Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Du leser/ser/spiller for mye [] hvis du: [lek]


  • Missing Avatar
  • ISAF
Den var jo syk da.

man har spillt for mye kanes wrath når man begynner og omtale seg selv som Legion, og drømmer om Kane
Tungur Knivur
  • 0
Du har spillt for mye Burnout om du dundrer inn i en annen bil i 300 km/t bare for å teste kræsjeffektene.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
Siterer Jack the Lack of Crack:
Du har stirret for lenge på tavla under mattetimen hvis du får tavlefobi!!

Det må være det jeg lider av
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Du har spilt for mye Halo om du tror du kan skyte en person i hodet for å teste om han har overshield.
IMDb Vote History: http://www.imdb.com/mymovies/list?l=29921837
  • 0
Du har vært for mye i Word når du venter på en rød strek under ordene du skriver i kladdeboka.

(det gjorde faktisk jeg...)
Alltid beret! sa motespeideren.
  • 0
Du vet du har spilt for mye hvis du sier: "Bra graffik ass!" Når du går ut døra...
  • 0
du spiller alt for mye spill når du blir overrasket over den syke grafikken på omgivelsene hver gang du går en tur på meny...

sry bluebeard
He attacked everything in life with a mix of extraordinary genius and naive incompetence, and it was often difficult to tell which was which.
  • 0
(Dette har jeg gjort sjøl)

Du har spilt for mye Hitman hvis du prøver å ungå overvåkningskameraer på kjøpesentere!
Livet er en seksuelt overført sykdom med 100 % dødelighet
  • 0
Siterer Thincker:
Du har spilt for mye Hitman hvis du prøver å ungå overvåkningskameraer på kjøpesentere!

Eller du har rett og slett planer om å rane en butikk...

Du overdriver det med å ha med notatark til prøven når du tar med mikroskop for å lese det!

(Jeg gjorde det til pøven i samf. i dag, men det var på spøk siden lærern hadde sagt at vi kunne ta med ett ark med så mye vi ville og ha med mikroskop om vi skulle trenge det. Han sa det selvsagt på spøk, men jeg måtte jo følge opp siden jeg hadde et lommemikroskop)
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Du har spilt for mye MS Flight Simulator hvis du klager over oppløsningen på skyene IRL (det gjorde jeg)
Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
  • 0
Siterer Suppeelsker:
Du har spilt for mye MS Flight Simulator hvis du klager over oppløsningen på skyene IRL


Da er du kresen!
Livet er en seksuelt overført sykdom med 100 % dødelighet
  • 0
Du har lest for mye tolkien om du oppsøker tunneller i håp om å finne dverger
Well butter my back and call me a biscuit!!
  • 0
  • Missing Avatar
  • ISAF
Du har spillt for mye Star Craft hvis man roper OMG Zerling når man ser en hyper tre åring som løpert rundt
Tungur Knivur
  • 0
du har sett/spilt for mye star wars hvis du er forundret over at det ikke kommer en laser ut av lommelykta
You ain't seen nothing yet
  • 0
Siterer 42:
Du har vært for mye i Word når du venter på en rød strek under ordene du skriver i kladdeboka.

(det gjorde faktisk jeg...)

Gheesh

Du har spilt for mye Wario Ware på Wii dersom du løfter fjernkontrollen for å fjerne fluene på TV'en...(Har hendt )
Square Enix.
  • 0
Du har spilt for mye World in Conflict hvis du hører at det blir atomkrig og du trøster deg med at radiusen er jo bare ca. 30 meter på en nuke uansett...Dessuten trenger Russland minst 80 TA for å i det hele tatt få tak i en...

Du har spilt for mye Burnout Paradise når du synes det er smart å prøve en barrel roll med Nissan Micra....
"Ocean is more ancient than the mountains, and freighted with the memories and the dreams of Time." - H.P Lovecraft
  • 0
Du spiller for mye WoW hvis du skulker skolen for å "raide".
You ain't seen nothing yet
  • 0
Siterer manji:
Du spiller for mye WoW hvis du skulker skolen for å "raide".

Noe som ikke er helt unormalt..
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
du har for lite å gjøre hvis du sitter her og finner på ting å skrive : P

noe jeg har
  • 0
Du har sett for mye "The Grudge" når du har følelsen av at noen står bak deg og ser på rompa di!
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Du har tenkt litt for mye på nasty ting når du får "morsomme" tanker da du leser om Mikke og Minni Mus.
O.O
  • 0
Du har spillt for mye Age of Empires, når du tror at du kan skyte i gjennom en bygning og over til den andre siden, uten å lage hull i noe.
All in all is all we are
  • 0
Siterer Kronoz:
Citerer manji:
Du spiller for mye WoW hvis du skulker skolen for å "raide".

Noe som ikke er helt unormalt..


nettop
You ain't seen nothing yet
  • 0
Du spiller for mye Microsoft Flight Simulator hvis du ligger og tror at du flyr når du skal sove Det gjorde jeg en periode! xD
Føltes ut som om jeg fløy jetfly når jeg lå i senga.
Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
  • 0
Siterer Thincker:
(Dette har jeg gjort sjøl)

Du har spilt for mye Hitman hvis du prøver å ungå overvåkningskameraer på kjøpesentere!


det gjør jeg.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!