Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Naruto-tråden [SPOILERS]


vel, du høres ut som en stor fan av naruto :/
A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine.
  • 0
jeg har blit ganske stor fan av Naruto, vis du mener meg
You either die as a real gamer, or you live long enough to see yourself becoming a fanboy.
  • 0
  • KlM
  • KlM
Siterer ps3 er bra:
Har laget en Naruto trailer med Naruto musikk, jeg brukte sangen wind til videoen
http://vids.myspace.com/index.cfm?fuseaction=vids.individual&Vid
eoID=32428942


Naice, men det lignet mer en AMV enn en trailer.
God editing, men musikken er litt rolig for noen av de mer dramatiske scenene, but overall en god jobb!
Jeg er nå ganske dum nå jeg da
  • 0
Tusen takk KIM, lagde en anden versjon av den video for noen dager siden, men tusen takk
You either die as a real gamer, or you live long enough to see yourself becoming a fanboy.
  • 0
Siterer KlM:
Citerer gray fox:kansje bestekompisene til en av de var i en annen klan, så kom de klanene i krig og de ble tvunget til å drepe herandre. eller noe sånt

Madara drepte kompisen sin for å oppnå Mangekyo Sharingan (man må drepe sin beste venn eller kjæreste for å oppnå MS, vet ikke hvorfor) og drepte broren for å ta øynene hans.

Det er derfor Itachi oppfordret Sasuke til å drepe sin bestevenn dagen han utslettet Uchiha klanen. Sasuke nevner noe om dette like før han (nesten dreper) Naruto etter deres siste kamp (Ep 133) at han nekter å hevne seg på broren etter itachis metode (oppnå MS, Så itachi kan ta øynene til Sasuke. Itachi var en utspekulert jævel), og at han vil finne sin egen måte å hevne seg på han. Det er derfor han søker hjelp hos Orochimaru.

Hemmeligheten til Mangekyo Sharingan står skrevet på en vegg i Uchiha klanens gravkammer/mausoleum. (hvis jeg husker rett.)

damn, jeg er en Narutoknowallot ass...



Alt det burde de fleste som følger med i serien vite.

Hemmelighetene til MS står skrevet i en scroll som ligger i et gammel Uchiha tempel.

Nå har det jo også slik at Itachi kanskje ikke kom til å ta øynene til Sasuke likevel, for det kom en haug med spørsmål i siste chapter. Itachi gjorde det han gjorde for alles beste, hva enn hans motiver var.

Som jeg sa om Madara, så drepte han broren sin fordi for mye bruk av MS medfører blindhet. Dette merka også Itachi, så det er derfor han trengte nye øyne, men vi vet jo ikke helt med han likevel. Han hadde jo som sagt mange hemmeligheter.

Madara hadde ikke det. Han tok øynene for å ikke bli blind.
Veni vidi vici
  • 0
det hele sluttet i et spørsmål det siste kapittelet, og som xenphon sa:
hemmeligheten til ms står skrevet i en skriftrull i et hemmelig rom under en av de derre (golv teppene? mattene? )

bra video ps3-er-bra

og som sagt, mye blir jo forklart langs hele serien, så man er ikke unik*host*narutoknowallot*host* hvis man vet noe om ms liksom
A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine.
  • 0
  • KlM
  • KlM
Siterer gnomely:
så man er ikke unik*host*narutoknowallot*host* hvis man vet noe om ms liksom


Sett deg på hånda di og drit a! : P
Jeg er nå ganske dum nå jeg da
  • 0
Siterer KlM:
Madara drepte kompisen sin for å oppnå Mangekyo Sharingan (man må drepe sin beste venn eller kjæreste for å oppnå MS, vet ikke hvorfor) og drepte broren for å ta øynene hans.

Det er derfor Itachi oppfordret Sasuke til å drepe sin bestevenn dagen han utslettet Uchiha klanen. Sasuke nevner noe om dette like før han (nesten dreper) Naruto etter deres siste kamp (Ep 133) at han nekter å hevne seg på broren etter itachis metode (oppnå MS, Så itachi kan ta øynene til Sasuke. Itachi var en utspekulert jævel), og at han vil finne sin egen måte å hevne seg på han. Det er derfor han søker hjelp hos Orochimaru.

Hemmeligheten til Mangekyo Sharingan står skrevet på en vegg i Uchiha klanens gravkammer/mausoleum. (hvis jeg husker rett.)

damn, jeg er en Narutoknowallot ass...


det vet jo alle som ser på seiren, men jeg satt egentlig bare opp et senario som a et mulig svar på Xenphon sitt spørsmål om hvordan madara og broren fant ut om Mangekyo siden de er de som var de første som fikk det.
I come upon a silver, striped mushroom and I fa la la la ly la ly.
  • 0
Siterer KlM:
Citerer gnomely:så man er ikke unik*host*narutoknowallot*host* hvis man vet noe om ms liksom

Sett deg på hånda di og drit a! : P

syns det er uhygienisk, tror du kan gjøre det fint alene...
A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine.
  • 0
Er det noen episode vi får se ansiktet til Kakashi?
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
se på mine bilder i profilen min dark
A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine.
  • 0
Er det Fake eller ekte?
Så nemlig akkurat samme bildet på en annen side der de sa det var fake.
Man kunne se noe med munnen tror jeg...men nå vet jeg ikke sikkert da, jeg har jo nettop begynt å se på Naruto
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
nei man får ikke se noe mer av ansiktet til kakashi en det du gjør til vanlig. han den når han var ca. 14-15 og først ble "jounin" det får du se i kakashi gaiden (han har nok ikke skifta maske siden da xD)

Lagt til 2008-04-17 19:32:
jo hvordan får jeg lagt til avatar på forumet??
Your Hands Cant Hit What Your Eyes Cant See Float Like A Butterfly And Sting Like A Bee xD
  • 0
Har laget en ny Naruto video, eller det er vel den samme videoen, men med noen nye klipp på slutten og ny musikk som passer bedere
http://vids.myspace.com/index.cfm?fuseaction=vids.individual&Vid
eoID=32541980
You either die as a real gamer, or you live long enough to see yourself becoming a fanboy.
  • 0
Siterer Fist-Of-Lightning:
jo hvordan får jeg lagt til avatar på forumet??


På krypinnet dit, ute i høyre side, og der står det personlig bilde, trykk der, og resten kan du sikkert selv.

Prøv det!
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
finner det ikke jeg må være blind...
Your Hands Cant Hit What Your Eyes Cant See Float Like A Butterfly And Sting Like A Bee xD
  • 0
Når lagde du brukeren din egentlig?
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
i dag ^^
Your Hands Cant Hit What Your Eyes Cant See Float Like A Butterfly And Sting Like A Bee xD
  • 0
  • KlM
  • KlM
Siterer Fist-Of-Lightning:
i dag ^^


det tar noen dager før du for lasta opp et bildet.
Jeg er nå ganske dum nå jeg da
  • 0
okay da så. uansett hvem har lest det nyeste av naruto? nyeste kapitellet eide.
Your Hands Cant Hit What Your Eyes Cant See Float Like A Butterfly And Sting Like A Bee xD
  • 0
Siterer KlM:
Citerer Fist-Of-Lightning:
i dag ^^


det tar noen dager før du for lasta opp et bildet.


Som KIM sier, ja du må vente et par dager før du får legge til avatar, da finner du den linken jeg nevnte for deg.

Men Off-topic er
Så vi slutter med dette nå.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
hehe ok
Your Hands Cant Hit What Your Eyes Cant See Float Like A Butterfly And Sting Like A Bee xD
  • 0
siste off topic: velkommen ( hvis du er ny)

on-topic................jeg ser ikke shipuudden pga jeg vil spare på den^^ hater å vente 1 uke på ny episode.
A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine.
  • 0
hehe shipuuden er grei den
Your Hands Cant Hit What Your Eyes Cant See Float Like A Butterfly And Sting Like A Bee xD
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!