg. Jeg kan dra til horten og sandefjord og de distriktene der det går buss fordi jeg har buss kort. Jeg har lyst på et longboard til under 2000 og ikke over.


Hva med å bestille fra internett?
Har du hørt om svensken som stod på trikkeskinnen og ventet på trikken? Plutselig kom trikken...
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!