Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Naruto-tråden [SPOILERS]


Siterer KlM:
http://www.youtube.com/watch?v=QkcGkRY5gWw&NR=1

Oppfølgeren er bedre

http://www.youtube.com/watch?v=s2rTcW9pyZI

for å ikke nevne denne

Mente egentlig å legge ut toer'n, men Youtuben funker ikke på PC'en min, så jeg trudde det var den jeg la ut.
Girl, I want to treat you like my favorite Pokemon: put you in a confined space until I need you, and send you to the hospital when necessary.
  • 0
Siterer KlM:
Nei, Sasuke må ikke dø. orker ikke tanken på all sytinga fra Sakura!


da satser vi på at itachi knerter sasuke og rett før sytinga starter knerter han sakura også^^

Siterer alex_9691:
Itachi kan jo ikke drepe han enda da. Han trenger jo øynene hans "etter" at han far fått mangekyo, men det var kult å få vite litt mer story bak alt, med tanke på madara og first.


husker ikke han sa noe om at han måtte ha mangekyo
I come upon a silver, striped mushroom and I fa la la la ly la ly.
  • 0
Siterer gray fox:
Citerer KlM:
Nei, Sasuke må ikke dø. orker ikke tanken på all sytinga fra Sakura!


da satser vi på at itachi knerter sasuke og rett før sytinga starter knerter han sakura også^^

Synes Sasuke og Sakura er kewle, jeg.
Girl, I want to treat you like my favorite Pokemon: put you in a confined space until I need you, and send you to the hospital when necessary.
  • 0
sasuke er bare plagsom sutreunge, sakura var bare ubrukelig men ho har forbedret seg kraftig etter timeskippen. Det er min mening hvertfall
I come upon a silver, striped mushroom and I fa la la la ly la ly.
  • 0
Meeeneh hvorfor tokk ikke Itatch øya til sasuke når han var liten? han var jo så oppsatt på at han skulle skaffe seg mangekyo. Det er noe som ikke helt passer inn her, eller som jeg ikke har fått med meg iallefall.
"Now, my Mamma always told me that miracles happen every day. Some people don't think so, but they do."
  • 0
da hadde han ikke sharingan i det hele tatt
I come upon a silver, striped mushroom and I fa la la la ly la ly.
  • 0
Den kombinerte mangekyo sharinganen til Madera var kul, men hvis han kombinerer ALLE mangekyoene vi har sett hittil (egentlig bare 4) skjer det 3 ting med øynene dine:
-De blir extremt mega ultra hyper super kraftige.
-Du kommer til og kunne se med dem, selv etter du er lenge død og begravet.
-De blir sorte klosser.
Run away, fight another day...
  • 0
Siterer gray fox:
sasuke er bare plagsom sutreunge, sakura var bare ubrukelig men ho har forbedret seg kraftig etter timeskippen. Det er min mening hvertfall

Ja, FØR timeskippen var ho jo skikkelig teit!

Men åssen er Sasuke sippeunge?
Girl, I want to treat you like my favorite Pokemon: put you in a confined space until I need you, and send you to the hospital when necessary.
  • 0
Sasuke er emo kid. Jævla sutreunge.. Buuhu, broren min drepte klanen min, nå skal jeg banke han! Bah, drittunge.

Go, Itachi. Da de forbanna øynene! "This is my reality!"

JAAA! TA DEM! LA UNGEN DØ! JAAAAAAAAA!
Veni vidi vici
  • 0
Siterer Ikki-kun:
Men åssen er Sasuke sippeunge?


"ååå stakkar meg, boren min knerta hele klanen min så nå må jeg være drittsekk mot alle i verden og bare tenke på hevn hele tiden" ikke det at det ikke hadde sugd om noen hadde drept hele familien min men nå er ikke dette den virkelige verden så vi kan ikke sammenlignes med ekte folk (en ekte person hadde nok blitt slengt inn på Eg), men jeg kan jo sammenligne sasuke med Vash i trigun siden begge to er fra en animeserie, de har opplevd omtrent det samme (brødrene dreper alle de er glad i ) og du ser ikke vash sippe som en drittunge om hevn eller hore seg ut til pedofiler*host*orochimaru*host* for å bli sterkere
I come upon a silver, striped mushroom and I fa la la la ly la ly.
  • 0
Sasuke is teh supreme WIMP. Jeg vil se Rock Lee banke stumpen hans så hardt.

Og PLIZ la Gai eller Kakashi eie broren hans også
Alltid beret! sa motespeideren.
  • 0
Yess da ser ut som jeg muligens hadde delvis rett, hvertfall sånn det ser ut etter det nyeste kapittelet. Men det er en mulighet for at det hele blir snudd og Sasuke tar Itachis øyne.. La oss håpe det ikke skjer.
PLUMBO - NORGES ORIGINALE AVLØPSÅPNER GJENNOM GENERASJONER
  • 0
Ser dårlig ut for Sasuke nå, ja. Itachi Owner han noe sinsykt og Zetsu henger i taket over dem.
Hvor er superman når man trenger ham?
Run away, fight another day...
  • 0
Superman is also known as Itachi <3
Veni vidi vici
  • 0
Siterer Snodig Gutt:
Ser dårlig ut for Sasuke nå, ja. Itachi Owner han noe sinsykt og Zetsu henger i taket over dem.
Hvor er superman når man trenger ham?


i en annen serie.


jeg tror at serien nærmer seg en slutt.
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
Det tror jeg også. Det er egentlig på tide også, for det finnes grenser for hvor lang serien skal være.

Jeg tror også Bleach er på vei mot en slutt, mens One Piece fortsatt har et stykke igjen.
Veni vidi vici
  • 0
Typisk... Den serien jeg synes er minst spennende av de tre har mest sansynelighet for og fortsette...
Uansett er det nok riktig. Naruto sluttere nok etter de har kverka Akatsuki og Bleach når de kverker Aizen...
*whine* *whine*
Run away, fight another day...
  • 0
Siterer gray fox:
Citerer Ikki-kun:Men åssen er Sasuke sippeunge?

"ååå stakkar meg, boren min knerta hele klanen min så nå må jeg være drittsekk mot alle i verden og bare tenke på hevn hele tiden" ikke det at det ikke hadde sugd om noen hadde drept hele familien min men nå er ikke dette den virkelige verden så vi kan ikke sammenlignes med ekte folk (en ekte person hadde nok blitt slengt inn på Eg), men jeg kan jo sammenligne sasuke med Vash i trigun siden begge to er fra en animeserie, de har opplevd omtrent det samme (brødrene dreper alle de er glad i ) og du ser ikke vash sippe som en drittunge om hevn eller hore seg ut til pedofiler*host*orochimaru*host* for å bli sterkere


Det er så SANT! Hater når han skal sitte og sutre om alt mulig faen!
Tragedie er når jeg kutter meg på fingern. Komedie er når DU ramler ned i et åpent kumlokk og dør
  • 0
Siterer Snodig Gutt:
Typisk... Den serien jeg synes er minst spennende av de tre har mest sansynelighet for og fortsette...
Uansett er det nok riktig. Naruto sluttere nok etter de har kverka Akatsuki og Bleach når de kverker Aizen...
*whine* *whine*


slapp av, hvis det slutter med at de kverker akatsuki kan du nok forvente at de lager hvertfall en film eller noe sånt med Kabuto og orochimaru.... som nå er mer som Kabuchimaru
I come upon a silver, striped mushroom and I fa la la la ly la ly.
  • 0
You can't kill Superman (aka Itachi)
Veni vidi vici
  • 0
Amaterasu ftw! Grill han, Itachi! GRILL HAN!
Veni vidi vici
  • 0
men hvis han amaterasuer sasuke tilbake til steinalderen er det ikke da en stor sansynelighet for at øynene hans blir svidd også?
I come upon a silver, striped mushroom and I fa la la la ly la ly.
  • 0
Dæven, spennende det siste chapteret.

Men hvem tror dere vinner av den fighten?
  • 0
Siterer D-devil:
http://img222.imageshack.us/img222/9162/stgd5kh1.jpg

http://fc01.deviantart.com/fs26/f/2008/038/4/2/Gimme_ur_eyes_b
y_sharingandevil.jpg

xD
LOOL LER TIL JEG BLØR I HALSEN!!!!

SPENT PÅ HVORDAN KAMPEN UTFOLDER SEG

ps: på mine bilder, ligger et bildet av kakashi uten maske. (får vi i det hele tatt SE han uten? isåfall, hvor?
A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!