Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Hva irriterer deg?


Indeed.
En Fuego!
  • 0
Det irriterer meg at 1881 er så dyrt
"He does not just play games. He wins them."
  • 0
At kompisen min har slutta å høre på metal irriterer meg veldig.
Girl, I want to treat you like my favorite Pokemon: put you in a confined space until I need you, and send you to the hospital when necessary.
  • 0
At min ikke hører på noen spesiele band i det hele tatt, men har en veldig P4 aktig musikksmak.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
At jeg ikke fant søkemuligheten her inne på forumet..
..så..eh..hvilken dag er det IDAG, sånn egentlig???
  • 0
  • Suzy
  • Suzy
E blir såååå irritert over at Anette Sagen ikke fikk ta det første hoppet i Holmenkollen..
.....c;")....
  • 0
Siterer Suzy:
E blir såååå irritert over at Anette Sagen ikke fikk ta det første hoppet i Holmenkollen..


That makes two of us....
..så..eh..hvilken dag er det IDAG, sånn egentlig???
  • 0
Ikke klag. Hun burde ikke engang fått lov til det.
"Damn, sucker. I just got some. Look at me, Brad, I'm a man now, just like you. Except, I don't look like a faggot and talk all educated."
  • 0
Siterer peterernoob:
Ikke klag. Hun burde ikke engang fått lov til det.

Enig. En mann bør altid gjøre ting først
"He does not just play games. He wins them."
  • 0
Siterer peterernoob:
Ikke klag. Hun burde ikke engang fått lov til det.


Hø! For noe forb**na tullpreik!!!

Forresten, hva var så spesielt med at en mann hoppa først?? Det er jo bare gjort tusenmilitrillioner ganger før..jeje..
..så..eh..hvilken dag er det IDAG, sånn egentlig???
  • 0
Hvordan kan man lage mat mens man hopper? Det burde Sagen tenke litt på.
"Damn, sucker. I just got some. Look at me, Brad, I'm a man now, just like you. Except, I don't look like a faggot and talk all educated."
  • 0
Siterer peterernoob:
Hvordan kan man lage mat mens man hopper? Det burde Sagen tenke litt på.


Neimen, huffameg...det var da ikke særlig sussebassete sagt..

Forresten, en annen ting som irriterer meg: At noen tror man tydeligvis har lyst på mat til all verdens tider..
..så..eh..hvilken dag er det IDAG, sånn egentlig???
  • 0
Typen til Sagen var kanskje sulten mens hun hoppet. Hvilken egoist ignorerer det? Elsker hun ikke typen sin? For en løstøs.

Hevder du at sussebasser ikke blir sultne? Hah!
"Damn, sucker. I just got some. Look at me, Brad, I'm a man now, just like you. Except, I don't look like a faggot and talk all educated."
  • 0
Det som nå faktisk irriterer meg litt er at hun kanskje har en dritt-lat fyr som ikke gidder å smøre på brødskiva si selv.. Ja, mannfolk kan visst være hjelpesløse..

Sussebasser spiser vel ikke...de susser og basser..døøh!
..så..eh..hvilken dag er det IDAG, sånn egentlig???
  • 0
Hva er poenget med å smøre sin egen brødskive, når man har ei kvinne til å gjøre det? Det betyr ikke at menn ikke kan smøre brødskiver. Vi har bare kvinner til å gjøre det for oss. Altså, kvinner er ikke noe bedre enn menn til det, men det er det eneste de kan. De må få en nytte i samfunnet de óg.
"Damn, sucker. I just got some. Look at me, Brad, I'm a man now, just like you. Except, I don't look like a faggot and talk all educated."
  • 0
Ja, huff...irriterende greier...lol... Åh, nei, latterkick...så irriterende...

Hei, vent litt... Romøren ble visst utestengt for ei liten stund...vel, da får han tid til å smøre brødskiva si iallfall.. Håper han har pålegg han liker... Det er så utrolig irriterende å ha lyst på brødskive og faktisk MANGLE pålegg...
..så..eh..hvilken dag er det IDAG, sånn egentlig???
  • 0
  • Suzy
  • Suzy
Ha.... Det som irritere me nu, e at mannfolkan IKKE kan smør sin egen mat og forvente at kvinnfolke skal server alt på gullfat.... (Latsabba!!!)

Så ke med å skift dekk på bilen... E det mannfolk eller kvinnfolk arbeid!!!
.....c;")....
  • 0
Siterer Suzy:
Så ke med å skift dekk på bilen... E det mannfolk eller kvinnfolk arbeid!!!


Tror det er skikkelig blæh-arbeid..rett og slett..
..så..eh..hvilken dag er det IDAG, sånn egentlig???
  • 0
  • Suzy
  • Suzy
Siterer skeptisk-heksa:
Ja, huff...irriterende greier...lol... Åh, nei, latterkick...så irriterende...

Hei, vent litt... Romøren ble visst utestengt for ei liten stund...vel, da får han tid til å smøre brødskiva si iallfall.. Håper han har pålegg han liker... Det er så utrolig irriterende å ha lyst på brødskive og faktisk MANGLE pålegg...


Ha.... Etter det stønte han tok, skul han ha fått servert sagspon med lacsobiral dråper.... Mange dråper.... Helst heile flaska... På gullfat!!!!!
.....c;")....
  • 0
Det er mer irriterende at ens faste kebabsjappe er stengt av mattilsynet. Det opplevde jeg for litt siden. Heldigvis åpnet den like etterpå. Da fikk jeg endelig babben min.
"Damn, sucker. I just got some. Look at me, Brad, I'm a man now, just like you. Except, I don't look like a faggot and talk all educated."
  • 0
  • Suzy
  • Suzy
Siterer peterernoob:
Det er mer irriterende at ens faste kebabsjappe er stengt av mattilsynet. Det opplevde jeg for litt siden. Heldigvis åpnet den like etterpå. Da fikk jeg endelig babben min.


Så det irriter deg ikke at du kan risiker å havn på dass i timesvis, etter et besøk på kebabsjappa.....

Lagt til 2010-03-04 22:15:
Siterer skeptisk-heksa:
Citerer Suzy å ke med å skift dekk på bilen... E det mannfolk eller kvinnfolk arbeid!!!

Tror det er skikkelig blæh-arbeid..rett og slett..


E mått nu skift dem selv... Såg ingen manneben som kom sprenganes før å hjelp me...

Har e nu hatt en gubbe, så har han kommet ut å sakt: - Hei... du tar vel mine samtidig....

Gullfat??
.....c;")....
  • 0
Siterer Suzy:
Så det irriter deg ikke at du kan risiker å havn på dass i timesvis, etter et besøk på kebabsjappa.....


Ingen menn frykter en tur på do.
"Damn, sucker. I just got some. Look at me, Brad, I'm a man now, just like you. Except, I don't look like a faggot and talk all educated."
  • 0
Ting som folk tror er riktig, men blir feil som faen.
Eksempler... Noen sett filmen gamer? Slayers, navnet på spillet som spilles høres ut som et navn en person som IKKE gamer har funnet opp.

Folk som har beretten på seg feil! Det irriterer meg så grenseløst at det nesten ikke er mulig! http://www.mangahunter.com/images/natasha-red-alert-3.jpg
DEN ER PÅ FEEIL!!!! ARRRGH!! DET SER SÅ FUCKINGS TEIT UT! En berret skal se slik ut når den er på http://bildr.no/view/601354

Eller når folk spiller noe på tv serier, filmer og reklamer. Det er så sabla fake at det ikke er mulig. Jeg så en gang alle elsker raymond når de spilla noe. Helt klart space invaders lyder, ene av dem brukte febrilsk en N64 kontroller og den andre febrilsk på en ps1 kontroller! HELVETTE DA!!!!



sånn... godt å få ut :]
:D <3<3<3
  • 0
  • Suzy
  • Suzy
Siterer peterernoob:
Citerer Suzy å det irriter deg ikke at du kan risiker å havn på dass i timesvis, etter et besøk på kebabsjappa.....

Ingen menn frykter en tur på do.


Det forundra me ikke i det hele og store...
Alle menns nest store fantasi.... "Gå på ei dårlig kebabbula og spis en dårlig "babb" og så tilbringe de neste 15 timene på doskåla....
Har du tv på do...

Det mått nu e i såfall ha hatt, ellers har e nu kjeda me i hjæl!!! LOL!!!!
.....c;")....
  • 0
Siterer Suzy:
Det forundra me ikke i det hele og store...
Alle menns nest store fantasi.... "Gå på ei dårlig kebabbula og spis en dårlig "babb" og så tilbringe de neste 15 timene på doskåla....
Har du tv på do...

Det mått nu e i såfall ha hatt, ellers har e nu kjeda me i hjæl!!! LOL!!!!


Vel, i tillegg til å være en så forbannet mannemann laget av manndom, er jeg også en dyp person. Det er på do en reflekterer best. Jeg trenger ingen TV, bare min dype mannete hjerne til å reflektere over livets spørsmål.

Dessuten har jeg en iPod med en rekke Steven Seagal-klassikere.
"Damn, sucker. I just got some. Look at me, Brad, I'm a man now, just like you. Except, I don't look like a faggot and talk all educated."
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!