Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Hvordan vil du dø?


Siterer Spreeky:
Citerer P-Dude:
I en alder av 85 år vil jeg legge meg i en varm seng, og kun sovne inn uten en gang å merke at jeg dør. Null smerte, og et langt liv


Hvordan vet du at det ikke er vondt?


Bare regner med det
Put money in my hand, and I will do the things you want me to
  • 0
Siterer Levaiathan:
Eller Christopher McCandless som han egentlig heter


I know
When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
  • 0
Jeg vil dø en ærefull død i krig mens jeg hører på devildriver - i could careless


og skar jeg dø gammal blir det voldtatt til jeg dør av min kone eller sjølmord siden jeg ikke skar havne på et gamle hjem xD
I am a Spøkels for svingene! bare se hvor hvit je er!
  • 0
Noen ganger er det fristende å dø mens man stanger hodet hardt i veggen av frustasjon..

Wham, wham, wham, CRACK!....

Knurr...
  • 0
vil dø når jeg er 100 år gammel og stjeler en bil (amcar) med mye krefter(300hester++), spytter en politibetjent i fjeset og kjøre som fan. Ha en skikkelig jakt etter meg og dø av hjerteinfarkt pga adrenalin elns under jakta
Vasa, du blir hva du spiser. Tynn å sprø :P
  • 0
alderdom eller bli drept av killer bunny eller av killer_dude.
eller link
  • 0
Bli skutt i bakhodet og dø momentant mens jeg har latterkrampe, røyker og får en BJ av ei real snelle.

: D
Heihei
  • 0
Vet ikke helt hvordan jeg vil dø....men jeg vet hvordan jeg ikke vil dø!

Jeg vil ikke dø..:

parert
klyvd i to
halshogd
knust under et tre eller noe annet.
"............." - Link (TLOZ)
  • 0
Jeg vil våkne opp, og etter 2 sek faller jeg ned i bakken av hjerteinfarkt i en alder av 102 år
How far will you go to save someone you love? Sometimes, its better not to know.
  • 0
Vil helst ikke tenke på det, men jeg håper jeg dør av alderdom i en alder av noe over 100 år
Gi en mann en fisk og du vil mate han for en dag. Lær en mann å fiske og du vil mate han hele livet
  • 0
Jeg dør ikke...

Daylight come and we wanna go home.
  • 0
Siterer Matscoolio:
Jeg dør ikke...





Hva er værst? Frysedød eller branndød? Jeg vil faen ikke brenne, men hater kulde!
I bet Darth Vader listens to Slayer.
  • 0
Siterer Heksekongen:
Hva er værst? Frysedød eller branndød? Jeg vil faen ikke brenne, men hater kulde!


Antagelig branndød. Du kjenner at huden din faller av, og det er helt forjævlig varmt. Ved frysedød så dør du etter en viss stund med frysing. Du fryser kanskje som et helvete, og det er sikkert dritvondt det også, men å bli brent opp virker hakket verre.

Går det ann å sammenligne det med å brenne seg på en plate, og å fryse veldig mye etter en skitur?
Daylight come and we wanna go home.
  • 0
Viss eg skulle valgt av frysedød og branndød, ville det absolutt vore frysedød. Langt mindre smertefullt og intenst ;)
There's a reason it isn't called Grand Theft Public Transport.
  • 0
den værste døden er helt klart nysedød. Nyser helt til man er dau
"He does not just play games. He wins them."
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!