Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Naruto-tråden [SPOILERS]


Siterer Bomberman:
Og væær så snill Kishi, vis mer Sasuke!!


Er faktisk enig. Ser mye mer frem til å få sett noe nytt fra Sasuke, enn at Naruto "kicker ass" hvert bidige kapittel.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Noen andre som har lest 559?

Spoiler:At madara ble gjennomlivet wut?
What is dead may never die
  • 0
Jepp. Leste tidligere i dag. Der forsvant ivertfall teorien om at Spoiler:duden med maska, som obviously IKKE er Madara, er Madara. Så da er spørsmålet. Hvem er duden med maska? Kan det være Obito? Snodig Gutt, teorien din ble akkurat tre hakk mer sansynlig.

Selv om jeg føler det er unødvendig med spoilertags, i en allerede spoilertagget tråd, gjør jeg det for folk som bare ser animeen, som deg Soraki, osv...
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Siterer dark samus nemesis:
Jepp. Leste tidligere i dag. Der forsvant ivertfall teorien om at Spoiler:duden med maska, som obviously IKKE er Madara, er Madara. Så da er spørsmålet. Hvem er duden med maska? Kan det være Obito? Snodig Gutt, teorien din ble akkurat tre hakk mer sansynlig.

Selv om jeg føler det er unødvendig med spoilertags, i en allerede spoilertagget tråd, gjør jeg det for folk som bare ser animeen, som deg Soraki, osv...


Spoiler:Funderte på den teorien selv, inntil Tobi ble sånn: Bah, mah powar, bah, uchia madaras powah, Bah bah bah. så etter det innså jeg at det ble bare usannsynelig at tobi skulle være obito, men nå er det mer sannsynelig
What is dead may never die
  • 0
Siterer Hopetify:
Spoiler


Yeah, har tenkt mye det samme.
Ikke siter spoilertags, btw! De forsvinner av en eller annen teit grunn om man siterer tekst som er markert med spoilertag.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Det var da pokker så lenge den båtturen skulle vare da! Hvor skal de anyways?

Siterer dark samus nemesis:
Selv om jeg føler det er unødvendig med spoilertags, i en allerede spoilertagget tråd, gjør jeg det for folk som bare ser animeen, som deg Soraki, osv...

Settes pris på
Just kill him with your awesome
  • 0
Siterer Soraki:
Settes pris på


Bare hyggelig. Vet hvor surt det er å få spoilers selv, så derfor gjør jeg mest mulig for at andre ikke skal få dem også

Har foresten, som jeg nevnte i Manga & Anime-tråden, droppet Naruto Shippuden animeen. Jeg gav rett og slett opp. Mangaen holder i bøttevis, animeen ble rett og slett for langdryg og latterlig.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Siterer dark samus nemesis:
Har foresten, som jeg nevnte i Manga & Anime-tråden, droppet Naruto Shippuden animeen. Jeg gav rett og slett opp. Mangaen holder i bøttevis, animeen ble rett og slett for langdryg og latterlig.


Sluttet å se det selv for et par måneder siden >_> Bedre å lese altså? Kanskje jeg begynner med det i stedet
Pray for the Kahn's mercy.
  • 0
Siterer Andrilza:
Bedre å lese altså?


Bedre, ja. Ikke direkte bra det heller. Har mistet nesten all troen min til Kishimoto og Naruto. Det eneste som holder meg gående er fordi Naruto er den serien som fikk meg skikkelig inn i manga & anime mediet. Så derfor føler jeg meg nesten forpliktet til å fullføre serien. Gleder meg faktisk til den er ferdig.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
OMFG, for et awesome chapter! Elsker hvordan historien utvikler seg. Hadde vært sykt med en kamp mellom Sasuke og Madara faktisk! :o
  • 0
Spoiler:Tobi er ikke Madara allikevel :/

Kanskje Obito teorien er tilbake

Pluss Sharingan --> Rinnegan
"When you fight, it doesn't matter how many enemies you kill. If you fail to protect what you're supposed to protect, you lose."
  • 0
Madara, the haxmaster..
  • 0
Den siste manga-releasen....

One word! AWESOME!!!!
Nothing is true, everything is permitted.
  • 0
La oss få litt aktivitet tilbake til denne tråden! Så nettopp episoden hvor Konan døde; utrolig trist og skikkelig poetisk når den siste brikken ble rød, som om de alle var sammen igjen.
Just kill him with your awesome
  • 0
Heisann sveisann!
Tok bare turen innom for å si (spoilers ohoi!)
.Spoiler poiler poiler:"Hva var det jeg sa!" angående Tobi = Obito, som så mange i denne tråden argumenterte mot mens jeg og noen få andre her argumenterte for i våre yngre dager, aka i forfjor en gang

Lagt til 2012-09-17 19:29:
Siterer dark samus nemesis:
Jepp. Leste tidligere i dag. Der forsvant ivertfall teorien om at Spoiler:duden med blahblah, som obviously IKKE er blahblah, er blahblah. Så da er spørsmålet. Hvem er duden med blahblah? Kan det være blahblah? Snodig Gutt, teorien din ble akkurat tre hakk mer sansynlig.

Selv om jeg føler det er unødvendig med spoilertags, i en allerede spoilertagget tråd, gjør jeg det for folk som bare ser animeen, som deg Soraki, osv...


Hurra!
Run away, fight another day...
  • 0
Det begynner å bli ganske spennende i mangaen nå.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Siterer albaga:
Det begynner å bli ganske spennende i mangaen(Internett) nå.


Gjentar det.

Spoiler poiler:Kampen mellom Naruto og Obito er awesome. Forventet litt mer av Obito fordi han er skurken, men jaja. Ten Tails er heller ikke så imponerende som jeg trodde han skulle bli. Tror Kishi har et annet triks i ermet, tho.

Og hvor er Sasuke? Jeg vet at nesten alle hokagene er døde og Tsunade har en plan om å bringe de tilbake ved å ofre seg selv. Naruto og alle andre kjemper mot Ten Tails, Obito og Madara, men hvor er Sasuke og Orochimaru? Håper vi får se de snart, selv om det begynner å bli spennende på Naruto sin side.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Hellige foster. Kishimoto demonstrerer virkelig hvor harde baller han har i det nyeste kapittelet. HEAVY SPOILER ALERT fra mangaen.

Spoiler:Så da var Neji død. Jeg regner ivertfall med at han er det, med tanke på at merket i panna hans forsvant på dødsleiet hans. Jeg hadde forventet at mange av den eldre generasjonens ninjaer skulle dø, som Gai, Kakashi osv. Men å se Neji, en fra den nye generasjonen dø, var faktisk ganske hardt. Men samtidig fikk jeg veldig mye tro på Naruto som serie igjen. Kishimoto har ivertfall baller til å ta livet av de gode karakterene sine i ny og né, i motsettning til visse andre serier.

Vel, så sant Obito eller Sasuke ikke drar en Rinne Tensei ut av ræva og livner opp hele gjengen da. Da river jeg hodet av noen.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Siterer dark samus nemesis:
Hellige foster. Kishimoto demonstrerer virkelig hvor harde baller han har i det nyeste kapittelet. HEAVY SPOILER ALERT fra mangaen.


Helt enig! SPOILER:

Spoiler:Begynte seriøst nesten å gråte. Og den flashback som kom var veldig godt gjort. Sånn skal en flashback være. Neji har vært en god og veldig sterk karakter og det var veldig trist å se han død. Som du sier DSN har Kishimito baller nok til å la sånne karakterer dø. Dessuten liker jeg hvordan Obito har begynt å endre seg. Måten han sankket til Madara og hva han sa gjorde han til en ekte skurk etter min mening. Han bitcher rundt på Madara og bestemmer hva han skal gjøre. Liker også designet på Ten-Tails. Gjorde ikke det i starten selfølgelig, men da han viste sin fulle form tenkte jeg noe annet.

Med andre ord gleder jeg meg til neste kappitel! Anbefaler også at dere(eller du DSN) abbonerer på en fyr på YouTube kalt Sawyermage7. Han anmelder episodene og kappitlene som kommer ut av Naruto(og andre serier)

http://www.youtube.com/watch?v=U_JKPCDUd-E&list=UU_LDTZuy4
FWeVcsVU2kfoww&index=2
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Damn! Ser ut til at Naruto har følelser for Hinata. Noe som er bra. Naruhina <3

Gleder meg til fortsettelsen. Det begynner å bli ganske spennende nå.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Hehehe. Hashirama er jo utrolig awesome. Trodde han skulle være mer av den seriøse og sure typen, men nei han minner meg om Naruto. Veldig glad og morsom.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Noen andre som har lest det nyeste kapitlet? (627)

Den var utrolig bra og ga meg gåsehud, blant annet. Gleder meg til neste kapittel.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Hva mener folket om mangaen så langt? Chapter 639 var awesome.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Nå skal jeg ærlig innrømme at alt begynner å skli litt ut her.

Er mange karakterer som er tydelig overevnet(overpowered) i forhold til hva de har hatt som utviklingskurve tidligere.
Pluss at det begynner å bli vanvittig vanskelig å skjønne hele plottet nå.

Syntes den rett og slett har viklet seg inn i en stor ball, og jeg sliter med å binde sammen løse ender.

Men det stopper meg ikke fra å lese
Be quiet brain!!! Or I'll stab you with a q-tip!!
  • 0
Siterer Fusion_monkey:
Syntes den rett og slett har viklet seg inn i en stor ball, og jeg sliter med å binde sammen løse ender.


Ja, det kan du si. Jeg syntes serien så helt annerledes ut på slutten enn den har gjort tidligere. Men en del av det var faktisk spennende.

Siterer Fusion_monkey:
Men det stopper meg ikke fra å lese


Hva synes du om avslutningen?
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!