Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Hva skal du bli?


Drømmer om å bli taxi-sjåfør i New York . Helt serr.
Heihei
  • 0
Siterer NorwayBM:
Pilot: Første prioritet er Jagerflyger, andre prioritet er trafikkflyger.

Jeg har ikke noe imot å fly, men å ha psyken til å være pilot tror jeg nok ikke at jeg har. Tenk deg, en feil..
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Siterer Kronoz:
Kunne ha tenkt meg et slik et selv, eller et helikopter.


Helikoptre er vel veldig vanskelig å fly? Spessielt de skikkelige.
                                • Community Manager og hardware-skribent @ Gamereactor.no •
  • 0
Siterer Paulie:
Drømmer om å bli taxi-sjåfør i New York . Helt serr.


Jasså? Tør jeg spørre hvorfor?
core i5-2500k (klokket 4,5 ghz) | 8gb Corsair Dominator | Gigabyte Geforce GTX 570 | ASUS P8P67 EVO s-1155 | Corsair HX750W PSU | Fractal Design R3 midi-tower
  • 0
hmm, hadde vært artig å være psykolog. føler på en måte jeg er ganske god til å se folk uten å stigmatisere dem. men blir nok politi, håper jeg.
"I get a kick out of being an outsider constantly. It allows me to be creative. I don't like anything in the mainstream and they don't like me."
  • 0
  • Missing Avatar
  • M
Hmm, ønsker å bli politi eller soldat(internasjonal tjeneste). Begge yrkene er der for å hjelpe folk, noe jeg tror vil passe meg bra. DEssuten har farssiden i familien vært politi i tre eller fire generasjoner, og alle gjorde militærtjeneste. Slike jobber er kanskje arvelige? =P
  • 0
Noen ting jeg har vurdert/vil aner ikke helt selv da men ikke no' vits å velge ennå går bare i 7.
1. Jobbe for/grunnlegge et spillfirma å lage masse fete spill (sikkert helt umulig og sikkert 50% av alle på forumet vil det tipper jeg)
2. Få en jobb hvor jeg kan gjøre minst mulig å tjene mest mulig.
3. Vokalist i et band, bare kompisen min lærer seg gitar snart, så vi kan øve...
4. En ting jeg nesten har mest lyst til (fordi jeg vet at det er mulig) er å bli KOKK!!!
  • 0
Fotballproff helt klart!
Haha, du har nettop kastet bort en liten del av livet ditt på å lese en setning i blå skrift! Lev vell videre! Månedens blogg i GR nr 64!!
  • 0
psykolog
er fascinert over hvordan mennesker tenker
Why care when you have the option not to?
  • 0
  • Trym
  • Trym
Siterer Kronoz:
Jeg har ikke noe imot å fly, men å ha psyken til å være pilot tror jeg nok ikke at jeg har. Tenk deg, en feil..


Bare med den instillingen tror jeg du utelukker degselv;) Alle gjør feil, piloter også selvsagt, det er andelen av feil og om du lærer av dine feil som avgjør i stor grad om du er skikket.
Upassende.
  • 0
  • Missing Avatar
  • vegz
NorwayBM, det høres jævli kult ut! Lykke til, håper du klarer det!


Lyst til å jobbe i Forsvaret tror jeg, verve meg til en litt prioritert kampavdeling.
  • 0
Skal bli hobo jeg...
Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
  • 0
Haha, konge!
Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
  • 0
Jeg skal prøve meg som filmregissør.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Oi!

Flytt til Hollywood eller Bollywood
Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
  • 0
hva jeg skal bli ? RIK selvfølgelig !!!

eller gitarist i ett band

eller helikopter pilot
R`n B get the hell away from me...
  • 0
Nei, sånn helt serriøst.
Vil prøve å bli brannmann. Må inn i militeret ett år. Derretter få opplæring på en brannstasjon.
Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
  • 0
Jeg skal ta over for Randy Blythe.
  • 0
jeg har jævelig lyst til å bli radiovert! jobbe i P3 er drømmen, lage mitt eget show, inspirert av Radioresepsjonen! tror det er gøy, men vet ikke hvilken skole jeg skal velge for å få mest mulig undervisning og praksis innenfor radio? noen som vet noe? jeg vet om flere skoler der det er media generelt ogs radio i en kort periode bare...
ETTER AT JEG BEGYNTE MED VITAPRO SNAKKER JEG BARE MED UTESTEMME!
  • 0
Ingen andre enn meg som har søkt / skal søke en retning innen spillutvikling?
Som nevnt så begynner jeg sannsynligvis på reisen allerede til høsten, på Hamar :- )
core i5-2500k (klokket 4,5 ghz) | 8gb Corsair Dominator | Gigabyte Geforce GTX 570 | ASUS P8P67 EVO s-1155 | Corsair HX750W PSU | Fractal Design R3 midi-tower
  • 0
Det var da svært mange konkurenter jeg hadde...

Har også tenkt å bli pilot.
"What is democrasy?That have something to do with young men killing each other."
  • 0
  • Trym
  • Trym
Siterer berkut:
Det var da svært mange konkurenter jeg hadde...

Har også tenkt å bli pilot.


Cheers, gammel er du? Bare så du ikke er umiddelbar konkurrent
Upassende.
  • 0
Nææ, det blir noen år til.
Er 17 år nå. Var fase 1 prøvene vanskelig?
"What is democrasy?That have something to do with young men killing each other."
  • 0
Har tenkt å bli lærer, enten innenfor språkfag eller realfag, muligens begge deler. Skal hvert fall studere til master og så bo en stund/studere i utlandet for å øve språk og få mer erfaring, samt ha det litt gøy. Så vender jeg sannsynligvis nesen hjemover med planer om å undervise på videregående.

Slik fortoner mine planer seg for øyeblikket.
"People who count their chickens before they are hatched act very wisely because chickens run about so absurdly that it's impossible to count them accurately."
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!