Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Naruto-tråden [SPOILERS]


Siterer masterno:
Har sett opp til 216, nå og det var så heftig. Men jeg likte ikke de siste episodene med sakura fordi det var nesten bare flashback.


De er heldigvis over nå. Håper et blir mindre flashback fremover. Spessielt i den kommende neste kampen, som jeg "liker" ganske godt. Sett bort ifra at en av de som sloss Spoiler:dør.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
217 var en god episode, men den virket litt som en filler, var den det?
Just kill him with your awesome
  • 0
Siterer Soraki:
217 var en god episode, men den virket litt som en filler, var den det?


Deler av den. Men overall en godt gjennomført episode. Delen med Bee som får en dropkick av raikage var jo filler. Veldig unødvendig. Men selvsagt, alle episoder inneholder fillermateriale, men det er jo for å fylle ut tiden, som ligger mye i ordet.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
  • KiDD
  • KiDD
Er det noen andre som savner strategien og listen fra Naruto vs. Pain og tidligere? Jeg synes powerlevlet har økt alt for mye etter det. Nå begynner serien å bli mer og mer lik Dragon Ball hvor kampen avgjøres av hvem som kan lage det største smellet, helst hånd i hånd med epilepsifremkallende lyseffekter.
If you think that's bad, you should read the rest of my posts.
  • 0
Siterer dark samus nemesis:
Danzo har egentlig den mest realistiske og fornuftige tankegangen når det gjelder å beskytte Konoha. Han behandler Sasuke som det han er, en rouge ninja. Ikke mer, ikke mindre. Blir alltid så irritert når Naruto snakker om å "bringe ham tilbake" og alt det tullet. Han bør innse at det er altfor sent for å gjøre noe med det.


Jeg tror faktisk at det er det som skjer til slutt. At Naruto kommer til å overbevise Sasuke om å vende tilbake, men til slutt så er det for sent... Evt. innser Sasuke det selv og begår en heltedåd og redder Konoha xD. Lite trolig though.
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
  • 0
Sett alle episodene og lest mangaen nå, håper de blir ferdig med de filler episodene som holder på foreløpig i Naruto. har lyst å starte på det ordentlige nå siden det kommer til å bli råkult etter det. Men jeg har en annen anime jeg vil anbefale andre som ser på Naruto, jeg har sett bleach men syntes det ikke var så artig ( Må sikkert se mere for å komme inn i det.) men animen heter:

Fairy Tail det er en veldig morsom anime og åpningsangene er konge mye bedre enn naruto sine men selve Naruto animen er bedre da. Men Fairy Tail er også sinnsykt bra.
Yeah Mr.White! Yeah Science!
  • 0
Lenge siden jeg har vært her, ja
Siterer masterno:
Fairy Tail det er en veldig morsom anime og åpningsangene er konge mye bedre enn naruto sine men selve Naruto animen er bedre da. Men Fairy Tail er også sinnsykt bra.

Smak og behag sier jeg bare. Fairy Tail er en god manga, irriterer meg at animeen er så barnevenlig.
Siterer KiDD:
Er det noen andre som savner strategien og listen fra Naruto vs. Pain og tidligere? Jeg synes powerlevlet har økt alt for mye etter det. Nå begynner serien å bli mer og mer lik Dragon Ball hvor kampen avgjøres av hvem som kan lage det største smellet, helst hånd i hånd med epilepsifremkallende lyseffekter.

hahahahahahah
You either die as a real gamer, or you live long enough to see yourself becoming a fanboy.
  • 0
Fillerne som pågår nå er tragiskt dårlige ^^
Just kill him with your awesome
  • 0
Siterer Soraki:
Fillerne som pågår nå er tragiskt dårlige ^^


Det er de jo alltid. Alle fillere suger, spessielt de i Naruto ^^
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Ting å se på i mellomtiden:
Ao No Exorsist. <3
Did you know? John Dies at the End.
  • 0
Siterer djani:
Ting å se på i mellomtiden:
Ao No Exorsist. <3

Herlig anime, anbefales på det sterkeste. Men som en manga leser av serien også så har jeg blitt litt små forvirret om den følger mangaen eller ikke, ser ut som den følger mangaen til tider.
You either die as a real gamer, or you live long enough to see yourself becoming a fanboy.
  • 0
Siterer masterno:
Fairy Tail det er en veldig morsom anime og åpningsangene er konge mye bedre enn naruto sine men selve Naruto animen er bedre da. Men Fairy Tail er også sinnsykt bra.


Hvis du liker Fairy Tail mangaen så bør du lese Rave Master som er skrevet av han samme som skriver Fairy Tail
Rocktober
  • 0
Ao no Exorsist er helt ok, egentlig. Likte mye bedre de to første episodene av den, enn resten av serien. De fikset drama så godt, så hvorfor gikk de over til det typiske school life-settingen? Etter min mening burde de ha ventet til mangaen er ferdig, siden den er mye bedre.

Men nok AoExorsist og Fairy Tail nå. Selv om det ikke er så mye å snakke om i Naruto, grunnet fillers, så er det fortsatt en tråd om Naruto serien...
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Siterer King-of-metal:
dør.
ok skal lese Rave Master å se om det er bra, takker for anbefaling

Lagt til 2011-09-04 00:20:
Men så dere den nye Naruto Manga 553 episoden. /spoiler/ Sykt kult at Naruto har lært seg en ny rasengan som heter Naruto planet. Også er det kult med kombinasjonsteknikk at han kan dytte denne rasengan fremover med Kyuubi Hand. /spoiler/
Yeah Mr.White! Yeah Science!
  • 0
Your spoilertags failed -.-
Just kill him with your awesome
  • 0
Men siden det er en spoilertagget tråd, er det egentlig ikke nødvendig med spoilertags i innleggene. Det masterno satt opp, til tross for at det failet litt, er egentlig ikke nødvendig i det hele tatt.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Ville bare si at jeg synes Sasuke sinnye Eternal Mangekyou Sharingan ser dritfet ut, og den nye Susano'o!!!! fantastisk kapittel!!

http://www.mangareader.net/naruto/553/15
  • 0
Siterer Bomberman:
Ville bare si at jeg synes Sasuke sinnye Eternal Mangekyou Sharingan ser dritfet ut, og den nye Susano'o!!!! fantastisk kapittel!!

http://www.mangareader.net/naruto/553/15


ja, blir veldig kult i neste episode håper vi får se at sasuke begynner å drepe noen fra forcen. Siden det er rart at de har kjempet men det fiendtlige laget har mistet mange. Mens ingen av de snille er døde.
Yeah Mr.White! Yeah Science!
  • 0
Siterer masterno:
Citerer Bomberman:
Ville bare si at jeg synes Sasuke sinnye Eternal Mangekyou Sharingan ser dritfet ut, og den nye Susano'o!!!! fantastisk kapittel!!

http://www.mangareader.net/naruto/553/15


ja, blir veldig kult i neste episode håper vi får se at sasuke begynner å drepe noen fra forcen. Siden det er rart at de har kjempet men det fiendtlige laget har mistet mange. Mens ingen av de snille er døde.


åååh, ikke så veldig spennende chapter det her synes jeg bortsett fra at Third Raikage er en ekte badass! må si jeg likte spesielt godt at Itachi viste nok en gang hvilket geni han er da kan kom fri fra Edo Tensei med Shisui's øye!

men helt enig med deg, vil gjerne se Sasuke ta livet av noen med sine nye skills, og HELST uten Susano'o, den blir bare så OP, og føler ikke helt at det er veldig ninja 'ish at Sasuke bare står helt i ro.. Han burde få opp farten og bruke Blaze Release mer!!!
  • 0
Siterer ps3 er bra:
Lenge siden jeg har vært her, ja
Citerer masterno:
Fairy Tail det er en veldig morsom anime og åpningsangene er konge mye bedre enn naruto sine men selve Naruto animen er bedre da. Men Fairy Tail er også sinnsykt bra.

Smak og behag sier jeg bare. Fairy Tail er en god manga, irriterer meg at animeen er så barnevenlig.
Citerer KiDD:
Er det noen andre som savner strategien og listen fra Naruto vs. Pain og tidligere? Jeg synes powerlevlet har økt alt for mye etter det. Nå begynner serien å bli mer og mer lik Dragon Ball hvor kampen avgjøres av hvem som kan lage det største smellet, helst hånd i hånd med epilepsifremkallende lyseffekter.

hahahahahahah


enig i det, har ikke vært noen dødsfall de får juling som bare det men de dør aldri eller aldri noe blod.

Lagt til 2011-09-09 18:06:
Siterer Bomberman:
Citerer masterno:
Citerer Bomberman:
Ville bare si at jeg synes Sasuke sinnye Eternal Mangekyou Sharingan ser dritfet ut, og den nye Susano'o!!!! fantastisk kapittel!!

http://www.mangareader.net/naruto/553/15


ja, blir veldig kult i neste episode håper vi får se at sasuke begynner å drepe noen fra forcen. Siden det er rart at de har kjempet men det fiendtlige laget har mistet mange. Mens ingen av de snille er døde.


åååh, ikke så veldig spennende chapter det her synes jeg bortsett fra at Third Raikage er en ekte badass! må si jeg likte spesielt godt at Itachi viste nok en gang hvilket geni han er da kan kom fri fra Edo Tensei med Shisui's øye!

men helt enig med deg, vil gjerne se Sasuke ta livet av noen med sine nye skills, og HELST uten Susano'o, den blir bare så OP, og føler ikke helt at det er veldig ninja 'ish at Sasuke bare står helt i ro.. Han burde få opp farten og bruke Blaze Release mer!!!


Syntes det var et ganske bra kapittel. Men det stoppet veldig spennende. Vil se hva som kommet til å skje etter at Naruto hadde brukt det nye angrepet.
Yeah Mr.White! Yeah Science!
  • 0
Er filler-perioden i animen over nå?
Just kill him with your awesome
  • 0
Siterer Soraki:
Er filler-perioden i animen over nå?


Niks.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Da håper jeg virkelig dette er en siste filler-perioden på en lang stund... De har vel masse stoff foran seg nå, mtp. ninjakrigen, etc?
Just kill him with your awesome
  • 0
Stoffet de har på hånd nå, burde holde minst ett års tid. Så dette burde deffinitivt bli den siste fillerarcen på veldig lenge. Viss ikke gir jeg opp hele Naruto animeen snart...
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Jeg har allerede gitt opp animeen. Alle disse fillerarcene tar for mye tid, og det er mye jeg har lest i mangaen som jeg gjerne skulle sett i live action. Og væær så snill Kishi, vis mer Sasuke!!
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!