Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Naruto-tråden [SPOILERS]


Endelig nytt kapittel
Et sinsykt bra et å...
  • 0
dritbra kapittel fikk en del ny info der
"9x-7i>3(3x-7u)" finn i
  • 0
Jeg har lyst på mer... NÅ!
Veni vidi vici
  • 0
  • RDB
  • RDB
Jeg har gått til verdens ende og tilbake igjen, og har derfor ikke vært så mye på denne tråden, men nå er jeg iallefall tilbake.

Anyways: I told u guyz at Fourth var faren til Naruto!!!!! F*** YEAH!!!!
Mener også å ha nevnt at jeg trodde lederen til Akatsuki var Fourth.

Uansett så virker det som Akatsuki-storylinen begynner å gå mot slutten.
Kanskje hele Naruto-serien, også?
  • 0
Ja, jeg tror nok serien nærmer seg slutten. Det begynner å bli mye nå.
Veni vidi vici
  • 0
  • RDB
  • RDB
Siterer Xenphon:
Ja, jeg tror nok serien nærmer seg slutten. Det begynner å bli mye nå.

Men så er det jo et håp om at det fortsetter.

Husk at dette er bare om Sasuke+litt politiske greier om Akatsuki.
Serien handler tross alt om Naruto hovedsakelig.

Dvs. at jeg håper at serien fortsetter i Naruto sitt quest om å bli Hokage.
Men så la jeg også merke til at i en samtale mellom Tsunade og Jiraya så sa de at de to som kunne overta som Hokage var Kakashi og Naruto....
  • 0
Så lenge serien forblir populær, så har han nok ikke noe i mot å tegne mer, men jeg tror nok ikke vi får se helt til Naruto blir Hokage. Da blir det nok heller noe sånt som 15 år etter greier.

Btw, tror dere Naruto kommer til å lære å bruke mye mer av Nine-Tails sin chakra? Det var jo det Jiraiya snakka om.
Veni vidi vici
  • 0
poenget er vel at når naruto blir sterk nok kan han bruke alt av kyubi kreftene sine, samme som gara kan og ho two-tail dama som var med i noen sider. det er hvertfall min teori
I come upon a silver, striped mushroom and I fa la la la ly la ly.
  • 0
Også er det jo slik at det er et stort gap mellom kreftene til nine-tails og Shukaku og two-tails.. Naruto har en mye større jobb foran seg.
Veni vidi vici
  • 0
Hvilken internettside leser dere mangaen fra?
"Now, my Mamma always told me that miracles happen every day. Some people don't think so, but they do."
  • 0
Jeg pleier å laste ned fra mangahelpers.com eller mangashare.com (bsmanga.com).
Veni vidi vici
  • 0
Takk takk

EDIT: Bare en ting til, er det dunt å begynne å lese den før jeg er ferdig med animen?
"Now, my Mamma always told me that miracles happen every day. Some people don't think so, but they do."
  • 0
  • RDB
  • RDB
Siterer alex_9691:
Takk takk

EDIT: Bare en ting til, er det dunt å begynne å lese den før jeg er ferdig med animen?

Neida, absolutt ikke. (med mindre du begynner å lese lengre fremme en du har kommet med animeen).

Men mangaen har kommet mye lengre en animeen. Dvs. ingen overraskelser i animeen lengre.
  • 0
okies takk.
"Now, my Mamma always told me that miracles happen every day. Some people don't think so, but they do."
  • 0
Hvis du skal få tak i mange maga kapitler, burde du laste ned fra narutofan.com. De har alle.
Veni vidi vici
  • 0
ah, ja jeg vil jo helst starte fra begynelsen
"Now, my Mamma always told me that miracles happen every day. Some people don't think so, but they do."
  • 0
vis dere skal se hele serien eller alle der han er større (naruto altså.. ) gå til
WWW.NARUTOMAGIC.COM der ser du alle episodene til naruto,bleach,deathnote,full metal alchemist osv... dritbra side!!! du kan laste ned episodene ogå.. laster ned nmr 20 i denne stund
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
Steike .. Nå begynner det å ta seg opp her. Naruto finner Sasuke og Jiraya kjenner både Konan og Pain? Damn, spennende!
Veni vidi vici
  • 0
og pain har tydeligvis flere kropper han kan benytte seg av for forskjellige anledninger... drittspennende
"9x-7i>3(3x-7u)" finn i
  • 0
Og hvem var personen i den nye kroppen? (antar at han har drept personen og brukt en jutsu for å overta kroppen) .. Det virker som om det kanskje er en person som Jiraya har en tilknytning til.
Veni vidi vici
  • 0
Siden jeg ikke leser mangaen, men like vel vil vite hva som skjer.
Kan Gaara bruke sand kreftene sine etter at Akatsuki fjerner Shukaku (eller noe)?
Run away, fight another day...
  • 0
det vet vi ikke noe om ennå, siden det ikke har kommet noe nytt angående gaara
  • 0
ja det kan han^^ hvertfall noe av det, men sikkert ikke like bra
I come upon a silver, striped mushroom and I fa la la la ly la ly.
  • 0
oi, sjekk her http://manga.bleachexile.com/naruto/122/16/

hvis Pain og Konan virkelig er Jiraya's studenter så er det dem som står ved siden av yondaime da er pain's ekte kropp egentlig dritstøgg da
"9x-7i>3(3x-7u)" finn i
  • 0
  • RDB
  • RDB
"Ask yourself: Why has he got his hat pulled down like that?"

"He's fuck-ugly."

"Or he doesnt want you too se his face."

"Because he's fuck-ugly."

Minna litt om en slags ond tvillingbror til Choji.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!