Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Naruto-tråden [SPOILERS]


Siterer gnomely:
jeg tror tobi er obito... håret,sharingan, skruer rundt omkring på kroppen ( ble jo liggende under stein)
har veldig mange likheter.

Nettop... Og den maska. Den skjuler det ene venstre øyet, som Obito tilfeldigvis ga til Kakashi. Tilfeldig? Neppe.
Run away, fight another day...
  • 0
Vel, siden dette handler om Naruto, kommer det på TV eller DVD'er? Hvis det er på TV, hvilken kanal? Har lyst til å se på det, har bare sett rundt 3 episoder på Youtube...
O.O
  • 0
  • KlM
  • KlM
Det er ingen foreløpige planer om at Naruto skal bli sendt på norsk tv.

Det nærmeste du kommer er amerikansk Cartoon Network, som er utilgjengelig i Norge.

Men det skal du være glad for, for da slipper du de utrolige dårlige dubbede amerikanske versjonene av Naruto.
Jeg er nå ganske dum nå jeg da
  • 0
Men hvor får alle sammen disse tingene fra ? Fra blader? Eller haxing-TV?
O.O
  • 0
Siterer Nipaw:
Men hvor får alle sammen disse tingene fra ? Fra blader? Eller haxing-TV?


Narutomagic.com er en ganske bra side med streama naruto episoder.
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
Obito er?
Jeg sparker rompe
  • 0
Siterer CeroX:
Obito er?


UCHIA MADARA
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
  • KlM
  • KlM
Siterer kokiri:
UCHIA MADARA


er ikke sikkert, din bolle
Jeg er nå ganske dum nå jeg da
  • 0
Im getting confuzzed for god sake!

Sa noe om U.M her om dagen. Da sa Snodig Gutt at vi ikke skulle utelukke Obito heller, da tok jeg det som at det er forskjellige personer. Bestem dere a
Jeg sparker rompe
  • 0
  • KlM
  • KlM
At Uchiha Madara/Tobi er Obito er bare en teori, ikke et faktum.

vi får vite antageligvis vite det i neste kapittel av naruto som kommer i morgen
Jeg er nå ganske dum nå jeg da
  • 0
Siterer KlM:
Men det skal du være glad for, for da slipper du de utrolige dårlige dubbede amerikanske versjonene av Naruto.


Word!
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Ok, for å vri på spørsmålet. Hva er det som er så spesielt med denne Obito?
Jeg sparker rompe
  • 0
Obito var bestevennen til Kakashi. De hadde et Naruto-Sasuke forhold, men så ble Obito most under en stein. Da ga han sitt venstre øyet, som nettop hadde aktivert Sharingan, til Kakashi som hadde fått kutta ut sitt, og så...
Argh! Kan du ikke bare lese det på OneManga.com?!

Her er linken http://www.onemanga.com/Naruto/239/01/ Derfra og ca. 4 eller 5 kapitler fremover er Kakashi Gaiden. Husk at manga leses fra høyre mot venstre.
Run away, fight another day...
  • 0
Siterer KlM:
Citerer kokiri:UCHIA MADARA

er ikke sikkert, din bolle


joda, din wienerstang http://www.onemanga.com/Naruto/396/17/

eid nå eller?

Lagt til 2008-04-11 17:18:
in your FACE!
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
Jeg sa jo at itachi ikke kunne tape for sasuke hvis ikke han ville tape, tipper det er det som er greia
I come upon a silver, striped mushroom and I fa la la la ly la ly.
  • 0
  • KlM
  • KlM
Siterer kokiri:
Citerer KlM:Citerer kokiri:UCHIA MADARA

er ikke sikkert, din bolle

joda, din wienerstang http://www.onemanga.com/Naruto/396/17/

eid nå eller?

Lagt til 2008-04-11 17:18:
in your FACE!


Jeg skrev den kommentaren i går da ditt suppehue.

besides, det beviser ingenting. Han konfronterte naruto og kakashi og jeg tror han ville gjort en liiiten gest ut av det hvis han var Obito.
Jeg er nå ganske dum nå jeg da
  • 0
sitter også og venter på å finne ut av hva obito har med dette å gjøre, gir ikke helt slipp på at det er en sammenheng mellom madara og obito. de er altfor like til at det ikke er det

og madara ser jo ikke nesten sånn ut engang i flashbacken
I come upon a silver, striped mushroom and I fa la la la ly la ly.
  • 0
  • KlM
  • KlM
Siterer gray fox:
gir ikke helt slipp på at det er en sammenheng mellom madara og obito.


Jeg skal innrømme at jeg mener nå at det har en sammenheng, men at Obito er Madara er bare altfor åpenlyst.
Jeg er nå ganske dum nå jeg da
  • 0
ja, da er tobi uchiha madara, sweet.. og itachi prøver å beskytte emo'n mot madara, og vi får vite mer om den kompliserte historien bak itachi neste gang..

jeg vil bare si en ting Naruto anime'en har tatt turen og blitt driiitræva, de klarer ikke å henge på mangaen i det hele tatt og nå driver de med enda en sidetrack i historien en ny arc??!! Som om en enkel kamp ikke tar opp mange nok episoder i utgangspunktet!!! Den har blitt så drittreig!

Noen enig, eller står jeg aleine her?

Til Nipaw: du kan lese mangen på onemanga.com og laste ned episodene på dattebayo.com (er bare fra ep. 99 her så de første 100 må du finne på andre bittorrent sider)
  • 0
  • KlM
  • KlM
Siterer L00nie:
jeg vil bare si en ting Naruto anime'en har tatt turen og blitt driiitræva


Naruto Shippuuden kan gå hjem og vaske trusa si.
Jeg er nå ganske dum nå jeg da
  • 0
Siterer KlM:
Citerer kokiri:Citerer KlM:Citerer kokiri:UCHIA MADARA

er ikke sikkert, din bolle

joda, din wienerstang http://www.onemanga.com/Naruto/396/17/

eid nå eller?

Lagt til 2008-04-11 17:18:
in your FACE!

Jeg skrev den kommentaren i går da ditt suppehue.

besides, det beviser ingenting. Han konfronterte naruto og kakashi og jeg tror han ville gjort en liiiten gest ut av det hvis han var Obito.


Jeg skrev UCHIA MADARA i går jeg også, din lapskaus.

Lagt til 2008-04-11 21:46:
eid igjen
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
  • KlM
  • KlM
Kokiri: Blargh blarg Madara blargh blargh obito

KlM: Blarf blarf Kakashi blarf blarf naruto

vi vet begge hvor dette kommer til å ende : P
Jeg er nå ganske dum nå jeg da
  • 0
Enig med L00nie, anim~een blir bare værre g værre.

Angående Obito-Madera, kansje Madera gjør som Orochimaru og hopper fra krop til krop. For det er jo ganske usansynelig at han har overlevd i 5 generasjoner. Men det er jo en tegneserie da.
Run away, fight another day...
  • 0
  • KlM
  • KlM
Madara kan IKKE være Obito

Her er grunnen.

(The First Hokage) As leader of the Senju clan of the forest, he formed an alliance with the leader of the Uchiha clan, Madara Uchiha

Madara's clan eventually banded together with that of the future First Hokage to create Konoha.

The Third Hokage is a former student of the First and Second Hokage.

tatt fra wikipedia.

Den tredje Hokage er langt eldre enn Kakashi (som er jevngammel med Obito) , men den tredje Hokagen er yngre enn den første Hokagen. Madara og den første Hokagen grunnla Konoha sammen, på dette tidspunktet var Obito antagelig ikke en gang født, og hvis han var det kunne han definitivt ikke ha grunnlagt Konoha, for den var allerede grunnlagt (Av Madara og den første H) når de trente under den fjerde Hokagen.

Ergo: Obito kan ikke være Madara.

Skulle Madara være Obito, så har Kishomoto gjort en gedigen feil.

Og jeg lurer på om du forveksler Obito med Tobi (Han med maska)

Siterer kokiri:
eid igjen


Hvem ble eid nå?
Jeg er nå ganske dum nå jeg da
  • 0
Som sagt, kansje han hopper fra krop til krop. Madera altså.
Og vi "forveklser" ikke Obito med Tobi. Dette er bare min mening, men jeg tror de er som den hellige treenighet. De er tre sider av samme person (Obito, Tobi og Madera).

This is just a gues but; Madera hopper fra krop til krop, Obito blir most under en stein, Madera finner ham og tar kroppen hans før alt raser sammen.
Et sted mellom disse møter han Pein og Konan (og muligens Yahiko?) og lærer ham et og annet om en sjel i flere kropper. Så danner de Akatsuki og historien vi alt kjenner blir til.

Dette er bare ren gjetting uansett.
Run away, fight another day...
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!