Gamereactor Norge. Gamereactor er Nordens største gaming site. Vi står altid klar med de seneste nyheder og anmeldelser af de nyeste spil. Blogs og brugeranmeldelser er også en stor del af siden, og så har vi nturligvis Danmarks bedste gaming forum. Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Naruto-tråden [SPOILERS]

Siterer D-devil:
Men hvem tror dere vinner av den fighten?

Itachi ofc. Det kan jo ikke være noen andre.
Veni vidi vici
  • 0
Ikke drep meg nå, men Naruto har bare blitt dårligere og dårligere, filler hell like no other. Blir dog mer spennende nå som Sai er med i animen.
"Let's make cancer feel foolish!" Dr. Jan Itor- Scrubs
  • 0
Du leser ikke mangaen, I see. Der er det spennende som fy!

Og det er ikke fillers i animeen nå.
Veni vidi vici
  • 0
  • KlM
  • KlM
personlig synes jeg naruto shippuden SUGER HARDE ESEL BALLER! les mangaen i stedet, den er en million ganger bedre.
Jeg er nå ganske dum nå jeg da
  • 0
Det ser dårlig ut for cyrbabyen nå. Egentlig så bryr jeg meg ikke om hvem som vinner. Liker ingen av de to, men jeg hater Sasuke mest!
Jeg sparker rompe
  • 0
Hah, du elsker Itachi. Jeg vet det. Du har sagt det til meg.

Dø, Sasuke, DØ!
Veni vidi vici
  • 0
Saksuke er en emo shitkid .
Siterer Xenphon:
Du leser ikke mangaen, I see. Der er det spennende som fy! Og det er ikke fillers i animeen nå.

Ikke nå nei, men det var tider da man like godt kunne hoppe over et par episoder . Mangaen prøvde jeg, men klarer det bare ikke på internet, har en bok fetish (Misforstå meg riktig..).
"Let's make cancer feel foolish!" Dr. Jan Itor- Scrubs
  • 0
Bumpz.

Ja, ser ut som det blir en conclusion på neste chapter, da?
  • 0
tviler på det, satser pengen mine på itachi
I come upon a silver, striped mushroom and I fa la la la ly la ly.
  • 0
Til alle som heier på Itachi: Oi da. Dette gikk jo ikke så bra, eller hva?
Run away, fight another day...
  • 0
Siterer Snodig Gutt:
Til alle som heier på Itachi: Oi da. Dette gikk jo ikke så bra, eller hva?

Dante, jeg ber om tillatelse om å starte min verbale krig mot Snodig Gutt.
Veni vidi vici
  • 0
Stress ned. Jeg heia også på Itachi. Men som jeg håper du er klar over. Det er snakk om en tegne serie og vi burde ikke ta det altfor seriøst eller hva?
Sasuke dauer nok han å, så bare slapp av.
  • 0
Igjen, Dante, give me permission!
Veni vidi vici
  • 0
Stiller meg på siden til Snodig Gutt. Og du vet åssen argumentene min er Xenphon You are goin down.
Jeg sparker rompe
  • 0
håper naruto blir enda sterkere snart.
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
Han må vel det, hvis han skal knekke resten av akatsuki...

Gleder meg til å se ansiktet til Tobi.
  • 0
Siterer CeroX:
Stiller meg på siden til Snodig Gutt. Og du vet åssen argumentene min er Xenphon You are going down.

Die, jackass, die!

Siterer Snodig Gutt:
Gleder meg til å se ansiktet til Tobi.

Ja, det skal bli artig å se hvordan han ser ut. Han sett frem til det.

Blir også artig å se hvordan Tsunade tar Jiraya's død + hva som skjer med den scrollen frosken kommer med. Den stammer jo fra Yondaime og handler om Nine-Tails. Det må være noe med hvordan virkelig dra nytte av kreftene til Nine-Tails.
Veni vidi vici
  • 0
Ja det hadde vært knalltøft...

Jeg hadde nesten glemt det med Jiraya og frosken hans. Denne mangaen slutter aldri å holde meg i spenning.
  • 0
  • KlM
  • KlM
han er død.
Jeg er nå ganske dum nå jeg da
  • 0
Jiraya er død, ja, men han sendte avgårde en frosk med en scroll som mest sannsynlig inneholder noe om Nine Tails.
Veni vidi vici
  • 0
Eller en snasen hemmelighet som Pain hadde eller noe. Håper egentlig vi får vite litt mer om når Pain og Konan var småunger.
  • 0
Er ikke Tobi egentlig Uchiha Madara eller hva han heter?
Jeg sparker rompe
  • 0
Ifølge ham selv og Itachi, jo.
Men vi skal ikke utelate Obito heller... Si hva dere vil, men jeg håper nesten at Tobi er Obito, ellers blir jeg litt skuffa over alle de tilfeldige likhetene de har.
  • 0
jeg tror tobi er obito... håret,sharingan, skruer rundt omkring på kroppen ( ble jo liggende under stein)
har veldig mange likheter.

elsket kampen sasuke vs itachi. sasuke vant da..
A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!