Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Hva irriterer deg?


Jeg er veldig nøye med å gjøre øvelser riktig, ellers får man ikke stort ut av det, og da er det ingen vits . Selve tipset var greit (bare no pirk om hvordan jeg hadde albuene mine), og jeg takket pent, men det er jo litt flaut... Siden hun sto ved siden av meg kjente jeg at hun tittet på meg innimellom for å se om jeg gjorde det riktig. Resten av tida holdt jeg meg langt unna henne .

Siterer Suppeelsker:
men det med at det er flaut slipper man hvis man trener i eget styrkerom i kjelleren og har en tidligere styrkeløfter (les: min far) som rådgiver. Digg

Sounds nice
ACHIEVEMENT UNLOCKED - Left the house
  • 0
Siterer Suppeelsker:
Man skal være forsiktig med ryggen da,

Siterer hack shack:
Ikke nødvendigvis, ryggen skal man være forsiktig med
"jukser" du får du ikke en dritt ut av det, så opp til deg.
Har fått en del "tips", det eneste er at det kan være flau til tider.


Det med ryggen er jeg kar over. Det var i grunn et dårlig eksempel anyways, siden jeg er veldig forsikig med den, og sjeldent får noe tips akkurat der. Jeg har sjeldent problemer med å ta til meg gode råd, men problemet oppstår når nesten alle har ulik mening om hva som er best. En gang så begynte to karer å krangle om hva som var riktig, mens de brukte meg som "modell". Et ganske skremmende scenario.
  • 0
Innpåslitne gingers
Manchester United <3
  • 0
Achievements/Trophies som inneholder enten å spille online eller laste ned DLC (ja jeg ser på deg Burnout Paradise!)
I was frozen, today!
  • 0
Ryggen min.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
At jeg klarte å kjøre med ledninga til motorvarmeren i kveld og ødela en plastskjerm foran på bilen...
Ære være Naughty Dog!
  • 0
Den fordømte Gran Turismo 5 reklamen, som starter automatisk når jeg ruller pekeren over den...damn. Er like før jeg slutter å gå inn på GR til den reklamen har reist dit pepper´n gror.

Og for ikke å glemme....

Siterer Kronoz:
Ryggen min.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Siterer dark samus nemesis:
Den fordømte Gran Turismo 5 reklamen, som starter automatisk når jeg ruller pekeren over den...damn. Er like før jeg slutter å gå inn på GR til den reklamen har reist dit pepper´n gror.


I second that! Det er den mest irriterende utveksten som noen gang har preget Gamereactor siden!

Utenom det, irriterer jeg meg over at stamcelle- forskning ikke er lovlig i Norge.
Girl, I want to treat you like my favorite Pokemon: put you in a confined space until I need you, and send you to the hospital when necessary.
  • 0
AUNE SAND... han irriterer meg.... veeeldig.

Og Rune Andersen, skulle ikke vært komiker han.
I bet Darth Vader listens to Slayer.
  • 0
Siterer Ikki-kun:
I second that! Det er den mest irriterende utveksten som noen gang har preget Gamereactor siden!

Nåvel, jeg mener å huske at det var støre protester mot Bad Company reklamen
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
eksem, det mest irriterende i verden.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Siterer Kronoz:
Citerer Ikki-kun:I second that! Det er den mest irriterende utveksten som noen gang har preget Gamereactor siden!
Nåvel, jeg mener å huske at det var støre protester mot Bad Company reklamen


Husker jeg ikke, så det kan jeg ikke si noe på.
Girl, I want to treat you like my favorite Pokemon: put you in a confined space until I need you, and send you to the hospital when necessary.
  • 0
Stiv kropp etter trening, det har jeg nå.
I was frozen, today!
  • 0
Gnagsår. Fysj. Ellers blir jeg irritert over overdrevne "skriveleifer" og "ord delings feil" o.l.
En Fuego!
  • 0
Siterer Gamer123:
Ellers blir jeg irritert over overdrevne "skriveleifer" og "ord delings feil" o.l.


Det er noe jeg er ekstremt flink med.
I was frozen, today!
  • 0
d err ike så falig, bre littt irriterendde av å til...
En Fuego!
  • 0
Eller skrivefeil er det ikke så farlig med (stavekontroll FTW), men orddelings feil er derimot en helt annen sak.
I was frozen, today!
  • 0
Siterer K_R_I_S:
Eller skrivefeil er det ikke så farlig med (stavekontroll FTW), men orddelings feil er derimot en helt annen sak.


Enig.

En ting som irriterer meg er enkelte folk på treningstudio som etter å ha tatt et sett med øvelser ofte sitter mer i et kvarter eller mer på apparatet uten å gjøre en dritt.

Generelt sett irriterer jeg meg over ultrafeminister (har ikke noe imot likestilling altså, but feminists piss me off!), mannsjåvinister, rasister, homofobe folk og generelt sett alle som blander seg inn i andres liv med mindre de har en virkelig god grunn til det.
"You were born free, you got fucked out of half of it and you wave a flag celebrating it." - Doug Stanhope
  • 0
Reklamen på Tv3.

Ta for eksempel mitt inni en god action film, i den mest spennende scenen og du er helt med i filmen. Og baaaaaM! der var den jordan malekost reklamen som skremmer livskiten ut av deg hver jævla gang!!

Er også irriterende når bussen kjører fra deg fordi du er 2 sekunder for sen!
Nothing is true, Everything is permitted!
  • 0
kulda
fuck norge
fargen på denne teksten matcher bildet mitt
  • 0
Siterer bendik920:
kulda
fuck norge


Love it or leave it, scumbag!

Neida jeg er egentlig ganske enig.
"You were born free, you got fucked out of half of it and you wave a flag celebrating it." - Doug Stanhope
  • 0
Flere irriterende aspekter i mitt hverdagsliv:

- Når læreren din mister tentamenen din for andre gang. Damn.
- Når nevnte lærer mister karakterkortet ditt.
- Når nevnte lærer ikke klarer å fullføre én eneste setning, da hun stadig avbryter seg selv med å si: "(...), men det er jo... jaaaa..."
- Når nevnte lærer forkorter ordet "ikke" med "ik.", men velger å beholde "folkesuverenitetsprinsippet" som det er.
- Når nevnte idiotiske lærer legger ut prøven du skal ta på its-learning og setter starttid og sluttid på samme tidspunkt.
- Når nevnte lærer glemmer nøklene så du må ta elevsamtalen på gangen, i fullt nærvær av andre elever.
- Når nevnte lærer ikke lar deg henge ytterjakka på knaggene på gangen - den kan nemlig bli stjelt, men vi får heller ikke lov til å ha den på stolen eller på oss under timen.

And the list goes on.
En Fuego!
  • 0
Når unger gnåler om lærerne sine. Jeg får lyst til å kaldkvele jævlene.
"Damn, sucker. I just got some. Look at me, Brad, I'm a man now, just like you. Except, I don't look like a faggot and talk all educated."
  • 0
Helt enig, peternoob!

... What? - Hey!
En Fuego!
  • 0
Siterer Gamer123:
- Når nevnte lærer ikke lar deg henge ytterjakka på knaggene på gangen - den kan nemlig bli stjelt, men vi får heller ikke lov til å ha den på stolen eller på oss under timen.

Må nesten påpeke at det er et strålende eksempel på god logikk

Long live irony
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!