Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Naruto-tråden [SPOILERS]


  • Los
  • Los
"Due to circumstances beyond Dattebayo's control, there will be no release of Naruto Shippuuden today. There is currently no estimate for the release of this episode. Asking about release time in feedback will result in immediate and permanent BAN.

Additionally, Naruto Shippuuden will not air again until 10/18/2007 as stated in this weeks episode. The next two weeks Dattebayo will release Pitagora Switch in place of Naruto.

This is not a troll."

Nooooooooooooooooooooooo!!!! Og jeg som gledet meg sånn...
Vis vinden løye går e rett på tryne
  • 0
jaja, det var vist ikke riktig det jeg trudde om Pain uansett, det var vel helt greit kapittel, men jeg bare hater sånne slutter "it couldn't be... this boy is..." også sluttern så må vi vente en hel uke på å få vite det....
"9x-7i>3(3x-7u)" finn i
  • 0
tror at de fleste her gleder seg til naruto rise of a ninja
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
Nei, egentlig ikke.

Men jeg gleder meg til neste kapittel i Naruto ^^ Vil vite mer om Pain!
Veni vidi vici
  • 0
Hehe..
Samme her. Tror kanskje flere gjør det også
  • 0
endelig nytt kapittel
  • 0
Kan Jiraya slå Pain, selv om Jiraiya er en av Sannin. Dette kan bli meget spennede, da Pain har den sterkeste av tre øyeteknikker.
Veni vidi vici
  • 0
Nå har jeg sett de første 80 episodene...

Må si at de siste 20 har vært møkk kjedelige.
De trakk det alt for langt ut.

Og demonen Gaara hadde inni seg, wtf!
Jeg hadde forventa litt mer når det først har tatt så jævla lang tid før den slapp ut.
  • 0
Hei, jeg har akkuratt lest manga, men er det noen som vet når den nye chaptern kommer ut? er det 1 uke vent tid som i episodene?
everyone has a Dark side
  • 0
Ja, det er en uke mellom hvert chapter.
Veni vidi vici
  • 0
så det kommer en ny hvær Fredag?
everyone has a Dark side
  • 0
Eller lørdag.
Veni vidi vici
  • 0
Jeg skjønner, takk for hjelpen.
everyone has a Dark side
  • 0
Siterer Xenphon:
Kan Jiraya slå Pain, selv om Jiraiya er en av Sannin. Dette kan bli meget spennede, da Pain har den sterkeste av tre øyeteknikker.


lurer på hvem den nye frosken er jeg og hva den kan gjøre
I come upon a silver, striped mushroom and I fa la la la ly la ly.
  • 0
hvor mange episoder har kommet?
  • 0
Det har kommet 220 episoder av den orginale serien, mens det har kommet 30 episoder av shippuuden serien.
  • 0
  • RDB
  • RDB
Siterer zeemoth:
Det har kommet 220 episoder av den orginale serien, mens det har kommet 30 episoder av shippuuden serien.

Men er ikke rundt 121-220 fillers?
  • 0
er på 170 nå...

hoppet over den "cursed ninja" delen...
Jækla mange kjedelige episoder nå ass
  • 0
ca. 140 til 220 er bare fillers. Du kan bare hoppe over til Shipuuden, siden du ikke går glipp av noe, du tjener heller noe. Du slipper å se dårlige Naruto episoder.
Veni vidi vici
  • 0
okey

da gjør jeg det
  • 0
Forbanna helg. Ikke noe Naruto. Måtte klare meg med Bleach og One Piece, som eier, though, men ville også ha Naruto.
Veni vidi vici
  • 0
Siterer Xenphon:
ca. 140 til 220 er bare fillers. Du kan bare hoppe over til Shipuuden, siden du ikke går glipp av noe, du tjener heller noe. Du slipper å se dårlige Naruto episoder.


Oy! Ikke skip Shippuuden episodene hvis du ikke leser mangaen. Da mister du jo hele historien!
Run away, fight another day...
  • 0
han mente han skulle skippe til shippuden episodene da
I come upon a silver, striped mushroom and I fa la la la ly la ly.
  • 0
Ja, korrekt. Hvorfor skulle jeg si at man skal skippe Shipuuden? Det er jo der moroa begynner igjen.

Btw, nå virker det som om kampen mellom Itachi og Sasuke står for tur. Hvis Itachi blir drept av emo Sasuske, kommer jeg til å dra til Japan for å banke opp personen som lot det skje. Ikka faen om Itachi kan bli drept av Sasuke. Itachi er best! Greit, hvis Sasuke får hjelp kan jeg godta det, men han skal ikke ha sjangs 1vs1.

Og hva med Madara vs Konoha shinobi. Det må jo bli tøft. Jeg lurer på om han virkelig avslører hvem han er da. Kanskje vi får se noe kult fra Naruto også?
Veni vidi vici
  • 0
Siterer Xenphon:
Btw, nå virker det som om kampen mellom Itachi og Sasuke står for tur. Hvis Itachi blir drept av emo Sasuske, kommer jeg til å dra til Japan for å banke opp personen som lot det skje. Ikka faen om Itachi kan bli drept av Sasuke. Itachi er best! Greit, hvis Sasuke får hjelp kan jeg godta det, men han skal ikke ha sjangs 1vs1.


tipper sasuke taper til han får hjelp av naruto og vinner
I come upon a silver, striped mushroom and I fa la la la ly la ly.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!