Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Hva irriterer deg?


Jeg liker ikke at gymlærerne gir oss prøve i noe vi har gjennomgått i en enkelt time, før de ga oss et hefte vi skulle lese på. "Lær alt selv!" er tydeligvis beskjeden.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Lyden av luftavfukteren på rommet. Durer noe forferdelig, men jeg må ha den på heile døgnet for å holde fuktigheten på riktig nivå.
  • 0
Scooteren min!Har kun kjørt med den i 3.dager siden jeg fikk den på veien og nå er det noe galt med den elektriske starteren så jeg kun kan bruke kick starteren og front lysa fungerer heller ikke...Verksted til Mandag selv om jeg ikke har råd til det.
"Living My Life In A Japanese Garden of Dreams"
  • 0
Soul Calibur V irriterer meg.
  • 0
Invalide foreldre som tror at spill er en skole for utdanning som morder.

Folk som klager på musikksmak og sier jeg tilber Satan når jeg hører på Kvelertak.

Folk som prøver å snakke til meg under en vanskelig sang på Guitar Hero.

Legge meg og stå opp.

Pengelens når jeg finner noe jeg virkelig har lyst på.
Penger er verdiløse inntil du bruker dem.
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Siterer Gamingisforlife:
Folk som klager på musikksmak og sier jeg tilber Satan når jeg hører på Kvelertak.


Historien om mit liv når jeg gikk på service og samferdsel. Men hørte ikke på Kvelertak. Men trøst deg med dette, Kvelertak er 1000x mer originalt enn skvipet de hører på.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Siterer Gamingisforlife:
Folk som klager på musikksmak og sier jeg tilber Satan når jeg hører på Kvelertak.


Vet åssen det føles. Enten så tilber du satan, eller så roper de at det bare er bråk. Finnes ikke noe mer irriterende.

Folk som har en ekstremt høylytt latter kan også bli veldig slitsomt, spesielt når de presser den fram. cx
  • 0
Folk som ikke feier sin egen dør, før man feier andres...
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Jeg irriterer meg over folk som setter musikken de liker på full guffe og insisterer på at alle i mils omkrets skal høre på bråkemusikken deres, enten det er lekkende øretelefoner på bussen eller stereoanlegget som står på full guffe med vinduet åpent.

Jeg irriterer meg også over folk som ikke har egne meningers mot.

Og særskrivingsfeil.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Siterer Strategist:
Jeg irriterer meg over folk som setter musikken de liker på full guffe og insisterer på at alle i mils omkrets skal høre på bråkemusikken deres, enten det er lekkende øretelefoner på bussen eller stereoanlegget som står på full guffe med vinduet åpent.


Kan si meg enig i denne. Er vel derfor jeg hovedsaklig bare hører på musikk når jeg er på hybelen, og da med headsett på.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
^Morsom den.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
  • Los
  • Los
Vel...distribusjon?

Etter litt om og men bestemte jeg meg for å kjøpe Dragons Dogma: Dark Arisen i dag for å kose meg med et spill på lørdagskvelden. Så jeg drar fint av sted til mitt lokale kjøpe senter... Etter 3 spillbutikker (Spaceworld, Gamestop og Elkjøp) som ikke hadde det i det hele tatt (!) ruslet jeg inn på Platekompaniet. Kun PS3. Hmmm, tror ikke Xboxen min tar den. Så videre. Lefdal...kun PS3 (se problemet bak).

Så ja, intet spill på meg! Men det som irriterer meg aller mest er hvor mye det irriterer meg at jeg ikke fikk tak i det!
Vis vinden løye går e rett på tryne
  • 0
Når elektroniske duppeditter jeg bruker skal gå tomt for strøm. Som f.eks headsettet eller kontrollen til PS3'en.
Penger er verdiløse inntil du bruker dem.
  • 0
Blir irritert når familiemedlemmer spiller høy drittmusikk nede i stua. Hodetelefoner, er det noe som heter.
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
Når søsterene går rundt på Ipaden og hører Justin Bieber på fullt volum og snakker med venner på skype hele tiden, uten headset selvfølgelig.
Penger er verdiløse inntil du bruker dem.
  • 0
At mobiltelefoner uten abonnement er så inni helsike dyre.

Uansett hvor billig et abonnement er, så vil det aldri lønne seg for meg, ettersom jeg ikke klarer å bruke opp et kontantkort på 100kr i året engang.
  • 0
At Norge alltid skal være så kaldt, global oppvarming du liksom..
Penger er verdiløse inntil du bruker dem.
  • 0
Folk som skriver "skola" i stedet for "skolen". Seriøst, hvor har de fått det fra? Det er ingenting som heter "skola".
                                • Community Manager og hardware-skribent @ Gamereactor.no •
  • 0
At Ola-Christian kaller meg for Jappzki. Selv om jeg har bedt ham slutte flere ganger.
  • 0
Siterer Jeppzki:
At Ola-Christian kaller meg for Jappzki. Selv om jeg har bedt ham slutte flere ganger.


Nå kommer jo enda flere til å kalle deg for det.
                                • Community Manager og hardware-skribent @ Gamereactor.no •
  • 0
Siterer Ole-Christian:
Nå kommer jo enda flere til å kalle deg for det.


Reverse psychology. Hørt om det eller? Kanskje jeg liker det. Gud du er lett å manipulere.
  • 0
Siterer Ole-Christian:
Folk som skriver "skola" i stedet for "skolen". Seriøst, hvor har de fått det fra? Det er ingenting som heter "skola".


Til deg å være, så var det en ekstremt random måte å gjenopplive tråden på.

Det er ganske lite som ikke irriterer meg for tiden.
  • 0
  • bec
  • bec
Jeg irriterer meg grenseløst over av oversetting av bøker tar så lang tid.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!