Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Hva irriterer deg?


Ike på South Park....... hater ham
Alle barna hadde en kul signatur, untatt psn-soldier...........
  • 0
Siterer dark samus nemesis:
- Folk som skriver om latterlige sexfantasier i gjestebøkene sine, eller andres. Nei, det er ikke morsomt, bare latterlig.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Den retarda hjernen min er hva som irriterer meg.
Kjærlighet er en flagermus som blir vasket med en tannbørste<3
  • 0
- Vold, spesielt umotivert
- SV-ere, SU-ere og de til venstre for dem
- Mobbing
- Techno og trance
- Anime og manga
- Når damer stirrer på buksesmekken min i stedet for å se meg i øynene Jeg klarer å se dere i øynene i stedet for i puppesprekken, så dere kan vel klare det andre veien?
Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
  • 0
-TV3's og Viasat 4's reklame.
-At jeg ikke får sett The Pacific fordi jeg ikke har Canal+.
-Gangster fjerter som går med altfor store gensere og går med buksa på knerne.
-Spotify reklame.
-At vi ikke har klart å få kontakt med romvesner selv om vi har vert i verdensrommet i 30 år.
-Religion (folk kan tro hva de vil, men de trenger ikke kaste stein på folk som har sexy time før ekteskapet fordi de tror at det er imot en fantasi fyr som bor i himmelen)
-At spill jeg ser frem til ikke innfrir forventninger.
-Troll (ikke de i skogen, men de bak tastaturet)
-Fanboys
-Matte (når får man noen gang bruk for x+5y-3-a:19y i arbeidslivet, bortsett fra matematikere?)
You exist because we allow it, and you will end because we demand it.
  • 0
- Svenske Hollywoodfruer/Ja vi elsker Hollywood, jeg mener, hva i helvete er poenget? Hva skal man med et sånt program?
- Mann mot Natur(Æsj, æsj, ÆSJ!)
- Fanboys av alle slag. Eller, fanatikere er kanskje et mer dekkende ord.
- At så mange GR-brukere har fått det for seg at å være Majesty/peterernoob-ripoff er kult. Gud, det irriterer meg så sykt ><
- Folk som hele tiden skal skryte av MMA og UFC, og bare bitche om at wrestling er fake.
- Folk som ikke respekterer andres smak(som feks. musikk).
"Yeah, I dare you! Ragequit! Make us both happy!" - Scout, Team Fortress 2
  • 0
Siterer Swanton:
- At så mange GR-brukere har fått det for seg at å være Majesty/peterernoob-ripoff er kult. Gud, det irriterer meg så sykt ><

Majesty er jo peterernoob-ripoff.
Men ja, særlig disse bruker-hyllest-gruppene er flaue.
http://www.gamereactor.no/grupper/735/
Solid facepalm.
End of line, be excellent to each other.
  • 0
- Besteforeldre som spør å graver om alt mulig. Its none of your fucking biznis.
- Foreldre som skal dele info om privatlivet mitt til besteforeldre.
- sånne små fjortissgangstergutter, sosser, ungdom med alt for mye voks i håret, og alt for mye penger fra pappa, egentlig irriterer alt innen "den" kategorien meg.
- matte.
- fanboys.
- små sutrete 12 åringer med de forbanna pipestemmene som skriker hacker og herren vet hva for alt, egentlig. Så burde en IQ-test være påkrevd for å få lov til å spille online.
- Feite kjerringer som blokkerer rulletrapper/trapper.
-Gamle kjerringer som bruker alt for lang tid på å bla fram noen fuckings mynte.r
- falske, hovmodige, og egoistiske mennesker.
- stygge jenter.
- Folk som skriker rasist for hver forbanna småting.
- Islam, ekstremister også videre,
- Innvandrere som pokker meg ikke klarer å oppføre seg / inrette seg etter norsk kultur.
- Jenter som forventer at vi skal ta hint.
- Spill som blir utsatt,utsatt,utsatt
- trege torrents
- Folk som ikke seeder torrentsene
- folk som kaller en nerd hvis en spiller andre spill enn de vanlige mainstream spillene.
- at skolen starter for tidlig.
- Når en må danse i gymtimene, hva faen er poenget med det?
- når jeg går tom for brus
- folk som ikke holder avtaler
- at jeg har riper i skjermen på iphonen
- stygge biler
- stygge hus
- at etniske nordmenn vil bli i et mindretall
- konsollekslusiviteter, hva faen er poenget med det liksom ? Annet enn "pappan min er sterkere enn pappan" din holdinger.
- når xbox kontrolleren min går tom for strøm
- at gamlingene slår av nettet når dem legger seg i ukedagene.
- trege busser
- at jeg ikke er rik
- folk som skriver "SPOILER" også har de spoileren en milimeter nedenfor, en kan jo for f-en ikke unngå å lese det da.
- folk som klager på "ungdommen idag"
- folk som sladrer for alt og ingenting.
- skrivefeilnazier
- kvinnfolk i trafikken
- nazilikestillingskvinnfolk
- kommunister
- sosialister
- de som ikke fatter og forstår at verden ikke er kardemommeby
- Når du skriver en lang tekst også kommer du borti "tilbake" knappen.
- at folk tror at det å ha operasjon dagsverk også videre vil gjøre land som afrika fantastiske. Hallo ? Landet trenger infrastruktur, en ordentlig regjering, dem trenger å bygge opp turistindustrien osv, få folk i arbeid også videre også videre. Da er det nada poeng i å samle inn penger for blinde i byen shangabala i afrika, da dem ikke kan bidra til det nevnte, samt gjøre landet godt igjen.
- Natur og ungdom, enough said.
- at jeg ikke er spesielt god på å hverken diskutere, argumentere eller noe.
- når en må vente lenge på neste episode av en serie.
- at jeg ikke har sesong 6 av csi miami.
- Al-quida og jævla hajis, et mål i livet er å få plantet en kule i hodet på en haji før jeg entrer de evige jaktmarker.
- At folk ikke forstår at krigen i irak/afg kan vinnes. Teppebomb alt av fjeller, eventuelt bare sende en taktisk atombombe i fjellene også videre, så blir ikke skadene så veldig omfattende heller. sivile dødsfall ? Kjipt nok, men dem kommer til å dø på en eller annen måte uansett. Enten det, eller så kan vi fortsette og kjempe en krig som ikke kan vinnes på måten vi holder på.
- Personer som ikke tar nei for et nei.
- køer
- personer som tror dem er bedre enn alle andre.
- Host problemer, connections problemer og all annen faenskap som hører med IW-net.
- at map-packen til mw2 er for dyr, bruker heller enn hundrings på team fortress 2 f.eks, der kommer det nytt hele tiden nesten. Mye større underholdningsverdi for pengene.
- kids som går på ungdsomskolen med røyken i kjeften og tror dem er så forbanna tøffe
- Hu kjerringa som tok vekk smukker fra et smukketre, for hun ville at treet skal kunne puste. Unnskyld meg, men jeg tror hun har et par hjerneceller løse, galehus next.
- folk som tror dem kan redde verden ved å joine facebookgrupper
-facebook grupper som " Join this and invite all your friends and you'll get a webcam on facebook chat" / facepalm.
- at jeg alltid må slite jævlig for å få applikasjoner som msn på nett på skolenettet.
- at det kommer alt for mange spill dette året, for mye å velge mellom. Luksusproblem really.
- At dem har bytta ut tone istedenfor Jonathan på spotify. Savner jo han.
- Hackere på spill, seriøst. Hva i helvete er vitsen ? Enkelt og greit, whats the bloddy point?
- hip hop og rap
- mattetimer eller gymtimer på morgenen.
- mattetimer på slutten av dagen.
- skolen.
- at pc-en avogtil får en helvetes skurrelyd og begynner å lagge som pokker.
- at pc-en slår seg av etter en stund med spilling hvis jeg ikke har den oppå bøker/ noe annet for at den skal komme høyere opp og få bedre luftsirkulasjon.
- at skolen vår er ganske så fullt av sossetards også videre
- Kunne fortsatt i en evighet med denne listen, men det er jeg for lat til, noe som forøvrig også irriterer.

-

Lagt til 2010-03-21 02:05:
Siterer Skreifiskaren:
Citerer Swanton:- At så mange GR-brukere har fått det for seg at å være Majesty/peterernoob-ripoff er kult. Gud, det irriterer meg så sykt ><
Majesty er jo peterernoob-ripoff.
Men ja, særlig disse bruker-hyllest-gruppene er flaue.
http://www.gamereactor.no/grupper/735/
Solid facepalm.

meh, må du huske at jeg ikke vil være som dem. Oppretta den fordi at jeg ikke hadde noe bedre å gjøre og ja, grupper irriterer meg også, er jo snart nettby dette.
Jo, peternoob og majesty irriterer meg as well, joda greie folk. Men akkurat denne "jeg er bedre enn dere holdninga fysj. Men som det sies " don't feed the troll*
  • 0
Denne tråden.
Yo mamma so stupid, she tried to commit suicide by jumping out her basement window.
  • 0
- Frp
- Sv
- Alle typer ekstremister
- Misjonering
- Folk som ikke klarer å se på ting med et nyansert syn
- Janteloven
IMDb Vote History: http://www.imdb.com/mymovies/list?l=29921837
  • 0
Søvnproblemer.
Yo mamma so stupid, she tried to commit suicide by jumping out her basement window.
  • 0
Siterer Levaiathan:
- Frp
- Sv
- Alle typer ekstremister
- Misjonering
- Folk som ikke klarer å se på ting med et nyansert syn
- Janteloven


du irriterer deg over folk som ikke ser på ting med et nyansert syn og likevell irriterer du deg over både venstre og høyresiden i politikk?
wutlol.

Jeg nerdrager i spill, det er irriterende.
fargen på denne teksten matcher bildet mitt
  • 0
Campere på modern warfare 2
The cake is a lie
  • 0
Jeg syntes det er plagsomt når jeg stramer bicepsen og genseren blir revet opp. Neidakødda.

Ting som irriterer meg..... eh.... veldig lite, egentlig.
Jo, èn ting. Sånn halvveis, iallefall.
Atte jobben min funker sånn at jeg må ha 10 timer med arbeid i uken. Fra mandag til mandag. Jeg er ingeniør og jobber forran pc hvortid jeg vil, hvor lenge jeg vil. Ubegrenset overtid. Relativt godkjent jobb. Problemet er bare at de 10 timene utsetter jeg alltid så lenge at jeg ofte ender opp med å sitte på søndagen og gjøre jobben med en kjip bakrus. Har jeg vært skikkelig sløv så har jeg gjerne igjen så mange timer at jeg må sitte til litt utover natten, og det er ikke bra for skolen på mandag.
Det er likevel ikke noe jeg irriterer meg over. Tar det som det kommer, lizzm.

Det er jo mye jeg syntes er teit og tåpelig, men det er somregel for ubetydelig for meg til at jeg faktisk klarer bli irritert eller i det hele tatt bry meg. For eksempel Hollywoodfrueprogrammet hvor horekonene til sånne C-kjendiser gjør kjendisgreier og viser seg frem. Likevel er det jo ikke verre enn å bare sette på en annen tv-kanal.

...

Nå kom jeg på hva som irriterer meg. Kort og simpelt:
FRP og dyremishandling.

Siterer bendik920:
du irriterer deg over folk som ikke ser på ting med et nyansert syn og likevell irriterer du deg over både venstre og høyresiden i politikk?
wutlol.

Kanskje han irriterer seg over at både SV og FRP lener seg veldig langt i èn politisk retning istedenfor å ta for seg muligheten for en balanse mellom kapitalisme og sosialisme? Og at det kanskje er det han mener med å være unyanserte? Maybe?

Siterer quakecry:
- Besteforeldre som spør å graver om alt mulig. Its none of your fucking biznis.

>- Feite kjerringer som blokkerer rulletrapper/trapper.

-Gamle kjerringer som bruker alt for lang tid på å bla fram noen fuckings mynte.r

- stygge jenter.

- At folk ikke forstår at krigen i irak/afg kan vinnes. Teppebomb alt av fjeller, eventuelt bare sende en taktisk atombombe i fjellene også videre, så blir ikke skadene så veldig omfattende heller. sivile dødsfall ? Kjipt nok, men dem kommer til å dø på en eller annen måte uansett. Enten det, eller så kan vi fortsette og kjempe en krig som ikke kan vinnes på måten vi holder på.

Greit at du er pissed off kis som blir sint for alt, men de der punktene (og ett par andre. Gadda ikke lese igjennom alt helt skikkelig) grenser vel mer bare til at du er en drittsekk? No offence, da. Tihi.
http://www.youtube.com/watch?v=pCWxNgvFbew&feature=plcp
  • 0
  • Zook
  • Zook
Siterer quakecry:
- mattetimer eller gymtimer på morgenen.

- mattetimer på slutten av dagen.


Når faen skal mattetimene være, da?! Du MÅ ha dem midt på dagen? Ingenting annet funker?
You're sleeping over, right?
  • 0
quakecry. Er det ikke litt slemt å være irritert over stygge jenter og feite folk?
Yo mamma so stupid, she tried to commit suicide by jumping out her basement window.
  • 0
næh, det er det ikke. Jeg irriterer meg grenseløst over dem. Cladeus: Ja, jeg er nok en drittsekk. Men det irriterer meg fremdeles like mye. Jeg blir egentlig ikke sint for alt, men hater tilnærmest at besteforeldre og slikt skal spørre meg ut om skole og alt. @ Zook, mattetimene burde ikke være i det hele tatt. Fast, dem er en nødvendighet, så helst timen før lunch, eller timen etter lunch.
  • 0
Oh, nå poppet det plutselig opp en ny ting på listen min.

- Drittsekker, olol ^
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Siterer Suppeelsker:
- SV-ere, SU-ere og de til venstre for dem


Word. Jeg irriterer meg over alle partier til venstre for meg (FrP, H, V, KrF, SP, AP, SV, Rødt, NKP)
"You were born free, you got fucked out of half of it and you wave a flag celebrating it." - Doug Stanhope
  • 0
  • Ine
  • Ine
Siterer psn-soldier:
Ike på South Park....... hater ham


Wut? Han har jo nydelig stemme : D
Riddle me this
  • 0
Siterer quakecry:
Jeg blir egentlig ikke sint for alt, men hater tilnærmest at besteforeldre og slikt skal spørre meg ut om skole og alt.

Er vel bare bra at de bryr seg om deg?

Men ja, forstår poenget ditt (og hvorfor du ikke har venner på skolen. Fnarr).
http://www.youtube.com/watch?v=pCWxNgvFbew&feature=plcp
  • 0
Siterer bendik920:
Citerer Levaiathan:
- Frp
- Sv
- Alle typer ekstremister
- Misjonering
- Folk som ikke klarer å se på ting med et nyansert syn
- Janteloven


du irriterer deg over folk som ikke ser på ting med et nyansert syn og likevell irriterer du deg over både venstre og høyresiden i politikk?
wutlol.


Nettopp. Det å ta et politisk standpunkt som befinner seg på enden av skalaen vitner etter min mening om at personen har et unyansert syn på politikk. Egentlig var vel ikke dette spesielt rettet mot politikk i utgangspunktet.
Forøvrig støtter jeg ikke noe norsk politisk parti heller.
IMDb Vote History: http://www.imdb.com/mymovies/list?l=29921837
  • 0
Det at FrP er et mørkeblått høyreparti er feil. FrP har riktignok en del ytterliggående standpunkter i forhold til innvandring osv. men dette har ingenting med høyre/venstre-aksen å gjøre (utrykket "høyreekstrem" er totalt misvisende, siden nazismen er tvert imot ytterst på venstresiden). FrP er ikke markedsliberalister, de er for velferdsstaten og for flere offentlige tilbud (spesielt innenfor eldreomsorgen). Høyre er i grunn lenger til høyre enn det FrP er, men ingen norske stortingspartier er spesielt langt ute på høyresiden.

Jeg må også presisere at jeg ser dette kun utifra et økonomisk perspektiv, hvor partiene lengst til venstre vil ha en sosialistisk øknomi og partiene lengst til høyre vil ha en ren kapitalistisk økonomi (mer eller mindre).

Siterer Levaiathan:
Nettopp. Det å ta et politisk standpunkt som befinner seg på enden av skalaen vitner etter min mening om at personen har et unyansert syn på politikk.


Jeg mener nå at sentrumspartiene er vel så idiotiske når de blir rævkjørt av begge sider. Altfor pragmatiske og for lite ideologiske.

Siterer Levaiathan:
Forøvrig støtter jeg ikke noe norsk politisk parti heller.


Helt enig der. Jeg er totalt uenig i samtlige av stortingspartiene i altfor mange saker til at jeg noengang kommer til å stemme på et av de.
"You were born free, you got fucked out of half of it and you wave a flag celebrating it." - Doug Stanhope
  • 0
Det jeg kanskje egentlig mener er at partier som FRP og SV har så ensidig og unyansert syn på ting. Generelt sett alle politiske partier har det, men noen mer enn andre. Det er vel kanskje dette som gjør at jeg er partipolitisk uavhengig.

Jeg ville aldri ha en stor politisk debatt her, for det er noe jeg ikke gidder på et spillforum, eller på internett i det hele tatt for den saks skyld.
IMDb Vote History: http://www.imdb.com/mymovies/list?l=29921837
  • 0
Clad: Venner har jeg, utrolig nok
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!